Dennis1994
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Hallo DBB,
Als eerst wil ik me even voorstellen, ik ben een jongen van 18 jaar, 1,84 m lang en 92,4 KG zwaar. Met een vetpercentage van 11,9. Ik ben nu ongeveer 4 á 5 maanden bezig met fitnessen en dat 4 x per week.
Mijn omvangen zijn:
Armen: 31CM
Borst: 101 CM
Taille: 91 CM
Heupen: 105 CM
Benen: 64 CM
Vanaf volgende week heb ik een nieuw 3-daags schema gekregen voor het droogtrainen namelijk:
Maandag:
Deadlift
Chinups
Barbell Rows
Dinsdag
Bench Press
Dips
Vrijdag
Squats
Stiff-legged Deadlift
Military Press
Single-leg Calf Raise
Allemaal met een rust van 2 tot 5 minuten tussen de sets, en van 2 minut 30 tot 6 minuten na de oefening.
Tenslotte, ik gebruik geen sublementen zoals eiwit, creatine etc.
Maar eet ik wel Tonijn voor de training/Na de training, Kipfilet en kwark voor het slapen.
Graag jullie advies, verbeteringen, tips etc alles is welkom.
Graag zou ik ook wat voedingstips willen hebben.
Bedankt
Als eerst wil ik me even voorstellen, ik ben een jongen van 18 jaar, 1,84 m lang en 92,4 KG zwaar. Met een vetpercentage van 11,9. Ik ben nu ongeveer 4 á 5 maanden bezig met fitnessen en dat 4 x per week.
Mijn omvangen zijn:
Armen: 31CM
Borst: 101 CM
Taille: 91 CM
Heupen: 105 CM
Benen: 64 CM
Vanaf volgende week heb ik een nieuw 3-daags schema gekregen voor het droogtrainen namelijk:
Maandag:
Deadlift
Chinups
Barbell Rows
Dinsdag
Bench Press
Dips
Vrijdag
Squats
Stiff-legged Deadlift
Military Press
Single-leg Calf Raise
Allemaal met een rust van 2 tot 5 minuten tussen de sets, en van 2 minut 30 tot 6 minuten na de oefening.
Tenslotte, ik gebruik geen sublementen zoals eiwit, creatine etc.
Maar eet ik wel Tonijn voor de training/Na de training, Kipfilet en kwark voor het slapen.
Graag jullie advies, verbeteringen, tips etc alles is welkom.
Graag zou ik ook wat voedingstips willen hebben.
Bedankt
Laatst bewerkt:

Net zoals dat mensen altijd denken dat je met buikspieren trainen je buikspieren eerder gaat zien terwijl dit niet zo is, hoe lager je vetpercentage hoe meer definitie.