MuscleMeat

Kettlebell, Calisthenics

• Topic Starter Topic Starter
Jullie zijn wel erg kritisch op alles wat ik doe, terwijl 90% van dit forum idioten aan de AAS zijn. Ik denk dat ik dit forum maar verlaat.
Ik heb nooit om jullie advies gevraagd

Jullie zijn wel erg kritisch op alles wat ik doe, terwijl 90% van dit forum idioten aan de AAS zijn. Ik denk dat ik dit forum maar verlaat.
Ik hoop oprecht dat je dit forum niet gaat verlaten. Je bent toch een unieke persoonlijkheid hier op DBB. Grijze muizen zijn er al genoeg. Kritische opmerkingen zal je altijd blijven tegenkomen, zeker online. Leer er mee omgaan en besef dat vrijwel alle adviezen en waarschuwingen hier goed bedoeld zijn.

De meeste mensen reageren hier vanuit goede bedoelingen, ook al komt dat soms kritisch over.
Niemand verplicht je om advies aan te nemen, maar het is ook niet persoonlijk bedoeld.
Het zou jammer zijn om het forum te verlaten door reacties van mensen die het oprecht goed met je voor hebben.

Nee laat maar het was een impulsieve post van me dat ik de forum zou verlaten
Nou heb ik wat meer gelezen over de D3 en ik heb gewoon besloten om buiten in de tuin te sporten ipv binnen te sporten dan hoef ik het ook niet meer in te nemen
Nu neem ik alleen visolie in

Dat zou zonde zijn gozer.
Wat @Brownie ook alzegt de meeste reageren uit goede bedoelingen voor je.

En ja eerlijk dat is ook wel een beetje hoe het online werkt.
Je post iets en iedereen heeft er wel zijn mening over.
Goed of slecht het hoort erwel een klein beetje bij allemaal.
En dan is het aan jou wat je ermee doet.
Trek je je het aan wat een vreemde zegt over je of laat je het gaan.

Nou heb ik wat meer gelezen over de D3 en ik heb gewoon besloten om buiten in de tuin te sporten ipv binnen te sporten dan hoef ik het ook niet meer in te nemen
Oh never mind je bent eral weer :D

Dat geeft toch helemaal niets iedereen houd rekening met je. En in dit geval hoef je echt niet de vitamine’s te schrappen maar neem gewoon een normalere dosering in. Als het goed is staat deze wel op het potje🤗 buiten in de tuin is natuurlijk altijd goed om te sporten maar ga je niet meer naar de gym?

Dat geeft toch helemaal niets iedereen houd rekening met je. En in dit geval hoef je echt niet de vitamine’s te schrappen maar neem gewoon een normalere dosering in. Als het goed is staat deze wel op het potje🤗 buiten in de tuin is natuurlijk altijd goed om te sporten maar ga je niet meer naar de gym?
Ik heb niet veel aan de gym als ik alles wat ik nodig heb om te sporten al thuis heb

Ik ga me geen zorgen meer maken over mijn dieet.
Gewoon eten waar ik zin in heb. Toen een tijd terug op 8% lichaamsvetpercentage zat deed ik dat ook.
De reden dat ik nu beetje overgewicht heb is omdat ik in die bulk me zelf vol te proppen zat.
Ik eet uit me zelf toch niet zo veel

Ik wandel nog 20000 stappen per dag of meer, doe ik al een tijdje
+ rond de 200 swings of meer dagelijks, 200 pushups ongeveer, komt neer op 2800-3000 calorieen onderhoud

1000179362.jpg

Update

Stelletje zielige stalkers zet dislike op elk van mijn videos

Stalkers

Anabolen apen

Discord homos zitten elkaar in de kont te neuken Homos

Ik ga me geen zorgen meer maken over mijn dieet.
Gewoon eten waar ik zin in heb. Toen een tijd terug op 8% lichaamsvetpercentage zat deed ik dat ook.
De reden dat ik nu beetje overgewicht heb is omdat ik in die bulk me zelf vol te proppen zat.
Ik eet uit me zelf toch niet zo veel
Liep je in die tijd niet 20/25km per dag?

Stelletje zielige stalkers zet dislike op elk van mijn videos

Stalkers

Anabolen apen

Discord homos zitten elkaar in de kont te neuken Homos
Hou je rustig markie!

Terug
Naar boven