Fitness Seller

Hulp nodig met de liefde :P ;)

You must spread some Reputation around before giving it to MightyDuck again. :(

ff rondstrooien :p

Tjalle zei:

't Is een complete lap tekst. Ach vrouwen....

Of ze willen of ze willen niet hoor. En als ze niet willen, dan kan jij nog zo hard wel willen, dan komt er niets. Daar ga ik geen energie aan verspillen. Omgekeerd daarintegen als jij niet wil en zij wel, drink dan geen alcohol.

Is dat voldoende advies zo, of?

Ben een tijdje geleden ook verliefd op een wijffie geweest. We zouden wat leusk gaan doen is er nooit van gekomen. Wijven willen alleen aand8 man daar leven die krengen op. Ik hou het lekker bij het vrijgezelle leven.

Tjalle voel met je mee...nogmaals mijn verhaal in een vogelvlucht:

4mnden lang een meisje leuk gevonden, ze vond me macho, maar goed...ze wist dat ik haar erg leuk vond. We hadden sinds 2 maanden behoorlijk goed contact via sms en de phone en ze kwam regelmatig hier op bezoek.
Via via is ze toch gekomen op mijn verjaardag --> knuffelend op mijn bed filmpie gekeken.
2e kerstdag kwam ze ook -->knuffelend en zoenend op mijn bed geeindigd.
Ik een dag later toch maar vragen waar dit toe mocht leiden, krijg ik een smsje "ja ik wil je geen hoop geven, weet niet wat ik wil..."
Nu woont ze noodgedwongen met haar zusje, daar woont een jongen die helemaal verknocht op d'r is en zij heeft nu zoiets van " damn dat ik nooit eerder voor zo iemand heb gekozen..."

Dat laatste vertelde ze me vanmiddag...like i wanted to hear that...
Kortom vrouwen ..pfff...

life is a b*ch bro :(

vrouwen kunnen soms hard zijn

ben ik weer de enige hier die aan een trio denkt ? :cool:

Gewoon eerlijk zijn, vrouwen houden van eerlijkheid ..daar ben IK zelfs al achter ;)

Oh ja behalve als je een relatie hebt en ze vraagt wat je van dr vind.. dan mag je liegen :D

• Topic Starter Topic Starter
ik... maarjah je kunt niet alles hebben.. kheb al weleens een trio gehad maar dat was meer lust eigenlijk nu dacht ik de ware te hebben gevonden :D maar niet dus...

eenuuh eduard kheb je method toegepast en ze vertelde me dat ze niet toe was aan een relatie en het liefst vrijgezel was ze zei er nadrukkelijk bij dat ik niet was afgewezen alleen dat het tegen haar principes inging WTF jouw principes meid VOOR JOU 10 ANDERE!!!

dat laatste heb ik natuurlijk niet tegen haar gezegd :P

Mjah geen hand vol maar een land vol...

mjah ben wel toe aan vastigheid beetje savonds na het sporten bij je vriendin chillen ipv een vluggertje bij een wijf wat je 1 x ziet en daarna voor de rest van je leven blockt...

Leuke reacties trouwens :D

Chewie zei:
Tjalle voel met je mee...nogmaals mijn verhaal in een vogelvlucht:

4mnden lang een meisje leuk gevonden, ze vond me macho, maar goed...ze wist dat ik haar erg leuk vond. We hadden sinds 2 maanden behoorlijk goed contact via sms en de phone en ze kwam regelmatig hier op bezoek.
Via via is ze toch gekomen op mijn verjaardag --> knuffelend op mijn bed filmpie gekeken.
2e kerstdag kwam ze ook -->knuffelend en zoenend op mijn bed geeindigd.
Ik een dag later toch maar vragen waar dit toe mocht leiden, krijg ik een smsje "ja ik wil je geen hoop geven, weet niet wat ik wil..."
Nu woont ze noodgedwongen met haar zusje, daar woont een jongen die helemaal verknocht op d'r is en zij heeft nu zoiets van " damn dat ik nooit eerder voor zo iemand heb gekozen..."

Dat laatste vertelde ze me vanmiddag...like i wanted to hear that...
Kortom vrouwen ..pfff...

en de dag erna ben je ****ing mad op haar en het probleem is je blijft altijd een zwak voor zulke dames houden heb ik wel tenminste.... en dat sux big time... k*tHOERUH ALLEMAAAAAAL!!!!

Dus nu is de uitkomst dat jij hard gaat proberen haar te vergeten...lijkt me verstandig. Of stiekun ben je dr nog niet uit?....

eduardjanssen zei:
Gezien je sig dacht ik in de 1e instantie 'hier komt het, pimp to the max' maar nee hoor een of ander gay-verhaal verschijnt ter tonele. Pull you're self together bro. Wees een man, voer haar dronken en paal haar.

ghb schijnt beter te werken hiervoor!!

Naga zei:
Dus nu is de uitkomst dat jij hard gaat proberen haar te vergeten...lijkt me verstandig. Of stiekun ben je dr nog niet uit?....

ik probeer haar dus te vergeten zolang ik haar niet zie gaat het goed maar als ik haar tegen boem bats ben ik weer gesmolten **** waarom is dat mens ooit geboren...

ik hoop dat ze verkering krijgt met een ander dan weet ik tenminste genoeg

klote wijf!

Gozer, is moeilijk dit soort dingen. 1 denkfoutje echter: jij weet nu ook al genoeg...geloof me! Of ze nou een vriend heeft of niet: dit is een gepasseerd station voor jou als ik het verhaal zo lees.

Naga zei:
Gozer, is moeilijk dit soort dingen. 1 denkfoutje echter: jij weet nu ook al genoeg...geloof me! Of ze nou een vriend heeft of niet: dit is een gepasseerd station voor jou als ik het verhaal zo lees.

ik schrijf ze af... jammer genoeg...

misschien in de toekomst als ze wat volwassener is .. en eens een x flink is genomen dat het dan missschien nog wat wordt..

mjah klote blijft het op het moment...

morgenaaf maar eens flink gaan stappen ;)

btw krijg net een sms van een meid die ik ook heel leuk vond maar beetje verweg woonde of ik een x bij haar kwam stappen kon ik wel bij haar slapen :D

Yeah naja Duty calls he :) Live strong Die hard

Terug
Naar boven