- Waardering
- 22
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had hierboven nog uitgelegd wat ik met droog vet bedoelde, dus kap met die vragen. Als je het niet nog steeds niet snapt: het is gewoon vet, maar zo noemde de instructrice het, dus heb ik het ook maar hierin gezet.
Wat ik moet doen voor abs? crunches? of is roman chair genoeg?

zodat je echt al het vet kwijt bent wat je ooit hebt gehad.
er is wel zo iets als hardnekkig vet.. vet wat je al je hele leven hebt en idd moeilijker te verbranden is.
volgens mij is de enige manier om er vanaf te komen: heel diep gaan in de cutzodat je echt al het vet kwijt bent wat je ooit hebt gehad.
dan natuurlijk wel weer in vet stijgen want dat is natuurlijk heel moeilijk en ongezond anders..
vraag me niet hoe je zo diep komt
succes!
Inderdaad
, bij mij zit het vooral bij borst en de zwembandjes ( rondom buik natuurlijk ook, maar dit is zowat bij iedereen ).Dit is precies wat ik ook bedoelde. Kan iemand met meer verstand hiervan uitleggen hoe ik dit vet kan verbranden.
Worden je spieren trouwens kleiner als je heel lang niet meer getraint, want toen ik was afgevallen was ik een tijdje gestopt en nu merk ik dat mijn armspieren kleiner zijn geworden. Kan ook BS zijn, maar vraag het toch maar.
. DOEIInderdaad, bij mij zit het vooral bij borst en de zwembandjes ( rondom buik natuurlijk ook, maar dit is zowat bij iedereen ).
---------- Toegevoegd om 09:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:41 ----------
Dit is omdat je niet genoeg hebt gegeten. Als je wilt cutten, ga dan BFFM lezen. DOEI
Die instructrice moet je links laten liggen. Die verteld allemaal prut.![]()
vertelt!!De 10000ste dt-fout die ik tegen kom pff, ik kom er gek vanvertelt!!

De 10000ste dt-fout die ik tegen kom pff, ik kom er gek vanvertelt!!

Goed bezig!