Fitness Seller

Gestopt Driemaal is scheepsrecht

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Zoals gezegd dus flink gecheat afgelopen weekend en dan zie je direct dat vocht vasthouden wel een groot probleempje bij mij is. Ging gisterochtend op de weegschaal staan en schrok me kapot; 100,3 kg :eek:
Woog vorige week maandag nog 92,3 kg dus gewoon in een week 8 kg erbij. Gisteren low carb dag gedaan en vanmorgen woog ik nog maar 95,5 kg. Weer zo'n 5 kg eraf dus. Dit is dus al jaren een probleem bij mij. Ik kan niet normaal cheaten en gewoon een lekkere maaltijd eten. Het moet altijd alles of niets zijn. Of me heel streng aan mij schema houden of all out gaan en alles eten wat op mijn pad komt :o Dat is ook wel een beetje de reden dat ik het vorig jaar zo uit de hand heb laten lopen.

Natuurlijk is er gisteren ook nog getraind, bij basic fit omdat ze daar fijnere borst apparaten hebben. Helaas ben ik als het op borst aankomt echt daaraan gebonden. Dat is de enige manier dat ik nog een beetje mijn borst kan trainen. Laatst nog eens geprobeerd te bankdrukken, maar bij 80 kg deed mijn schouder al te veel pijn :( en dan zie ik van die skeere Johny's 100 kg reppen en ik kan het niet. Ook bij de apparaten gebruik ik niet echt zware gewichten. Ik probeer altijd heel goed erop te letten dat ik mijn handen zover mogelijk naar buiten doe ik de grepen om zoveel mogelijk mijn borst te gebruiken.

borst en schouders
hammer grip chest press
25x30
20x40
15x60
12x70
2x10x80

incline chest press plate loaded

15x40
12x50
10x60
8x70

flat chest press plate loaded
15x40
3x10x60

dumbbell flyes
15x10
12x12
2x10x14

en toen gauw sprintje getrokken naar het cable rack want die was sinds dat ik binnen was al bezet.

cable crossover
4x15x10

dumbbell front raises (knokkels naar onder) ss dumbbell front raises (knokkels naar boven)
2x15x6 ss 2x15x6
2x10x8 ss 2x10x8

dumbbell lateral raises ss dumbbell upright rows
4x15x8 ss 4x10x8

En toen stond er eigenlijk nog cardio op het programma maar ben al een aantal dagen verkouden en op het einde van de training werd ik een beetje licht in mijn hoofd. Ben dus alleen nog op de dikke mensen fiets (met zo'n chille stoel) gaan fietsen 10 min maar toen ook maar echt gestopt. Thuis kwam er nog wat meer misselijkheid en hoofdpijn bij. Heb vooral met bukken heel veel druk op mijn hoofd dus ik vermoed dat ik een bijholteontsteking heb, heel fijn. Heb dat wel eens eerder gehad en trainen is echt flut dan.

5kg vocht is wel heel veel :roflol:

Up the clen..pee your ass of:woot:

Niet meer benchen natuurlijk wanneer het pijn doet!

Met cheat wat eet je dan? Zakken chips bergen zout? Waus man zoveel vocht vasthouden..

• Like
Waarderingen: Vonk
Up the clen..pee your ass of:woot:

Niet meer benchen natuurlijk wanneer het pijn doet!
Nee clen is er voorlopig even uit. Neem ik nooit rondom een festival. Heb maar een hart natuurlijk.

En ja dat ik niet meer kan benchen is lastig om me bij neer te leggen. Heb ooit 160 geduwd, maar het is niet anders.

Nee clen is er voorlopig even uit. Neem ik nooit rondom een festival. Heb maar een hart natuurlijk.

En ja dat ik niet meer kan benchen is lastig om me bij neer te leggen. Heb ooit 160 geduwd, maar het is niet anders.
Ach..wil je een grote chest of wil je verotte schouders?

Met cheat wat eet je dan? Zakken chips bergen zout? Waus man zoveel vocht vasthouden..
O.a. chips, donuts, mcdonalds, pizza, gebakjes en vooral ijs moet ik niet vergeten. Was zondag uiteten bij een all you can eat tapas restaurant met Griekse gerechtjes wat ook best wel lekker eten was. Niet die smakeloze meuk die je bij de meeste AYCE zaken krijgt. Maar hou er bijvoorbeeld ook wel van om zelf een hamburger te maken met een Italiaanse bol, BBQ saus, mayo, cheddar kaas, sla, tomaat, knapperig gebakken ontbijtspek en een eitje. Of wraps met gehakt, geraspte kaas, erwten/mais/paprika uit blik en knoflooksaus en chilisaus. Het is niet enkel alleen enorme rotzooi maar hou bij een cheat ook wel van een beetje fatsoenlijk eten.

O.a. chips, donuts, mcdonalds, pizza, gebakjes en vooral ijs moet ik niet vergeten. Was zondag uiteten bij een all you can eat tapas restaurant met Griekse gerechtjes wat ook best wel lekker eten was. Niet die smakeloze meuk die je bij de meeste AYCE zaken krijgt. Maar hou er bijvoorbeeld ook wel van om zelf een hamburger te maken met een Italiaanse bol, BBQ saus, mayo, cheddar kaas, sla, tomaat, knapperig gebakken ontbijtspek en een eitje. Of wraps met gehakt, geraspte kaas, erwten/mais/paprika uit blik en knoflooksaus en chilisaus. Het is niet enkel alleen enorme rotzooi maar hou bij een cheat ook wel van een beetje fatsoenlijk eten.

Ik snap het, ja als je zo all out gaat hou je wel wat vocht vast idd :p aardig wat kcal ook zo te zien hahaha

• Like
Waarderingen: Vonk
Bedankt..nu heb ik (nog meer) honger..

weet je wat het probleem precies is met je schouder?

Tja sommige lichaamsbouwen zijn gewoon minder geschikt voor benchpresses, je kunt ook prima zonder imo ;)

weet je wat het probleem precies is met je schouder?

dat is hooguit de veroorzaker van het probleem:aai:

Tja sommige lichaamsbouwen zijn gewoon minder geschikt voor benchpresses, je kunt ook prima zonder imo ;)
Heb in het verleden wel eens een scheurtje gehad in mijn supraspinatus. Dit is toen weer hersteld maar op de echo was te zien dat de supraspinatus rechts 2x zo groot was als links (waar het scheurtje zat). Heb toen een tijd voor elke borst en schouder training enorm veel warmup oefeningen moeten doen maar dat verminderde mijn plezier in het trainen. Ik heb geen idee wat het probleem nu is. Het voelt als dezelfde supraspinatus blessure maar toen was het na 2 maanden over en nu loop ik er al 2 jaar mee. Ben vorig jaar meerdere malen bij Jaap geweest en hij heeft me behandeld met o.a. dry needling. Toen kon ik zelfs geen enkele press oefening doen en dat is gelukkig nu niet meer het geval. Het enige probleem nu is dat ik niet meer zo zwaar kan trainen (of durf in angst voor blessures) en niet meer kan bankdrukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven