Miekster
Cool Novice
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Als je de brinta mixt met whey eiwit met een smaakje (b.v. banaan) en dan flink wat lauw water zodat het een soort shake is, dan slobber je het zo weg. Anders vind ik het ook niet te pruimen! Het is even een kleine investering zo'n bus eiwit (ongeveer 30 euro voor een kleine bus), maar als je dan al eens 2 maand op dieet bent dan moet het resultaat er ook zijn!
Wake up brinta bevat volgens mij ook weer extra suikers, dus is niet aan te raden.
Pindakaas bevat qua broodbeleg de meeste calorieen met een erg hoog vetgehalte, dus dit zou ik schrappen!!!
Bij de eieren het eigeel eruit halen want dit bevat veel calorieen en de spek is helemaal not done
Tja...als je wat wilt dan moet je wat he!?
Is best moeilijk om je eetpatroon aan te passen, daar gaan de meeste mensen ook mee de mist in. Maar als je er eenmaal aan gewent bent dan heb je er heel veel profijt van.
Ik weet niet of ik reclame mag maken... maar in het boek "De ene calorie is de andere niet" van Jan de Weerd staat alle basis die je moet weten over voeding, dit boek kost nog geen 15 euro bij bol.com te bestellen. Is zeker de moeite waard!
Wake up brinta bevat volgens mij ook weer extra suikers, dus is niet aan te raden.
Pindakaas bevat qua broodbeleg de meeste calorieen met een erg hoog vetgehalte, dus dit zou ik schrappen!!!
Bij de eieren het eigeel eruit halen want dit bevat veel calorieen en de spek is helemaal not done
Tja...als je wat wilt dan moet je wat he!?Is best moeilijk om je eetpatroon aan te passen, daar gaan de meeste mensen ook mee de mist in. Maar als je er eenmaal aan gewent bent dan heb je er heel veel profijt van.
Ik weet niet of ik reclame mag maken... maar in het boek "De ene calorie is de andere niet" van Jan de Weerd staat alle basis die je moet weten over voeding, dit boek kost nog geen 15 euro bij bol.com te bestellen. Is zeker de moeite waard!