AndroidHealthClinic

Droogtrainen

En Drumpie, zoals ik eerder vroeg: heeft een calorietekort niet meer impact op je vvm dan eten op onderhoud+cardio?

misschien ben ik te sceptisch geweest, ik denk dat jullie toch gelijk hebben wat betreft cardio. Mooi om toch altijd nieuwe dingen te leren! Cardio zou dus overbodig kunnen zijn, maar klopt het niet dat je dmv een calorietekort meer kans hebt op verlies van vvm? En dat het heeel lastig gaat worden om rond de 8% te komen?

TOen ik een jaar of 22 was e, tijd had om alle dagen te trainen, deed ik heel veel cardio. En ik kan jullie verzekeren dat ik toen 90 minuten aan krachttraining deed tot failure bij iedere oefening, en dat ik daarna drie keer 30 minuten aan cardio deed. Ik kon lange trainingssessies in de krachthonk aan dankzij de cardio denk ik. Ik kon langer en harder trainen.
Ik denk ook dat ik ergens gelezen heb dat wie cardio doet, ook na zijn training nog vet verbrandt/ MAar ik kan me vergissen.
Ik heb een koersfiets maar met dat weer valt er niet veel aangenaam te fietsen. Ik ga he verkopen en een tunturi crosstrainer kopen denk ik.

Terug
Naar boven