XXL Nutrition

Draag jij lenzen ? Korte Enquête en karma

Die bakjes krijg je standaard met je lensenvloeistof en lenzen mee lawl. Dit gaat niemand kopen. Jullie hebben een oplossing bedacht voor een probleem wat bijna niemand een probleem vind.

Indd, wat ik wel graag zou willen zien is een manier waardoor je de lens aan de onderkant (dus voor je oog de voorkant) van de lens eruit kan pakken zodat je em rechtstreeks in je oog kan doen, nu moet je je vinger in het bolle stuk dopen en nog een keer door de vloeistof halen als je em goed op je vinger hebt gelegd.

Done, at your service !

Done, succes met je enquete.

Opzich lijkt het me nog wel handig op vakantie enzo, als je ergens in een tent ligt waar het donker is. Heb zelf -9 en dan kan je bakje niet goed zien, ben wel is lenzen kwijt geraakt op die manier.

Enquete gedaan :)

enquête ingevuld.

Ook ingevuld hoor btw.

ik heb zelf -5.75 in beide lenzen (ogen iets slechter, maar ik zie goed) en ik heb nog nooit gehad dat ik mn lens niet zag liggen.

heb al 2 jaar lenzen...

maar enquete even vlug ingevuld, ik hoop dat je slaagt met je werk.

ik heb zelf -5.75 in beide lenzen (ogen iets slechter, maar ik zie goed) en ik heb nog nooit gehad dat ik mn lens niet zag liggen.

heb al 2 jaar lenzen...

maar enquete even vlug ingevuld, ik hoop dat je slaagt met je werk.

Wel eens gehad dat ie op de grond pleurt en dat ik em niet kan vinden, maarja daar kan het doosje ook niks aan veranderen met blacklight :p

Ik herinner me net dat ik helemaal geen contactlenzen meer heb ,
ben ze kwijt, ik heb me eigen lens gezocht.

holy shiet
een lampje in je lenzen :roflol: hoe zie je dat voor je

Zou wel lachen zijn als je zo lenzen in had tijdens een festival:D

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 17:56 ----------

2nbzsq1.jpg

Denk dat je het door dat lichtje nog slechter ziet, als je die daar in het midden zet krijg je een nog slechtere licht inval, dan zal je je lenzen helemaal niet meer terug vinden:p

• Topic Starter Topic Starter
Zou wel lachen zijn als je zo lenzen in had tijdens een festival:D

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 17:56 ----------

Denk dat je het door dat lichtje nog slechter ziet, als je die daar in het midden zet krijg je een nog slechtere licht inval, dan zal je je lenzen helemaal niet meer terug vinden:p

Is meer voor het idee, prototype.

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 18:34 ----------

Toch iets meer dan 50% die het wel zou kopen. Dat is in ieder geval wel genoeg om verder te gaan voor dit project.

Dat je er in het echt geen geld mee kan verdienen snap ik ook wel.

Opzich wel handig als je gezopen hebt, heb nog wel is als ik te veel op heb dat me lens er naast valt en de dag erna weg is! XD

done, lijkt me zelf onnodig nooit last van gehad en doe het altijd in de badkamer (1,75 ofzo beide kanten)

Hoe weet je trouwens dat je je lenzen wel vindt met een lampje? Heb je dat geprobeerd of wat?

Als het overbelicht is dan zie je het eerder nog moeilijker.

Ik herken het probleem totaal niet. Sterker nog, ik kijk nauwelijks naar het bakje, ik mik gewoon m'n vinger erin en ik haal hem eruit ???

harde lenzen met -8.5 (can't see shit) maar geen last van dit probleem. Ook niet wanneer ik daglenzen (zacht) draag.

Indd, wat ik wel graag zou willen zien is een manier waardoor je de lens aan de onderkant (dus voor je oog de voorkant) van de lens eruit kan pakken zodat je em rechtstreeks in je oog kan doen, nu moet je je vinger in het bolle stuk dopen en nog een keer door de vloeistof halen als je em goed op je vinger hebt gelegd.

Zijn er hoor. Ik heb zo'n kokertje:

25t7tx5.jpg

Kan je opendraaien, en dan zit er aan elke kant soort netje wat je open kan klappen. Heb je gelijk de 'buitenkant' van de lens op je vingertopje :)
Komt trouwens van Hans Anders(kom er nu wel niet meer).

Terug
Naar boven