MarkGripStrength
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.417
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop oprecht dat je dit forum niet gaat verlaten. Je bent toch een unieke persoonlijkheid hier op DBB. Grijze muizen zijn er al genoeg. Kritische opmerkingen zal je altijd blijven tegenkomen, zeker online. Leer er mee omgaan en besef dat vrijwel alle adviezen en waarschuwingen hier goed bedoeld zijn.Jullie zijn wel erg kritisch op alles wat ik doe, terwijl 90% van dit forum idioten aan de AAS zijn. Ik denk dat ik dit forum maar verlaat.
Ik heb nooit om jullie advies gevraagd
De meeste mensen reageren hier vanuit goede bedoelingen, ook al komt dat soms kritisch over.Jullie zijn wel erg kritisch op alles wat ik doe, terwijl 90% van dit forum idioten aan de AAS zijn. Ik denk dat ik dit forum maar verlaat.
Dat zou zonde zijn gozer.Jullie zijn wel erg kritisch op alles wat ik doe, terwijl 90% van dit forum idioten aan de AAS zijn. Ik denk dat ik dit forum maar verlaat.
Oh never mind je bent eral weerNee laat maar het was een impulsieve post van me dat ik de forum zou verlaten
Nou heb ik wat meer gelezen over de D3 en ik heb gewoon besloten om buiten in de tuin te sporten ipv binnen te sporten dan hoef ik het ook niet meer in te nemen
Nu neem ik alleen visolie in

Dat geeft toch helemaal niets iedereen houd rekening met je. En in dit geval hoef je echt niet de vitamine’s te schrappen maar neem gewoon een normalere dosering in. Als het goed is staat deze wel op het potje🤗 buiten in de tuin is natuurlijk altijd goed om te sporten maar ga je niet meer naar de gym?Nee laat maar het was een impulsieve post van me dat ik de forum zou verlaten
Nou heb ik wat meer gelezen over de D3 en ik heb gewoon besloten om buiten in de tuin te sporten ipv binnen te sporten dan hoef ik het ook niet meer in te nemen
Nu neem ik alleen visolie in
Ik heb niet veel aan de gym als ik alles wat ik nodig heb om te sporten al thuis hebDat geeft toch helemaal niets iedereen houd rekening met je. En in dit geval hoef je echt niet de vitamine’s te schrappen maar neem gewoon een normalere dosering in. Als het goed is staat deze wel op het potje🤗 buiten in de tuin is natuurlijk altijd goed om te sporten maar ga je niet meer naar de gym?
Daar heb je een punt! zet hem op🤗Ik heb niet veel aan de gym als ik alles wat ik nodig heb om te sporten al thuis heb
Liep je in die tijd niet 20/25km per dag?Ik ga me geen zorgen meer maken over mijn dieet.
Gewoon eten waar ik zin in heb. Toen een tijd terug op 8% lichaamsvetpercentage zat deed ik dat ook.
De reden dat ik nu beetje overgewicht heb is omdat ik in die bulk me zelf vol te proppen zat.
Ik eet uit me zelf toch niet zo veel
Hou je rustig markie!Stelletje zielige stalkers zet dislike op elk van mijn videos
Stalkers
Anabolen apen
Discord homos zitten elkaar in de kont te neuken Homos