- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Slim trainen werkt gewoon!van 4x8 naar 3x8 gegaan, light moet wel light blijven
I'm proud, homie!
het vetrandje geeft de smaakGoed stukske vlees met een vetrandje
Zo kun je ook gewicht verhogen met Chinnen![]()

nu een week of 10 bezig met hml, chins,ab wheel ,rows en lat pulldown doe ik erbij om een beetje evenwicht in push en pull bewegingen te krijgenJij doet die HML training al weer een tijdje he Droop? Chins en AB-wheels zijn een eigen toevoeging denk ik. Heb je een paar persoonlijke zwakke punten toegevoegd aan het GW schema? (zo zou ik het tenminste doen....)
goed he, en ik voel me er lekker bij, maar het mag niet veel zwaarder worden hoor.
OK, thanks (al zegt blok/pin reps me niets)het vetrandje geeft de smaak
ik woog vorig jaar aan het einde van mijn cut ongeveer 10 kilo minder en deed minder reps dan nu, dus daar ben ik wel beter in geworden
nu een week of 10 bezig met hml, chins,ab wheel ,rows en lat pulldown doe ik erbij om een beetje evenwicht in push en pull bewegingen te krijgen
voor zwakke punten in het kader van blessure gevoeligheid doe ik facepulls/band pull apart en behoorlijk wat schoudertjes strekken en rekken
voor zwakke punten in de lifts zal ik als dat nodig is met varianten gaan werken, denk dan aan pauze reps en blok/pin reps
goed he, en ik voel me er lekker bij, maar het mag niet veel zwaarder worden hoor.
dit zijn manieren om je weak/sticking points te trainen, b.v bij je bench of ohp, je begint dan niet op de normale startpositie maar op de hoogte waar je zwakke punt zit, daar leg je de bar op de pins
dit zijn manieren om je weak/sticking points te trainen, b.v bij je bench of ohp, je begint dan niet op de normale startpositie maar op de hoogte waar je zwakke punt zit, daar leg je de bar op de pins
we bedoelen natuurlijk min of meer hetzelfde, maar ik zie het toch wat anders, een pin press (zowel bij bench als ohp) begin je op of net onder je zwakke deel van je lift, daar is je startpositie, je doet dus alleen het zwakke deel van de liftEcht? Voor mij is een pin bench press gewoon een paused bench press, maar ipv het gewicht moeten blijven steunen, haal je het er even af (omdat het op de pins ligt).
Nee, want je mist de "bounce reflex" (of hoe hoe dat ook heet) die je nog wel hebt bij een paused bench.Echt? Voor mij is een pin bench press gewoon een paused bench press, maar ipv het gewicht moeten blijven steunen, haal je het er even af (omdat het op de pins ligt).
we bedoelen natuurlijk min of meer hetzelfde, maar ik zie het toch wat anders, een pin press (zowel bij bench als ohp) begin je op of net onder je zwakke deel van je lift, daar is je startpositie, je doet dus alleen het zwakke deel van de lift
bij een pauze variant doe je wel de volledige range of motion alleen je pauzeert even waar je zwakte zit, dat hoeft natuurlijk niet op je borst te zijn zoals velen doen maar kan ook op een andere plek zijn.
Nee, want je mist de "bounce reflex" (of hoe hoe dat ook heet) die je nog wel hebt bij een paused bench.
zelfde idee als block dl inderdaadEcht nog nooit van gehoord, dat plaatsen van de pins op je zwakke plek. Maar het is niet anders dan een blockdeadlift inderdaad.
Ik snap ook wel dat het geen echte paused lift is, poepie. Moet het alleen omschrijven voor Droop wat ik eronder versta.
Ga overigens maar eens 10 seconden pauzeren, dan is je stretch reflex ook echt wel weg.

OK moppie!Ik snap ook wel dat het geen echte paused lift is, poepie. Moet het alleen omschrijven voor Droop wat ik eronder versta.
Ga overigens maar eens 10 seconden pauzeren, dan is je stretch reflex ook echt wel weg.

maar ga volgende keer toch met topsets (singles) werken en die verhogen, aantal reps blijven wel gelijk.