XXL Nutrition

Drinken jullie bier?

Kvind Heineken eigenlijk nog goed te zuipen, maar het liefst drink ik een lekkere frisse Duvel!

sinds ik train drink ik geen bier meer, te katabool:)

Geen bier. Vind het goor en brengt alleen maar negatieve effecten mee.

Ik drink alleen bier waar geen hop in verwerkt zit. Dus geen pilsner. En alleen op zaterdag. En niet meer dan 2 à 3 flesjes. En als ik een glas wijn heb gedronken niet meer dan 1 à 2 flesjes.

De reden waarom ik geen hop gebruik: aanmaak van oestrogenen veroorzaakt door hop.

• Topic Starter Topic Starter
1 keer per week neem ik een paar flesjes soms 2 keer per week.
Ik drink liever whiskey of stro rum 80% dat vindt ik veel lekkerder.
Wel met cola ofzo erdoorheen dan hé.
Tjah en een spuitje Heroïne of een snuifje coca daar ben ik ook wel op uitgekeken eerlijk gezegd. En wiet vindt ik helemaal 3x niks!!!

Ik drink alleen bier als ik uitga en heel af en toe zaterdags na m'n vakantie/zaterdag werk :). Maar dit is echt zelden, 'k ga alleen uit als ik zin heb, en dat is niet elke week :P En na m'n werk ligt er ook aan hoe m'n mood is op dat moment.

Teveel soms... , niet regelmatig maar als ik er drink is het meestal teveel.

Nope geen bier dan wel weer champagne en wat raare vodka drankjes :D

ik drink bier! en veel ook :) donderdag, vrijdag, zaterdag en soms zondag.

Ik drink alleen bier waar geen hop in verwerkt zit. Dus geen pilsner. En alleen op zaterdag. En niet meer dan 2 à 3 flesjes. En als ik een glas wijn heb gedronken niet meer dan 1 à 2 flesjes.

De reden waarom ik geen hop gebruik: aanmaak van oestrogenen veroorzaakt door hop.

welke bieren bevatten geen hop?

Hoi, ik drink ook veel bier :) straks wordt het weer verminderen tot max. 1 (soms 2) keer in de week een paar litertjes:(.

Te veel om goed te zijn.

zijn veel mensen die alcohol drinken=O
ik dacht dat alcohol erg katabool was, valt blijkbaar best mee mits je met mate drinkt?

Pils is om twee redenen slecht: 1) er zit hop in(dat verhoogt de oestrogeenspiegel 2) er zit alcohol in (dat legt de testosteronproducerende leydigcellen lam)

ik drink wel bier maar ik beperk het wel heel erg. in de vakantie natuurlijk wat meer maar als opleiding straks weer begint zal het niet meer dan 2 keer in de maand zijn. alleen op gelegenheden dus.

Ja, bij feestjes, nieuwjaar, herdenkingen, om te vieren dat er weer een kwartier verstreken is...:rolleyes: Heb mensen gekend die elke dag tientallen gelegenheden hadden om bier, wijn en gedistilleerd naar binnen te werken. Allemaal gelegenheidsdrinkers die "'m lusten".

Terug
Naar boven