MuscleMeat

Drink jij alcohol?

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 190
  • Weergaven 36K
  • Volgers 41

Drink jij alcohol?


  • Totaal stemmers
    522

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel soms (gelegenheden).
 
soms, maar afgelopen maand helemaal niet:)
 
elke vrijdag/zaterdag iets van 10-15 per avond
 
in het weekend alleen.
 
vrijdag & zaterdags lekker veel bier :D
 
Ik drink regelmatig, en véél. Als ik bier drink kan er op een goeie avond wel een bak doorgaan. Sterke drank drink ik meestal ook met de fles...

Is dit goed? Nee... Vindt mijn lever dit oké? Nee... Algemeen gesteld dus een ja.
 
Heel soms.

Als ik kijk naar hoe mensen tegenwoordig doen als ze gezopen hebben, wil ik daar geen seconden mee geasocieerd worden. Dat is al een drempel. Laat staan de lichamelijke achteruitgang die het met zich mee brengt.

Ik kies dus echt de momenten.
 
^ +1
wel irritant soms tussen de meeste close-minded studenten.
 
Lang niet wekelijks, ik geniet zelden van het effect van alcohol, cider drink ik wel weer erg graag.
 
Ik ga nooit om met dikke lelijkerds, maar als jij het zegt.

Je begrijpt wat ik bedoel.
Je reactie is natuurlijk net zo stom als de welbekende uitspraak over dikke lelijkerds.
 
Je begrijpt wat ik bedoel.
Je reactie is natuurlijk net zo stom als de welbekende uitspraak over dikke lelijkerds.
Zn reactie is helemaal niet stom:rolleyes: Mensen komen wat meer los als ze wat op hebben, en lelijke dikkerdjes zullen ook wel aardig zijn omdat ze geen andere keuze hebben ( ze zijn zo onzeker als wat )
 
Zn reactie is helemaal niet stom:rolleyes: Mensen komen wat meer los als ze wat op hebben, en lelijke dikkerdjes zullen ook wel aardig zijn omdat ze geen andere keuze hebben ( ze zijn zo onzeker als wat )

sommige ja, veel hebben gewoon lak aan uiterlijk vertoon..
Ik ken er veel die 0 tijd vrijmaken voor alles wat met hun uiterlijk te maken heeft.. maar dan anderzijds wel succesvolle ondernemers/politici/.. zijn en daaruit hun waarde/zelfvertrouwen putten..
Fe mogen ook niet vergeten dat uiteindelijk als je vertrouwen gefundeerd is op je uiterlijk dat je op termijn verliezer bent..
de dikke met veel macht en poen zal je later hartelijk uitlachen! :D
 
Je begrijpt wat ik bedoel.
Je reactie is natuurlijk net zo stom als de welbekende uitspraak over dikke lelijkerds.

Ik zeg gewoon wat ik constateer uit mijn omgeving. Als de alcohol rijkelijk vloeit dan zie ik dat het gezelliger wordt.
Ik heb ook tijden gehad dat ik zei: pfff, ik heb echt geen alcohol nodig om een feestje te vieren, maar ben daar op terug gekomen. Alcohol maakt het gewoon gezelliger, leuker.
 
Ja maargoed een persoon die er goed uit ziet met dezelfde kwalificaties als de dikkerd.
Zal waarschijnlijk meer zelfvertrouwen hebben
 
Nope i do not.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven