Fitness Seller

Gestopt Driemaal is scheepsrecht

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil ook die schouder veins hehe. Top foto!

haha , voor mij niet...en als het naturel niet lukt , dan heb ik maar pech :D:D

• Topic Starter Topic Starter
haha , voor mij niet...en als het naturel niet lukt , dan heb ik maar pech :D:D
Dit was de laatste foto als natty, niet zo droog natuurlijk maar lang niet zoveel aderen

Screenshot_20180617-161253.jpg

Dat is zeker. En hoeveel kilo VVM ongeveer?
Geen idee, woog daar 90 en nu 93. Vetpercentage wel een heeeeeel stuk lager natuurlijk. En heb door mijn pauze van vorig jaar ook zo'n 4-5 kg VVM ingeleverd volgens mij :( al is het verschil op foto's nauwelijks te zien.

Geen idee, woog daar 90 en nu 93. Vetpercentage wel een heeeeeel stuk lager natuurlijk. En heb door mijn pauze van vorig jaar ook zo'n 4-5 kg VVM ingeleverd volgens mij :( al is het verschil op foto's nauwelijks te zien.
Vetpercentage toen 12-14 en nu 8-9% zoiets, of waag je je daar helemaal niet aan? :)

Vetpercentage toen 12-14 en nu 8-9% zoiets, of waag je je daar helemaal niet aan? :)
Daar waag ik me niet aan. Probeer me meer te focussen op wat de spiegel zegt dan ze cijfers. Gewicht is nog wel meetbaar maar vetpercentage is altijd zo gissen.

borst en schouders

Omdat mijn schouders nog niet echt vol en bol waren ben ik ze nu 3x in de week aan het trainen sinds zo´n anderhalve week en het lijkt al wat resultaat opgeleverd te hebben. Komt vast niet alleen door de extra training maar wellicht ook de androgene receptoren :roflol: Een keer apart en twee keer na borst. Na borst doe ik alleen maar raises tot ik erbij neerval en de extra hamstring training komt hierdoor te vervallen. Massa ga ik daar toch niet pakken dus als ik straks na de contest weer mijn voeding ga opvoeren ga ik weer wat sleutelen aan mijn trainingsschema zodat mijn benen weer 2x per week getraind worden.

Fly machine
3x40x21 :fire:
borst zal hier al lekker vol met bloed

Cable crossover hoog
20x15
15x20
12x25
3x10x30

Cable crossover laag
4x15x15

Dumbbell hex press
4x10x20

Incline machine press
3x10x60

Lateral raises
25x6
20x8
15x10
10x12
4x18x10 :fire:

Front raises
3x20x6

En natuurlijk nog een fotootje:D

IMG_20180618_201132_961.jpg

Haha doe je goed man, schouders zien er goed uit op deze pic!

Daar waag ik me niet aan. Probeer me meer te focussen op wat de spiegel zegt dan ze cijfers. Gewicht is nog wel meetbaar maar vetpercentage is altijd zo gissen.
Helemaal mee eens. Spiegel zegt meer. Of je zou huidplooimeting moeten doen en dan gewoon relatief kijken, dus hoeveel mm t.o.v. de vorige meting.
Lekkere training en nice pic trouwens. Niet normaal hoe dik die aderen er op liggen :bow:.

Ik wil ook aan de tren!!

Goed bezig maat! Je staat er al super bij!!

Hahaha kolere bro, je staat nu al droger dan dat ik ga zijn tegen einde contest :o

Hahaha kolere bro, je staat nu al droger dan dat ik ga zijn tegen einde contest :o
Mijn buik is zo'n giga frustratie maar heb vandaag over 1 maand de shoot dus moet zeker nog wel genoeg af kunnen. Lijkt in het echt wel iets droger dan op de foto.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven