ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Nou ja zo’n dikke bek heb jij vast wel.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou ja zo’n dikke bek heb jij vast wel.

Altijd handig, dat van te voren weten wanneer je ziek word

Die man is vaker ziek dan SteksAltijd handig, dat van te voren weten wanneer je ziek word![]()
Ben er ziek van dat jij onzin verspreid.Onit komt niet. Waarschijnlijk ziek
Alweer
Alweer
😌
Jammer.Ben er ziek van dat jij onzin verspreid.
Maar ik kom inderdaad niet

😌Ben er ziek van dat jij onzin verspreid.
Maar ik kom inderdaad niet
Kom je ook gewoon?Ik zie wat moois opbloeien!
Not gonna lie, jelly as f**k.
@Sanca Saxon @wovano
Zou een van de mods de poll kunnen weghalen? De datum is gekozen, 17 feb. Eventueel kan ik dan een poll toevoegen voor het eten, tenzij mensen hier misschien al ideeën hebben.
Voor AYCE staan er hier wat opties:
![]()
10x de lekkerste all-you-can-eat restaurants in Breda en omgeving
Onbeperkt genieten van overheerlijke gerechten? Wij hebben een aantal van onze favoriete all-you-can-eat restaurants op een rijtje gezet waar jij een keer gegeten moet hebben!www.stappen-shoppen.nl

Wat mij betreft mag het van alles zijn, ik weet dat sommigen een voorkeur voor AYCE hebben. Gaat mij om de gezelligheid, mocht je een voorstel hebben, laat maar weten. Italiaans, steakhouse, Thais etc. is ook prima.Hoe serieus moet ik die lijst nemen als het Zusje er ook op staat
Moet het ook AYCE zijn, normale restaurants zijn niet besteed aan bodybuilders dan of zo?
Ik ben ook niet zo van die vreetschuren. Komen vooral tokkies. Zolang er geen vegans komen zou Gauchos prima zijn.Ik zou dan opteren voor een Grill, Gauchos ziet er prima uit wat mij betreft.
Die vreetschuren heb ik gewoon wat minder mee, zo ongezellig allemaal. Maar ik sluit me gewoon aan bij de meerderheid, ik tel voor 3, Bert ook.
Dat niet iig
Fixed
ooooo Tranny T in de building
Thai'sWat mij betreft mag het van alles zijn, ik weet dat sommigen een voorkeur voor AYCE hebben. Gaat mij om de gezelligheid, mocht je een voorstel hebben, laat maar weten. Italiaans, steakhouse, Thais etc. is ook prima.
Voor grill zou bijv. Gauchos kunnen.
Italiaans Girasole of Trattoria Perron.
Thais T-Thai.
Indonesisch Senan Makang.