XXL Nutrition

Shocking Downsides vrouwen bodybuilding?

Bezoekers in dit topic

Oké dank je wel, lekker opbeurend . Maar geeft niet ieder zijn mening en in ieder geval een eerlijk antwoord van jou mening.
Ikzelf kijk er anders tegen aan. Op deze foto span ik niet alles vol aan, en ten tweede ik vind dit wel een mooi resultaat als ik kijk hoe het was. Ook wil ik niet extremere resultaten omdat ik absoluut geen halve kerel wil zijn met blokken spieren erop. Zie ik toch liever bij een man. Het resultaat is natuurlijk erg afhankelijk van de manier van trainen en het doel ervan.
Maar No hard feelings
Het is zeker niet bedoeld om te veroordelen en ik geloof best dat T "een verschil" is ten opzichte van hoe T was.
Maar dit is zonder aas ook te bereiken.
Ik zou in ieder geval niet zoveel risico's nemen voor iets wat naturel ook haalbaar is.
Zeker als vrouw zijnde.
 
Als je geen extremere resultaten dan dit wilt, zou ik in dat geval niets meer gebruiken.
 
Het is zeker niet bedoeld om te veroordelen en ik geloof best dat T "een verschil" is ten opzichte van hoe T was.
Maar dit is zonder aas ook te bereiken.
Ik zou in ieder geval niet zoveel risico's nemen voor iets wat naturel ook haalbaar is.
Zeker als vrouw zijnde.

Daar kan ik je ook vast geen ongelijk in geven hoor, en velen hier zouden het niet goedkeuren als zo iemand als ik (doel van kuren/voor naturel meer nog uit te halen) gaan kuren.
Bedankt in ieder geval voor je toelichting
Risico’s ben ik mij ook zeker van bewust, ik ben bijna klaar met mijn kuur, en is het eerst ook goed zo, dan goed verder trainen en er uit halen wat er zo in zit nog.
 
Als je geen extremere resultaten dan dit wilt, zou ik in dat geval niets meer gebruiken.

Het mag echt nog wel gespierder maar niet in het overdrevene, zo bedoel ik het meer
Ik vind het zo goed gaan in dit tempo
 
Het mag echt nog wel gespierder maar niet in het overdrevene, zo bedoel ik het meer
Ik vind het zo goed gaan in dit tempo

Stop alsjeblieft met kuren zonde van je geld.
Je ziet eruit alsof je net een maandje traint.
Skatermarvin zijn vriendin heeft meer spier en die traint niet eens....
 
Daar kan ik je ook vast geen ongelijk in geven hoor, en velen hier zouden het niet goedkeuren als zo iemand als ik (doel van kuren/voor naturel meer nog uit te halen) gaan kuren.
Bedankt in ieder geval voor je toelichting
Risico’s ben ik mij ook zeker van bewust, ik ben bijna klaar met mijn kuur, en is het eerst ook goed zo, dan goed verder trainen en er uit halen wat er zo in zit nog.
Het mag echt nog wel gespierder maar niet in het overdrevene, zo bedoel ik het meer
Ik vind het zo goed gaan in dit tempo
Dan ben ik toch wel benieuwd naar het resultaat van de laatste kuur..

Met de laatste zin insinueer je overigens wel dat je gewoonweg geen geduld hebt..
Stop alsjeblieft met kuren zonde van je geld.
Je ziet eruit alsof je net een maandje traint.
Skatermarvin zijn vriendin heeft meer spier en die traint niet eens....
True story..

Ze traint overigens sindskort 2x per week een beetje. Geen idee wat ze doet, maar het gaat serieus snel:roflol:
 
Back
Naar boven