Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Up the tren

Dit was de laatste foto als natty, niet zo droog natuurlijk maar lang niet zoveel aderenhaha , voor mij niet...en als het naturel niet lukt , dan heb ik maar pech![]()
Dat is wel even een wereld van verschil met nu..Dit was de laatste foto als natty, niet zo droog natuurlijk maar lang niet zoveel aderen
![]()

3 jaar geleden...
Dat is zeker. En hoeveel kilo VVM ongeveer?
Geen idee, woog daar 90 en nu 93. Vetpercentage wel een heeeeeel stuk lager natuurlijk. En heb door mijn pauze van vorig jaar ook zo'n 4-5 kg VVM ingeleverd volgens mij
al is het verschil op foto's nauwelijks te zien.Vetpercentage toen 12-14 en nu 8-9% zoiets, of waag je je daar helemaal niet aan?Geen idee, woog daar 90 en nu 93. Vetpercentage wel een heeeeeel stuk lager natuurlijk. En heb door mijn pauze van vorig jaar ook zo'n 4-5 kg VVM ingeleverd volgens mijal is het verschil op foto's nauwelijks te zien.

Daar waag ik me niet aan. Probeer me meer te focussen op wat de spiegel zegt dan ze cijfers. Gewicht is nog wel meetbaar maar vetpercentage is altijd zo gissen.Vetpercentage toen 12-14 en nu 8-9% zoiets, of waag je je daar helemaal niet aan?![]()
OK, zit wat inDaar waag ik me niet aan. Probeer me meer te focussen op wat de spiegel zegt dan ze cijfers. Gewicht is nog wel meetbaar maar vetpercentage is altijd zo gissen.

Een keer apart en twee keer na borst. Na borst doe ik alleen maar raises tot ik erbij neerval en de extra hamstring training komt hierdoor te vervallen. Massa ga ik daar toch niet pakken dus als ik straks na de contest weer mijn voeding ga opvoeren ga ik weer wat sleutelen aan mijn trainingsschema zodat mijn benen weer 2x per week getraind worden.

Niet zo'n canon delts als jijHaha doe je goed man, schouders zien er goed uit op deze pic!
Helemaal mee eens. Spiegel zegt meer. Of je zou huidplooimeting moeten doen en dan gewoon relatief kijken, dus hoeveel mm t.o.v. de vorige meting.Daar waag ik me niet aan. Probeer me meer te focussen op wat de spiegel zegt dan ze cijfers. Gewicht is nog wel meetbaar maar vetpercentage is altijd zo gissen.
.Mijn buik is zo'n giga frustratie maar heb vandaag over 1 maand de shoot dus moet zeker nog wel genoeg af kunnen. Lijkt in het echt wel iets droger dan op de foto.Hahaha kolere bro, je staat nu al droger dan dat ik ga zijn tegen einde contest![]()