MuscleMeat

Dubbeldate die fout is gegaan..

Ok ok, tis duidelijk, ik moet gewoon niet moeilijk doen..
k bel dr zo wel ff en zeg wel ff van hoe het nu zit.. zo'n gast verdiend me vriendin ook niet.. mjah, wat zat ik moeilijk te doen haha.. mjah tis gewoon zo lullig dus jah..

Verkapt-ik-ben-lekkerder-dan-mijn-vriendin-topic.

Karma voor iemand die een goede lemming maakt!

wat een saffies. :sd:

maar als ik het goed begrijp wil jij wel ballen dus met die jongen die eigenlijk de date van je vriendin was.

Jij kickt op de aandacht van de vriend van je vriendin. Da's best normaal en gezond, aandacht is toch altijd leuk. Maar waarom zou je een kerel tussen jullie vriendschap laten komen? Kan je toch beter een andere kerel pakken? Zelfs Corky heeft een beter fysiek dan deze gozer :rolleyes:

check al die reacties ook.ze heeft het niet over ballen gehad.:D
toon op z'n minst een beetje respect voor deze dame

Die foto kan btw zo uit een unicef folder komen. Geef ze alle 4 maar eens een flinke bigmac..

geen commentaar....... :D

Allebei aan de kant zetten en met mij daten... heb je een veel leuke avond dan met hun 2 samen :doggy:

:klink:

Ik zou je ook lastig vallen als ik die vriendin zo ff bekijk. Wtf is het probleem verder? Kies gewoon tussen je vriendin of die kerel zo moeilijk is dat toch niet.

No comment... like bur...

moet je daar hier advies over vragen?

Op welk forum ben ik gvd nu weer ingelogd?

Sugababes.nl - Forum

Die zooi hoort daar thuis. Doe een triootje of zo of laat je een keer DP-en door die twee gasten. Weet ik veel.

Aan die kop te zien is het trouwens geen player, maar denk wel dat jullie geplayed worden. Die gast wil gewoon wat zaad dumpen, zal hem een zorg zijn bij wie.

Terug
Naar boven