MuscleMeat

Gesloten =

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooie trainingen hier :thumb: Ga ik meevolgen !

Leeftijd is maar een getal zeggen ze... en ik kijk volgende maand ook tegen die 50 aan...
maar het lijf moet wel meewillen hé :)
Door te blijven trainen zorg je er juist voor dat je lijf sterker en gezonder blijft. Nu en in de toekomst.

OK moppie! :kiss:

Maar een 10 sec pause op je sticking point lijkt me vooral een verspilling van energie (als het überhaupt al lukt), dan is een pin variant effectiever om de stretch reflex eruit te halen en aan je knelpunten te werken.

Niet helemaal: met pins is het alles of niks als het ware, terwijl je bij paused de extra belasting een beetje kunt regelen. Bijv. je kunt 3x3x100 3 sec paused, dat kun je uitbouwen naar 3x3x100 5 sec paused. Kan een handig hulpmiddel zijn om de progressie te programmeren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.023
Volg al een tijd. Vind dat je nette trainingen neerzet. Daarbij kijk ik nog niet eens naar leeftijd.:thumb:
thx, het trainen loopt lekker op het moment, kom op sommige lifts weer op ''uitdagende'' nummertjes
leeftijd maakt niet zoveel uit, als je voor jezelf maar alles eruit haalt wat je voldoening geeft, dan kan je lekker bezig blijven

Mooie trainingen hier :thumb: Ga ik meevolgen !

Leeftijd is maar een getal zeggen ze... en ik kijk volgende maand ook tegen die 50 aan...
maar het lijf moet wel meewillen hé :)
thx, ik lees ook al mee in jou log, je bent er ook lekker serieus mee bezig
dat lijf moet je gewoon meeslepen, heb zelf een lijf dat me soms behoorlijk dwars zit, tot op zekere hoogte negeer ik dat gewoon.

Misschien een extra rustdag nemen voordat je gaat singelen?
het worden geen max singles hoor bos, maar bv 3-5 singles en dan nog wat 2tjes of 3tjes met 10% minder gewicht, volgens mij heb ik dat bij jou gezien of in rene hamers zijn log, ben er nog niet helemaal uit

Door te blijven trainen zorg je er juist voor dat je lijf sterker en gezonder blijft. Nu en in de toekomst.
dat geloof ik ook wel, een beetje stevig liften heeft volgens mij alleen maar voordelen, het enige wat wel eens een optater krijgt is het egootje

• #2.024
training 28-4

squat
10x40
5x60
5x70
4x8x82.5

ohp
10x30
5x40
3x50
3x55
3x60
3x62.5
2x65 :mad: not today

chins
1-2-3-4-5
1-2-3-4-5

ab wheel
3x10xbw
knietjes op verhoging

klaar :)
viel niet tegen voor een after kingsday training :D
wel zweten :zweet:

Je bent die Koningssappen weer kwijt.......dusssss......nu aan het werk.....die fail is Willem zijn schuld :D

• #2.026
training 30-4

squat (h)
10x30
5x60
5x80
3x100
7x2x115
8x97.5

bench (l)
10x30
10x50
5x8x62.5

sumo deadliff (l)
5x50
5x80
3x100
3x8x115

chins
5x4xbw

Waarom is de DL zoveel beter dan je squat, denk je? Bij DL minder 'last' van je ongeluk?

Overigens zie je wel vaker dat de DL ver voor op de squat ligt. Past bij de toppers haalt de squat het op een gegeven moment weer in.

• #2.028
Waarom is de DL zoveel beter dan je squat, denk je? Bij DL minder 'last' van je ongeluk?

Overigens zie je wel vaker dat de DL ver voor op de squat ligt. Past bij de toppers haalt de squat het op een gegeven moment weer in.
bij dl gewoon veel meer vertrouwen, als ik "voel'' dat het fout gaat met mijn been tijdens een dl dan kan ik alles gewoon laten vallen, bij een squat gaat dat niet, dat kleine corrigeren tijdens een lift met je voeten/tenen kan ik niet met links, als het fout gaat krijg ik al het gewicht op rechts, en dat geeft blessures

zelf vind ik het trouwens voor mijn doen prima gaan op de squat op het moment, kan alles nog iedere workout verhogen, maar dat neemt niet weg dat een zwaardere squat dan 130-140 kg er voor mij waarschijnlijk niet meer in zit, maarrrr we gaan het zien.

• #2.029
training 2-5

sumo deadlift (h)
10x50
5x80
3x110
140
160
180
185 PR :cheer:
2x3x150

bench
10x30
5x60
5x4x75

db row
2x10x32
8x32

lat pulldown
4x15x55

de bench is wat gewijzigd
light blijft nog 5x8 incline
medium gaat van 3x5 naar 5x4 gewicht min 10 %
heavy gaat van 6x2 naar 3x1 + backoff 3x3

Nice PRrrrrrrrr!!! :D

Mooi mooi! De 200 komt eraan!

bij dl gewoon veel meer vertrouwen, als ik "voel'' dat het fout gaat met mijn been tijdens een dl dan kan ik alles gewoon laten vallen, bij een squat gaat dat niet, dat kleine corrigeren tijdens een lift met je voeten/tenen kan ik niet met links, als het fout gaat krijg ik al het gewicht op rechts, en dat geeft blessures

zelf vind ik het trouwens voor mijn doen prima gaan op de squat op het moment, kan alles nog iedere workout verhogen, maar dat neemt niet weg dat een zwaardere squat dan 130-140 kg er voor mij waarschijnlijk niet meer in zit, maarrrr we gaan het zien.
Dit is toch een prima plan zo? Zolang je maar met een beetje fatsoenlijk gewicht blijft squaten zal alles netjes in balans blijven en kan je je qua kracht lekker focussen op deadlifts. Als je een beetje rekening houdt met je grenzen en daardoor consequent blessurevrij kan doortrainen dan zullen de resultaten blijven komen.

+1
Blijf scherp op onbalans en uitvoering.....dan komt het goed..

Vervelend, maar er zijn ergere dingen. Je kunt nog mooie dingen doen!

• #2.035

Mooi mooi! De 200 komt eraan!
probeer om de 4-5 weken even uit of mijn werk in de 70-80% zone resultaten oplevert, en dat doet het nog steeds, dus die 200 zit er wel een keer in,

Dit is toch een prima plan zo? Zolang je maar met een beetje fatsoenlijk gewicht blijft squaten zal alles netjes in balans blijven en kan je je qua kracht lekker focussen op deadlifts. Als je een beetje rekening houdt met je grenzen en daardoor consequent blessurevrij kan doortrainen dan zullen de resultaten blijven komen.

+1
Blijf scherp op onbalans en uitvoering.....dan komt het goed..
ik sukkel zo maar een beetje door, het bevalt me prima zo
Vervelend, maar er zijn ergere dingen. Je kunt nog mooie dingen doen!
zo sta ik er ook in, het is niet anders, en mooie dingen komen langzaam.

• #2.036
training 4-5

squat
10x40
2x60
3x80
1x90
3x5x97.5

ohp
10x40
3x6x50

chins
1-2-3-4-5-6
1-2-3-4-5

ab wheel
3x15 bw

Nog altijd goed en met beleid bezig.... en een sumo PR :cheer:

• #2.039
training 7-5

bench
10x40
5x60
5x70
3x80
90-92.5-95-95-92.5 x 1
3x3x80

squat
8x40
5x60
3x80
4x8x85

sumo deadlift
5x50
5x80
2x100
2x120
3x5x145

chins
7x3xbw

klaar :) :zweet:

singles op de bp gingen heel erg soepeltjes
had wel meer in gezeten, maar verstandig gedaan enzo

Warm op je zolderkamer droop?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven