XXL Nutrition

"droge"neus door slechte oral?

hoi,

beetje vaag maar ja je neemt het omdat je het toch hebt liggen
heb je ook nog nakuur liggen toevallig?

en bloed neus kan duiden op hoge bloeddruk
dus ik neem aan dbol veel vocht is hoge bloeddruk is bloedneus
zal je voeding is goed nakijken op niet te veel natrium

correct me if frong

http://www.youtube.com/watch?v=mQ102k8W7ok

doei

ga is gewoon weg, erger me kapot aan die post's van jouw.. als je nergens echt iets van af weet zeg dan gewoon niets, aas sectie verpesten ( jij bent niet de enige)

• Topic Starter Topic Starter
OP zit zo te zien ook aan een hoge dosis tren. Je kunt ook op een normale manier zeggen dat je liever antwoorden wil van gevorderde gebruikers, tokkie.

Dat vroeg ik toch ook.Lees eens goed.
Hij gaat daarna nog doorzuigen toch?

---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

ga is gewoon weg, erger me kapot aan die post's van jouw.. als je nergens echt iets van af weet zeg dan gewoon niets, aas sectie verpesten ( jij bent niet de enige)

Dank je wel.

OP zit zo te zien ook aan een hoge dosis tren. Je kunt ook op een normale manier zeggen dat je liever antwoorden wil van gevorderde gebruikers, tokkie.

Iedereen wil liever antwoord van mensen die weten waar ze het over hebben toch? Daarbij is die Hardcore ook gwn irritant met z'n Hoi Doei genuil, alleen daarom lees ik z'n antwoorden al niet :p

Dat vroeg ik toch ook.Lees eens goed.
Hij gaat daarna nog doorzuigen toch?

---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

Dank je wel.
"mongolenantwoord", "een of ander k*tkind" en vooral "ga dood" is niet op een normale manier vragen of hij z'n advies achterwege wil laten.

Iedereen wil liever antwoord van mensen die weten waar ze het over hebben toch? Daarbij is die Hardcore ook gwn irritant met z'n Hoi Doei genuil, alleen daarom lees ik z'n antwoorden al niet :p
Ik snap dat je geen antwoord wilt van Hardcore maar dat hoeft niet gelijk op zo'n manier :rolleyes:. Het gaat me erom dat hij hem in al z'n posts verrot scheld, doe eens normaal zeg.

Fair point, fair point.

word tijd dat je eerst foto van een spuit in je ass naar Big T moet sturen om hier te kunnen posten;p

• Topic Starter Topic Starter
"mongolenantwoord", "een of ander k*tkind" en vooral "ga dood" is niet op een normale manier vragen of hij z'n advies achterwege wil laten.

Ik snap dat je geen antwoord wilt van Hardcore maar dat hoeft niet gelijk op zo'n manier :rolleyes:. Het gaat me erom dat hij hem in al z'n posts verrot scheld, doe eens normaal zeg.

sorry maar als hij uit het niets mij gaat beledigen met alsof ik een zomerkuurdertje zou zijn en "of ik wel een nakuur in huis heb?"is dat wel normaal dan van een 20 jarig joch in de AAS sectie?
Is dat wel respect hebben?

En nogmaals hij blijft daarna doorzuigen en verandert zelfs zijn stats.
En je ziet het iedereen irriteert zich aan die gast.

sorry maar als hij uit het niets mij gaat beledigen met alsof ik een zomerkuurdertje zou zijn en "of ik wel een nakuur in huis heb?"is dat wel normaal dan van een 20 jarig joch in de AAS sectie?
Is dat wel respect hebben?

En nogmaals hij blijft daarna doorzuigen en verandert zelfs zijn stats.
En je ziet het iedereen irriteert zich aan die gast.

Gast je bent volwassen wat kan jou een ventje(20jaar) zijn mening schelen.. trek een jurk aan..

Roidrage is real

Terug
Naar boven