MuscleMeat

Gestopt Driemaal is scheepsrecht

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Met de juiste ondersteuning kun je bench wel missen hoor , gewoon beetje pompen :p

geen enkele oefening is onmisbaar voor bb doeleinden ;)

Had laatst toch een dikke vent van 150 kilo die mij anders vertelde hoor. Als je niet squat dan ben je geen bodybuilder en daar was niks tegenin te brengen.

:roflol: Zo ken ik er ook een paar, ontzettend kansloos en kortzichtig..

Boy.... dat is een hoop vocht :roflol: , gelukkig pis je het er ook weer uit als je weer normaal doet. Schouder cuff is vervelender, slimme keuze maken van andere borst oefeningen dan maar :thumb:

Uwot zieke weightgain:roflol:.
Lijkt me ook echt niet chill om opeens zoveel meer kg’s mee te slepen. Lekker kortademig denk?

• Topic Starter Topic Starter
Boy.... dat is een hoop vocht :roflol: , gelukkig pis je het er ook weer uit als je weer normaal doet. Schouder cuff is vervelender, slimme keuze maken van andere borst oefeningen dan maar :thumb:

Uwot zieke weightgain:roflol:.
Lijkt me ook echt niet chill om opeens zoveel meer kg’s mee te slepen. Lekker kortademig denk?
Inderdaad heel kortademig maar dat komt ook door die bijholteontsteking. Alles zit dicht en veel druk op mijn hoofd.

Je lichaam staat onder enorme druk met zulke grote schommelingen. Zal je weerstand ook geen goed hebben gedaan, eveneens je bloeddruk.. zou toch proberen ditsoort situaties met name op AAS proberen te vermijden bro.

• Like
Waarderingen: Vonk
Verdomme:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Ik gebruik nooit pep, vind ik echt troep.

@Punjab helemaal waar natuurlijk. Ben nu flink aan het balen.

Even een korte update. Het gaat niet zo goed. Lig met die bijholteontsteking op de bank en was zojuist gaan trainen maar dat ging om te huilen. Werd op een gegeven moment duizelig door de druk op mijn hoofd waardoor ik de training maar gestopt ben. Echt dik vet balen. Hopelijk voel ik me morgen wat beter maar zie het somber in aangezien het nu sinds maandag elke dag iets slechter gaat. :(
Het gekke is ook dat ik het de hele dag snikheet heb maar nauwelijks zweet.

beterschap maat.

Hopelijk snel verbetering gozer, nu eerst even je rust nemen! Sterkte!

Shit man.. beterschap!

Beterschap!

Beterschap!

Even een korte update. Het gaat niet zo goed. Lig met die bijholteontsteking op de bank en was zojuist gaan trainen maar dat ging om te huilen. Werd op een gegeven moment duizelig door de druk op mijn hoofd waardoor ik de training maar gestopt ben. Echt dik vet balen. Hopelijk voel ik me morgen wat beter maar zie het somber in aangezien het nu sinds maandag elke dag iets slechter gaat. :(
Niet opgeven hoor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven