Fitness Seller

Gesloten =

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Kijk aan, er zit toch echt wel schot in je bench!
 
Kijk aan, er zit toch echt wel schot in je bench!
daar lijkt het steeds meer op. volgende zware sessie weer eens aan de 100 snuffelen

Heel wijs! Die dikke PR's komen vanzelf weer! Lekkere Training Droop!
pr's op de bench zijn nog ver weg hoor, maar dat is uiteindelijk wel het doel
 
training 9-5

bench incline
10x40
5x50
5x60
5x8x65

sumo deadlift
5x50
5x80
3x100
3x8x117.5

db rows
3x10x32

lat pulldown
4x12x60

klaar :)

lekkere niks aan de hand training
ik heb trouwens een sling shot gekocht, die ik wil gaan gebruiken voor mijn zwaarste singles op de bench, zat er al een tijdje aan te denken maar vond het wat overdreven om op mijn niveau met zo een ding aan de slag te gaan, maar dus toch maar gekocht, samen met een dikke pl belt en lifting straps, voor de zwaarste deadlifts
 
Heb je een linkje van die SS
Ik ga er ook mee aan de slag ...later.....er is veel aanbod.....
Iron Force Catapult is ook geen miskoop voor €15

Vele attributen aankopen.....heb je nog wel genoeg ijzer om te liften? ;)
 
Laatst bewerkt:
Heb je een linkje van die SS
Ik ga er ook mee aan de slag ...later.....er is veel aanbod.....
https://www.fitness-seller.nl/iron-force-catapult/....dit is ook geen miskoop voor €15

Vele attributen aankopen.....heb je nog wel genoeg ijzer om te liften? ;)
die in het linkje heb ik gekocht, was bij fitness seller op de site aan het struinen en kwam deze tegen,
er is veel aanbod idd, zag ze zelfs bij ali express :)
gewichten heb nog geen gebrek aan voorlopig, kan nog vooruit met wat ik nu heb, zonder alles volledig om te moeten gooien iedere keer
 
die in het linkje heb ik gekocht, was bij fitness seller

Ik had al gemaild voor een maatje kleiner...welk artnr. heb jij dan? 2XL-3XL past die goed ook voor mij BW 81kg?
 
IF-WLA-6050-2xl3xl is het nummer
deze zit wel ruim, dat heb ik gedaan omdat ik op mijn arm een brandwond litteken heb en daar niks op moet knellen of schuren, een tijdje terug aan het proberen geweest bij een maat van mij, en die had een gewone xl van dit merk, en die zat voor mij te strak om die reden.
ik weeg nu bijna 91kg en heb best dikke armpjes
 
IF-WLA-6050-2xl3xl is het nummer
deze zit wel ruim, dat heb ik gedaan omdat ik op mijn arm een brandwond litteken heb en daar niks op moet knellen of schuren, een tijdje terug aan het proberen geweest bij een maat van mij, en die had een gewone xl van dit merk, en die zat voor mij te strak om die reden.
ik weeg nu bijna 91kg en heb best dikke armpjes
Ik zal morgen wel ff bellen voor die gewone xl ...dank je ..
 
training 14-5

sumo deadlift
10x50
5x90
3x120
140
150
7x2x160

bench
10x40
5x60
5x70
5x4x77.5

squat
10x40
5x70
3x90
3x5x100

klaar :)
chins ups doe ik morgen, dit was even genoeg, soms komt het zo uit dat er geen light oefening bij zit en dan is het best pittig alles bij elkaar.
 
Haha, op een gegeven moment worden ook de lichte dingen weer zwaar inderdaad. Zo te zien heb je wel een prima manier van trainen gevonden waarop je gewoon weer steady gains kan maken en waarbij je ook gewoon heel blijft.
 
Geen light ...dan maar Medium
Skip je die light dus....en dan de volgende weer heavy? Das idd dan wel heavy :p
Of anders maar een extra rustdag..........
 
heb je je slingshot al geprobeerd?
 
Geen light ...dan maar Medium
Skip je die light dus....en dan de volgende weer heavy? Das idd dan wel heavy :p
Of anders maar een extra rustdag..........
nee hoor, skip geen light, maar doordat ik per workout maar op 1 oefening zwaar wil gaan loopt het met de indeling wel eens zo dat er geen light oefening in zit op een bepaalde dag, zo kan het ook gebeuren dat ik een volledige lichte dag heb,
het is wel zo dat de maandag, doordat alles een beetje in gewicht aan het oplopen is een behoorlijke workout aan het worden is voor mij, daarom de aanpassing om de chins maar een dag later te doen, doe ik er nog wat andere shizzle bij en dan is dat ook weer een nuttig besteed half uurtje


heb je je slingshot al geprobeerd?
woensdag of donderdag staat heavy bench op het programma, dan ga ik kijken of ik mezelf af kan schieten:D
 
nee hoor, skip geen light, maar doordat ik per workout maar op 1 oefening zwaar wil gaan loopt het met de indeling wel eens zo dat er geen light oefening in zit op een bepaalde dag, zo kan het ook gebeuren dat ik een volledige lichte dag heb,
het is wel zo dat de maandag, doordat alles een beetje in gewicht aan het oplopen is een behoorlijke workout aan het worden is voor mij, daarom de aanpassing om de chins maar een dag later te doen, doe ik er nog wat andere shizzle bij en dan is dat ook weer een nuttig besteed half uurtje



woensdag of donderdag staat heavy bench op het programma, dan ga ik kijken of ik mezelf af kan schieten:D

Wordt daar geen rekening mee gehouden in het programma Droop?
je kan natuurlijk altijd wel schuiven....zeker met assistance
Maar je mainlifts doe je wel toch?

SS had ik nagevraagd..jouw maat is me net te groot...jammer
ga je een SS programma volgen ...is niet verkeerd om te beginnen met volume draaien op bv 90% 1 RM
Huggy heeft wel zo'n programma........
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven