MuscleMeat

droog vet op de buik wegkrijgen

Als je de brinta mixt met whey eiwit met een smaakje (b.v. banaan) en dan flink wat lauw water zodat het een soort shake is, dan slobber je het zo weg. Anders vind ik het ook niet te pruimen! Het is even een kleine investering zo'n bus eiwit (ongeveer 30 euro voor een kleine bus), maar als je dan al eens 2 maand op dieet bent dan moet het resultaat er ook zijn!
Wake up brinta bevat volgens mij ook weer extra suikers, dus is niet aan te raden.

Pindakaas bevat qua broodbeleg de meeste calorieen met een erg hoog vetgehalte, dus dit zou ik schrappen!!!

Bij de eieren het eigeel eruit halen want dit bevat veel calorieen en de spek is helemaal not done ;) Tja...als je wat wilt dan moet je wat he!?

Is best moeilijk om je eetpatroon aan te passen, daar gaan de meeste mensen ook mee de mist in. Maar als je er eenmaal aan gewent bent dan heb je er heel veel profijt van.

Ik weet niet of ik reclame mag maken... maar in het boek "De ene calorie is de andere niet" van Jan de Weerd staat alle basis die je moet weten over voeding, dit boek kost nog geen 15 euro bij bol.com te bestellen. Is zeker de moeite waard!

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap wat je bedoelt, maar ik eet nu toch alleen maar gezond en als ik even het spek weglaat, dan is het toch gewoon goed wat ik eet? Ik smeer maar een dun laagje pindakaas op mijn brood, dus dat valt ook wel mee. Ik ga dat met whey uitproberen en volgens mij eet ik niet eens 2500 kcal op een dag, dus dat moet ik ook verhogen. Maakt dat eigeel heel veel uit? Want ik klop mijn eieren meestal en gooi er dan nog wat groenten bij op de pan.

Moet je echt je eetpatroon zo erg aanpassen om abs te krijgen (bf verlagen)? of is dat alleen maar voor sneller resultaat?

EDIT: Hoe zit het trouwens met vifit en goedemorgen, mag je dat drinken? Of bevat het teveel kcal, vet?

Laatst bewerkt:
Misschien is een vergelijking wel het makkelijkst om te laten zien hoe het werkt:
Een lichaam is te vergelijken met een benzineauto. Op 100% benzine functioneert de auto het beste. Hoe meer diesel je erbij tankt, hoe minder de auto zal functioneren. Ons lichaam werkt ook op deze manier!
Zie dus de pindakaas, eigeel, suikers enz als de diesel...

Hoe meer je je eetpatroon vernadert hoe sneller je resultaat ziet. Als je het resultaat eenmaal hebt dan kun je rustig weer wat opbouwen en eens wat lekkers nemen, je lichaam heeft dan de verbranding goed op gang en zal het niet zo snel aanzetten.
En wat ook leuk is...als je je houdt aan het dieet dan mag je 1 dag in de week alles eten en drinken (junkdag) wat los en vast zit zonder dat het aanzet, omdat je lichaam is gaan wennen aan het goede eten. Bestel het boek maar eens... (of je vraagt het aan de kerstman;)) je zult er heel veel aan hebben, is heel makkelijk te lezen en te begrijpen!
Je leert ook heel makkelijk de voedingswijzers te lezen op verpakkingen en dan kom je erachter dat inderdaad in vifit e.d. erg veel suikers zitten (verkeerde koolhydraten).

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap het nu wel. Ik kijk wel even naar dat boek, misschien haal ik het wel.

Bedankt voor je reactie ;)

Terug
Naar boven