XXL Nutrition

Shocking Downsides vrouwen bodybuilding? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Misschien niet voor hardcore BB-ers. Voor een niet ingewijde zoals ik, ja, wel degelijk 'shocking'.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk helemaal geen hardcore BB-er ben :).
Toch heb ik menig 'dame' gehoord, die klonk als laag-soortig gerochel van een roestige orgelpijp.

Maar zonder dollen...
We hadden hier ooit een iemand op het board met klaarblijkelijk toch echt een paar XX chromosomen, maar daarnaast een stem die meer richting Barry White ging.
Ik zag toen een filmpje waarin ze met zo'n soort stem (bij hoog en vooral laag) bleef volhouden dat ze niet gebruikte, want:
"Het moest natuurlijk wel een beetje vrouwelijk blijven". Opper-hilarisch en hypocriet was dat.
 
Vind bijvoorbeeld Juliana Malacarne best wel een lekker wijf. Is geloof ik iets van 3 of 4 keer Ms. Olympia geworden in Womans Physique en toch gewoon vrouwelijk gebleven zonder overdreven mannelijke stem enzo.
Ieder zijn smaak, maar ik vind dit niet echt vrouwelijk meer:
juliana-malacarne-1504613822cl8p4.jpg
 
Dit is wedstrijdshape, niet hoe ze er dagelijks bij loopt. Maar dan nog vind ik haar wel lekker. Leuk gezicht ook
Out of shape ziet ze er inderdaad stukken beter uit!
 
Dit is wedstrijdshape, niet hoe ze er dagelijks bij loopt. Maar dan nog vind ik haar wel lekker. Leuk gezicht ook
Val je ook op kerels?
 
Ieder zijn smaak, maar ik vind dit niet echt vrouwelijk meer:
juliana-malacarne-1504613822cl8p4.jpg
Haar hoofd ziet er in ieder geval nog redelijk vrouwelijk uit. Er zijn er genoeg met zo’n vierkante kaak.
 
Ik kan enkel met bewondering naar deze dames kijken. Wat een dedication, trainings inspanning en "ik doe er alles voor" mentaliteit heb je nodig.
Zou ik ermee kunnen samenleven? Uhmmmm ja ook dat maar dan moet er wel een knappe vrouwelijke kop op zitten.

Maar heb een lieve, mooie vrouw dus dit dilemma gaat aan mij voorbij.
 
Back
Naar boven