- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geen enkele oefening is onmisbaar voor bb doeleinden![]()

geen enkele oefening is onmisbaar voor bb doeleinden![]()
Had laatst toch een dikke vent van 150 kilo die mij anders vertelde hoor. Als je niet squat dan ben je geen bodybuilder en daar was niks tegenin te brengen.
Zo ken ik er ook een paar, ontzettend kansloos en kortzichtig..Boy.... dat is een hoop vocht, gelukkig pis je het er ook weer uit als je weer normaal doet. Schouder cuff is vervelender, slimme keuze maken van andere borst oefeningen dan maar
![]()
Inderdaad heel kortademig maar dat komt ook door die bijholteontsteking. Alles zit dicht en veel druk op mijn hoofd.Uwot zieke weightgain.
Lijkt me ook echt niet chill om opeens zoveel meer kg’s mee te slepen. Lekker kortademig denk?
Aan de pep gezeten?Inderdaad heel kortademig maar dat komt ook door die bijholteontsteking. Alles zit dicht en veel druk op mijn hoofd.

Niet iedereen heeft druks nodig om een leuk feestje te hebben Marvin!!!!!!1111Aan de pep gezeten?
Daar word/werd ik ook altijd zo ziek als een hond van![]()

Niet opgeven hoor!Even een korte update. Het gaat niet zo goed. Lig met die bijholteontsteking op de bank en was zojuist gaan trainen maar dat ging om te huilen. Werd op een gegeven moment duizelig door de druk op mijn hoofd waardoor ik de training maar gestopt ben. Echt dik vet balen. Hopelijk voel ik me morgen wat beter maar zie het somber in aangezien het nu sinds maandag elke dag iets slechter gaat.![]()