- Waardering
- 3.071
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 78kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zullen we anders gewoon na het trainen richting Rotterdam gaan en bij Steks de boel op stelten zetten?Ik vind alles best jongens als t maar gezellig wordt.
Heeft iemand al een discord aangemaakt voor de meet?
Thuis of bij zijn werk?Zullen we anders gewoon na het trainen richting Rotterdam gaan en bij Steks de boel op stelten zetten?
Ik kan ook mijn mini bbq meenemen, gaan we na het trainen in zijn tuin bbq'en. Worstjes voor @Vonk.Zullen we anders gewoon na het trainen richting Rotterdam gaan en bij Steks de boel op stelten zetten?
Thuis. Hopelijk is hij dan aan het werk 😂
Tenzij @apfelstrudel toch gaat werken.Zullen we anders gewoon na het trainen richting Rotterdam gaan en bij Steks de boel op stelten zetten?
Oef, heftig. Hopen dat het herstel voorspoedig verloopt.Ik ga ook proberen te komen. Trainen zal niet zoveel voorstellen, want ik ben recentelijk geopereerd aan een liesbreuk.
Als we bij 't Zusje gaan eten dan sluit ik niet aan. Bij een wat betere optie wellicht wel.
Nieuwsgierigheid... wat is er mis met 't Zusje? Ik heb er best goede verhalen over gehoord.Als we bij 't Zusje gaan eten dan sluit ik niet aan. Bij een wat betere optie wellicht wel.
Nieuwsgierigheid... wat is er mis met 't Zusje? Ik heb er best goede verhalen over gehoord.

Te goedkoop waarschijnlijk. Dbb is hogeklasse only 4x modaal 😌Nieuwsgierigheid... wat is er mis met 't Zusje? Ik heb er best goede verhalen over gehoord.
Wil toch even als tip geven dat ik niet 't Zusje zou doen
Concept is top, eten is lekker, maar heb de andere keer per ronde 1 uur moeten wachten
Zit je 5 uur daar heb je 10 kleine gerechtjes op
Dat is het hele concept van het zusje, je mag onbeperkt zitten qua tijd en je krijgt elke half uur 45 minuten 2-3 tapas gerechten. Dat die toko nog bestaat snap ik niks van.
Ik heb het liefst voor- hoofd- en nagerecht binnen het uur
Heb ook nooit die hype rondom het zusje begrepen, vind het ook alles behalve hoogstaand voedsel. Veel te veel smaakmakers etc.
Helaas...Ik moet helaas out..De timmerman met wie ik samen de zolder dicht ga timmeren heeft de klus een week uitgesteld.
Ik moet helaas out..De timmerman met wie ik samen de zolder dicht ga timmeren heeft de klus een week uitgesteld.
Ik ben wel meer een keldertype, warmte is niet mijn ding. Helaas hebben we maar een 40-50cm kruipruimte waar ik in de zomer ook nog 10cm isolatie onder plak.Ik had jou altijd meer als het kelder type ingeschaald. Stelt me weer teleur. Maar een deftige zolder is ook fijn.
Jammer psychonaut!