MuscleMeat

Droogtrainen

kunaguero

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
68kg
Beste Leden,

180cm
68kg
bf: ?
KT: 4 x per week
CT: 4 X per week 60 min crosstrainen aansluitend aan KT

Mijn onderhoud ligt op 3000 kcal inclusief sporttoeslag e.d
Mijn doel is droogtrainen zoals de titel al zegt.

Ik fitness nu al bijna 2 jaar regelmatig, en doe sinds een half jaar cardio, maar ik wil maar niet echt droogworden, ik dieet nu al 3 maanden maar heb geen resultaat.

Ik wilde nu hetvolgende gaan eten:
1 Yoghurt met Muesli
2 pakje sultana
3 3 boterhammen met jam
4 2 stuks fruit
5 avondeten(verschillend)

Ik ben ook aan het kijken om een fatburner te gaan gebruiken maar zou niet weten welke, en of dit echt werkt. er is via google namelijk zoveel (tegenstrijdige) info te vinden.

graag hulp

[Link niet meer beschikbaar]

ecto

Lol 68kg 1m80 en droogtrainen. Valt niets droog te trainen maat!

• Topic Starter Topic Starter
tja helaas heb ik nogsteeds een buikje:( dus die wil ik er wel af hebben;)

meer massa kweken gast

Je traint 2jaar en ging 3maanden geleden pas aan voeding denken?

Ik zou me veel beter inlezen bij sticky's,Gewoon clean bulken,En als je dr niet echt serieus over ben kan je beter stoppen denk ik.

Dat is vel, niet vet. Ga hard trainen en eten en groei er wat spieren onder.

Dat kan hij zelf wrs een stuk beter inschatten dan jij.

@TS Ik denk dat je er goed aan doet om te trainen en eten op spiermassa ontwikkeling. De daling van vetpercentage zal daarmee samen gaan om spiermassa energie vreet en je volgens mij nog weinig trainingservaring hebt. Het is zonde om je 'droog' te trainen als je weinig massa daaronder hebt zitten om te laten zien.

Beste Leden,

180cm
68kg
bf: ?
KT: 4 x per week
CT: 4 X per week 60 min crosstrainen aansluitend aan KT

Mijn onderhoud ligt op 3000 kcal inclusief sporttoeslag e.d
Mijn doel is droogtrainen zoals de titel al zegt.

Ik fitness nu al bijna 2 jaar regelmatig, en doe sinds een half jaar cardio, maar ik wil maar niet echt droogworden, ik dieet nu al 3 maanden maar heb geen resultaat.

1 Yoghurt met Muesli
2 pakje sultana
3 3 boterhammen met jam
4 2 stuks fruit

Ik ben ook aan het kijken om een fatburner te gaan gebruiken maar zou niet weten welke, en of dit echt werkt. er is via google namelijk zoveel (tegenstrijdige) info te vinden.

graag hulp

1.80 en 68 kg? best licht

Haha verkeerd forum 68kg bij 1.80. Volgens mij moet jij eerder naar een eet stoornis forum.

Moet jij zonodig zeggen papz*k. Volgensmij moet jij eerder naar een dieet-afval centrum. Of doe mee met xxxl de afvallers

can you feel the love... Hehehe...
OT.
Ik zou me als ik jou was 'n deftig voedingsschemaaan (laten) meten...(op onderhoud zeker niet daar onder!)
Hoog in je eiwitten en niet te gek hoog in je koolhy.(maar zeker ook niet te laag...
Trainingschema 3daagse split en lekker op 4x10 pakken...
En na de zomer gaan bulken als 'n malle...
Succes iig...je hebt nog 'n lange weg te gaan als je echt serieus 'n bb achtige gedaante wilt berijken...

M.v.g. Melvin

Ik begrijp dat je niet zo lang op dit forum zit, maar lees je aub meer in voordat je dit soort topics aanmaakt. Je doelstelling is niet duidelijk (droogtrainen met deze stats??) en de methoden die je hanteert raken echt kant nog wal (dieet van 3 maanden??) en als dit eetschema je oplossing is wil ik niet weten wat je eerdere dieet was (brrr). lezen lezen en nog eens lezen, daarna eten eten en nog eens eten....

1 Yoghurt met Muesli
2 pakje sultana
3 3 boterhammen met jam
4 2 stuks fruit

Dit is dus echt crap. Eiwitten (kip, tonijn, kwark, biefstuk), goede carbs (Volkorenbrood, zilvervliesrijst en goede vetten (zalm, pinda's, cashew) heb jij nodig! Dan nog in de juiste verhouding en hoeveelheid. Toevallig eet ik nu ook 3000 Kcal per dag, check anders even mijn schema (in handtekening). Dan zie je hoe je wel fatsoenlijk aan die 3000 Kcal komt :)

Crap?

Ik vind het juist prima wat hij daar opnoemt om te eten

als ontbijt :D

Nee, maar lijkt inderdaad nergens op. Waarom denkt iedereen dat uithongeren de enigste weg is? en vervolgens die paar dingen die ze eten,. bevatten veel suikers die je lichaam alsnog direct weer opslaat als vet :)

Laatst bewerkt:
Pindakaas op je buik smeren om het laatste beetje buikvet weg te krijgen. Werkt alleen met Calve i.v.m. bepaalde hoogwaardige micro-cel proteinen die daar in zitten. Gewoon een dun laagje na het opstaan, 2x per dag bijsmeren.

Pindakaas op je buik smeren om het laatste beetje buikvet weg te krijgen. Werkt alleen met Calve i.v.m. bepaalde hoogwaardige micro-cel proteinen die daar in zitten. Gewoon een dun laagje na het opstaan, 2x per dag bijsmeren.

heb ik ook gedaan, helpt beter als je het combineert met betuwe jam:rolleyes:

Die jam moet je op de lijntjes doen.

Terug
Naar boven