XXL Nutrition

Dubbeldate die fout is gegaan..

Goed topic!

hmmm lijkt wel een verhaaltje van het elle forum .....

Aan die kop te zien is het trouwens geen player, maar denk wel dat jullie geplayed worden. Die gast wil gewoon wat zaad dumpen, zal hem een zorg zijn bij wie.

Kind heeft amper lippen. Zal mij benieuwen of ze het er wel uit kan zuigen..

Hoor ik daar poll? :D

Aan die kop te zien is het trouwens geen player, maar denk wel dat jullie geplayed worden. Die gast wil gewoon wat zaad dumpen, zal hem een zorg zijn bij wie.

niet zo raar als ze zulke zaadvragende ogen heeft..

no offence intended..

Brutale ecto's.

Je was er in eerste instantie al ingeluisd, dus ja ...

Hallo,

heb hier een probleempje;

Vriendin van me, vond jongen leuk.. Veel gesmst enzo, hij had haar 3 keer bij dr bijbaantje in de super opgezocht, dus ik zei tege me vriendin ja nodig hem uit met uitgaan, kan je gelijk kijken of hij echt leuk is.

En ja hoor, afgelopen zaterdag stond de datum vast. Die jongen zou paar maten meenemen, en ik ging dr vanuit dat wij ook met aantal gingen.

Zaterdag: Ik sneak het huis uit (was ziek, en mocht namelijk niet uit) stap bij me vriendin de auto in..wat blijkt.. we gingen met zn vieren, ik was dr in geluisd voor een dubbeldate.

Tijdens uitgaan en in de auto zat de jongen van me vriendin telkens aan me te plukken, en hij stuurt allerlei berichtjes via hyves terwijl hij me vriendin links laat ligge..

Maar ik weet niet wat dr tusse die twee is gebeurd. aangezien ik als eerste thuis werd afgezet, en me vriendin bij hem nog een 'glaasje water' is gan drinken. Maar me vriendin zegt hier allemaal niks over :S

wat moet ik doen? Ik krijg de indruk dat ie me leuk vind..Of zoeits denkt van één gehad, nu de ander? Of snap ik het nou niet?!
ik blijf van de boys van me vriendinnen af.. dus dat is geen optie..

kolere wat een lulverhaal.
Dit is dus exact de reden dat ik liever homoseksueelwas geweest. Wat kunnen jullie vrouwen toch enorm moeilijk doen over niks.

Je geeft zelf het antwoord al. Van de 'boys van je vriendinnen' blijf je af.
Wat je nu moet doen? Helemaal niks.

Zo. Wat krijg ik nu ik je heb geholpen met dit mateloos gecompliceerde probleem? Een pijpbeurt? Vast niet, want daar doen jullie vrouwen ook altijd zo moeilijk over. Mannen niet, als jij bijvoorbeeld EricR was geweest dan had je vanavond nog mn ballen vacuum gezogen. Mannen zijn tof!

BIJNA alle vrouwen zijn h**ren toch lauw ?

BIJNA alle vrouwen zijn h**ren toch lauw ?

was dat maar waar... bijna geeneen vrouw is een h**r :(

Anders was het allemaal veel aangenamer geweest.
ik: Hee chick, wil je me ppen?
zij: kost je 3 breezer.
ik: je vriendin doet het voor 2.
zij: okay, maar dan lik ik niet aan je anus.
ik: zucht... :rolleyes: nou toe maar dan.

h**ren zijn tof. net als mannen.

Het is een vrouw. Die kunnen niet gewoon nken. Die doen altijd enorm moeilijk over nken. Meestal achteraf. Dat je ze dronken hebt gevoerd en ze gedrogeerd met ghb en daarna in de kont hebt gedoet. zeurzeurzeur. Een man zou gewoon waarderen dat hij gratis drank en drugs krijgt, en nog een doorsmeerbeurt op de koop toe.

Vage shit.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Serieus, ligt het aan mij of zijn die ogen van die linker meid scheef erop gezet door onze lieve heer? Hoe langer ik er naar kijk hoe lager de linker gaat en hoe hoger de rechter.

Of is dit zo psychologische test? Ik durf te wedden dat als ik 30 seconden naar de scheve ogen kijk en dan knipper met me ogen op de muur, dat ik ook zo jezus afbeelding krijg. :eek:

:eek: damn gruwelijk probleem op DBB

wacht, ik bel jerry springer wel ff:rolleyes:

Terug
Naar boven