- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij waarderen je openheid dat je je fetisj erkent.Zouden jullie allen zo vriendelijk willen zijn om de foto's van mijn vriendin zo snel mogelijk te verwijderen
2 nakkies later schuur jij tegen iedereen aan.Al kon ik de mensheid redden, daar ging ik niet overheen
Al kon ik de mensheid redden, daar ging ik niet overheen
Natuurlijk niet. Maar als je er zo uit gaat zien om de sterkste powerliftster ter wereld te worden, betaal je wel een erg hoge prijs. Vind ik.Lekker boeiend of de gemiddelde dbb’er haar zou doen of niet, alsof ze daar ook maar iets om geven of het daarvoor doen.
Natuurlijk niet. Maar als je er zo uit gaat zien om de sterkste powerliftster ter wereld te worden, betaal je wel een erg hoge prijs. Vind ik.
Right babe?

Even op de stem terug te komen, ikzelf merk ook zeker dat mijn stem iets meer schor is geworden. (En nee zeker nog geen mannen stem )Niet extreem of storend maar toch kan er zeker verandering in komen hierdoor

Haha nee ik ben nog steeds geen kerel en nog steeds op en top vrouw. Enige wat ik ermee bedoel is dat je stem idd wel iets veranderd. Maar uiteraard bij de 1 erger dan de ander. En nee gelukkig ben ik nog geen Paul
Haha nee ik ben nog steeds geen kerel en nog steeds op en top vrouw. Enige wat ik ermee bedoel is dat je stem idd wel iets veranderd. Maar uiteraard bij de 1 erger dan de ander. En nee gelukkig ben ik nog geen Paul
Ieder zijn smaak, maar ik vind dit niet echt vrouwelijk meer:
![]()
Slechte fotoshop pics here