XXL Nutrition

Drink jij alcohol? (1 bezoeker)

Drink jij alcohol?


  • Totaal stemmers
    522

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben 2 jaar geleden gestopt met alcohol drinken. vind het troep, daarbij ben ik een mafkees en alcohol maakt dit nog erger.
 
Laatst bewerkt:
Ben 16-05 een half jaar gestopt en dat is iets waar ik heel erg trots op ben! Heb genoeg gedronken voor de rest van mijn leven. Had graag een pintje of 3-4 per week gedronken maar helaas dat werkt zo niet bij mij.
 
Laatst bewerkt:
Af en toe zodat het leuk blijft een geen gewoonte wordt
 
heeeeeeeel soms maar nu efen 10 weken niet! in de cut!+ AAS
 
Nooit

sinds vier weken, daarvoor dagelijks.

Elke ochtend een klein katertje... en dan dacht ik, ik wil er vanaf. Savonds had ik toch weer zin :)

Nu helemaal mee gekapt, best makkelijk :)

Ik mis t ook niet.

:)Tegelijk met stoppen met roken zeker ook?Alleen qua alcohol ben ikniet zo streng voor mezelf,ik mag 2 keer in de maand met drank stappen van mezelf.Ben je toevallig ook gestopt met snuiven?:D
 
:)Tegelijk met stoppen met roken zeker ook?Alleen qua alcohol ben ikniet zo streng voor mezelf,ik mag 2 keer in de maand met drank stappen van mezelf.Ben je toevallig ook gestopt met snuiven?:D

Klopt:D

Snuiven heb ik nooit gedaan :) Gelukkig maar. Het enige wat ik nu nog wil stoppen is men koffie gebruik.
 
Laat me af en toe helemaal gaan met alcohol. Wil het nu rustiger aan gaan doen, max 3-4 biertjes per gelegenheid. Gelukkig voor mij voel ik de alcohol dan al aardig.
 
Nog nooit in heel men leven een drup aangeraakt, ben hier trots op ook al valt er veel copmentaar op. Achja
 
Drink ongeveer 1 a 2 kratjes per dag.
 
Minimaal 1× per week, bij de voetbal, en/of uitgaan
wel alleen maar bier, dat wel..:D
 
Heel soms, gisteren toevallig een rood wijntje bij het eten daavoor zeker een 2 maanden niks op.
 
heel zelden op gelegenheden
 
Ik drink ook enkel op gelegenheden. Wel ****ed up dat er zo'n 2-3 maal per week zo'n gelegenheid voordoet.
 
meestal alleen in het weekend (tenzij ik vakantie heb). over het algemeen drink ik wel gelijk "teveel" als ik drink en het mooie is dat ik na de meest verdoete weekenden op maandag de hardste trainingen heb. toeval? nee.
 
Laatst bewerkt:
Weinig. En als ik drink dan is het veel doordrinken, of feestjes e.d. Een flesje bier is na 20 min. wel weer uitgewerkt en ga ik doordrinken anders wordt ik er suf en loom van.
 
Laatst bewerkt:
Sinds ik me ernstig met men voeding en dergelijke ben gaan bezighouden, nooit meer. Tegenwoordig ga ik enkel nog uit op spa bruis en redbull.
 
Nooit, maar is verschrikkelijk moeilijk om dit niet te doen bij familiebezoek. Daar bieden ze altijd alcohol aan dusjah zit ik daar met mijn glas. Geef ik het vaak door aan mijn broer. Want heb er ook echt geen zin meer in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven