MuscleMeat

Dubbeldate die fout is gegaan..

:haha: wat een reacties :roflol:

:roflol: :roflol: dat oog en die vingers achter het hoofd

Hoe had ik deze topic over het hoofd kunnen zien:roflol:

@TS: Ik zou je de hele meute voor het gerecht slepen.
Judge Julie:whip:

:bukkake:

Hahaha, dit topic is een instant-classic. Gaat lekker jongens :thumbup:

ik blijf van de boys van me vriendinnen af.. dus dat is geen optie..

Ik mag jou vriendinnen groep nu al. Boys van hun? :roflol: Wat heb je voor je kop hangen, een DVD hoes van een film genaamd 'I met my true love after a few days'?

Btw, kijk gewoon de film 'one d*ck, two facialed chicks', heb je je antwoord ook gelijk. :P

• Topic Starter Topic Starter
die ontsteking heeft ook d'r schedelstructuur aangetast.

btw; ze heeft 1 glazen oog, haar echte oog is weggevreten.

ik schrok me kapot joh toen ik met d'r meeging voor een one night stand, ze deed zo haar oog uit en legde het in een glaasje water op het nachtkastje.

maargoed **** it, ik was zo geil, ik heb haar in haar oogkas gedoet, weer eens wat anders.

Noot;

Bovenstaand stuk tekst is ten eerste fictief, ten tweede respectloos, kwetsend, en getuigt van een gebrek aan normen en waarden, voor zover deze überhaupt op dit forum aanwezig zijn.
Bij deze verontschuldig ik me dan ook, voor iedereen die daadwerkelijk een oog mist en in zijn of haar oogkas gedoet is.

Je verontschuldiging is aanvaard. want tja naar 4 baco's en 5 sambucca's schoof je hem in plaats van in m'n oog zo recht me neus in.

En jij maar denken dat je was klaargekomen, man, dat pieletje kietelde zo dat ik ervan moest niesen :nanner:

J/K :P

Laatst bewerkt:
Je verontschuldiging is aanvaard. want tja naar 4 baco's en 5 sambucca's schoof je hem in plaat van in m'n oog zo recht me neus in.

En jij maar denken dat je was klaargekomen, man, dat pieletje kietelde zo dat ik ervan moest niesen :nanner:

:D

Je verontschuldiging is aanvaard. want tja naar 4 baco's en 5 sambucca's schoof je hem in plaats van in m'n oog zo recht me neus in.

Monster comeback. Heb je hier nou 2 dagen over moeten denken?

• Topic Starter Topic Starter
Wanneer ga je alles eens persoonlijk opvatten, Sophiej? Want zo is het namelijk allemaal wel bedoeld.

wat een onzin topic :roflol:

hahhaa ik lig helemaal dubbel van die reacties: maar nu ff serieus. Ik zou die kerel naar je slaapkamer verleiden.. muziekje,kaarsjes enz. op een gegeven moment leg je hem op je bed.(op zijn buik natuurlijk) handboeien bij zijn armen en benen aan de bedpost (gespreid) Dan een looie pijp in zijn anus drukken en er gas in laten lopen en aansteken!! Dikke steek vlammen!!!

:D Mooie come back

Wat betreft de oplossing zou ik gewoon alle foto's van die avond vernietigen en ontkennen dat jullie die 2 jongens ooit hebben ontmoet. :o
Mocht dat niet lukken kun je het altijd nog erop gooien dat je dronken was.
Jullie kunnen wel wat beters als dat krijgen.

Terug
Naar boven