AndroidHealthClinic

Draag jij lenzen ? Korte Enquête en karma

Heb je enquete ook ingevuld, lijkt me zelf een beetje overbodig inderdaad. Voor thuisgebruik iig, misschien is het wel handig voor wanneer je op vakantie bent en in een tentje ligt waar je geen kloten in ziet.

Done maar wil eigenlijk weten hoelang zo'n case houdbaar moet zijn dan. Heb nu btw perongeluk 7 ingevuld maar moet 3 euro zijn, verzond te snel. Tenzij je dat ding langer dan 3 maanden houdbaar kan laten. Weet niet wat er voor die bakjes aan 'houdbaarheid' staat, want krijg er altijd zat.

Ik gebruik mijn case al 3 jaar.. Doe wel regelmatig goed schoonmaken met water.
Onder regelmatig versta ik 1x in het jaar ofzo :D

Kreeg bij opticien te horen dat je hem niet met water mag uitspoelen?

ingevuld

ik heb die kleine harde bitches... nog nooit gehad dat ik ze niet kon vinden in het bakje...

maak maar lenzen met LED erin, dat lijkt me wel bruut. night goggles activate!

Er was toen toch op het nieuws van die chips in je lenzen, terminator mode :D

Zou goed kunnen.. Ik doe het en heb er geen last van. Ben wel zo blij als ik ze goed kan uitspoelen in het hooikoortsseizoen.:)

Enne maat van me heeft harde lenzen, als die niet goed zitten doet ie ze ff in z'n mond en dan terug in:D:D

Haha nice :p
En kan idd kloppen dat je er geen last van hebt, doe al zoveel dingen niet meer (handen grondig wassen met zeep voordat je je lenzen in of uit doet) die aangeraden werden. Heb gelukkig geen hooikoorts, mijn broertje wel maar die heeft dan weer geen lenzen dus heeft daar geen last van wat dat betreft :)

Haha nice :p
En kan idd kloppen dat je er geen last van hebt, doe al zoveel dingen niet meer (handen grondig wassen met zeep voordat je je lenzen in of uit doet) die aangeraden werden. Heb gelukkig geen hooikoorts, mijn broertje wel maar die heeft dan weer geen lenzen dus heeft daar geen last van wat dat betreft :)

Mjaa als je elke dag je lenzen in en uit moet doen ga je zowiezo wat dingen niet meer doen..

Ingevuld. Moet eerlijk zeggen dat ik er geen toekomst in zie.
Als je al een tijdje lenzen draagt kun je ze simpel op gevoel in en uit doen in een donkere kamer. Alleen op momenten dat hij per ongeluk binnenstebuitenuit het doosje word gehaald. Maar dat merk je snel genoeg :P

Ingevuld alleen zie er eerlijk gezegd ook weinig toekomst in.
Ik heb zachte maandlenzen in de sterkte -4.5 en -5.5 en heb nog nooit gehad dat ik moeite had om de lens die in het houdertje te zien zitten.

Ingevuld alleen zie er eerlijk gezegd ook weinig toekomst in.
Ik heb zachte maandlenzen in de sterkte -4.5 en -5.5 en heb nog nooit gehad dat ik moeite had om de lens die in het houdertje te zien zitten.

Heb zelf +7/+7,25 en itt wat je zou denken zie je dan ook van dichtbij geen k*t :P gaat altijd gewoon op gevoel

Er zijn type lenzen bakjes die een reinigende werking hebben i.c.m. een bepaalde vloeistof. deze mogen onder geen beding met water in aanraking komen want dan verliest het bakje zijn reinigende werking. Gebruik zelf deze bakjes ook :)

lijkt me iets onnodig , ikzelf doe m'n lenzen uit in de badkamer , waar er 's morgens en 's avonds meer dan genoeg licht is . Heb al situatie's gehad waarbij ik ze uithaalde in het donker , maar daarbij moest ik gewoon even bijlichten met m'n gsm.

ik heb -6

geen enkel probleem sochtends, vis ze er met mijn vinger uit, prik ze in oog superchill :)

wel ff ingevuld trouwens

Laatst bewerkt:
Ik draag nu al een paar jaar lenzen maar ze hebben er een blauw laagje aan gegeven waardoor ze beter zichtbaar zijn, dus niet echt nodig.

Terug
Naar boven