- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik blijf van de boys van me vriendinnen af.. dus dat is geen optie..
Wat heb je voor je kop hangen, een DVD hoes van een film genaamd 'I met my true love after a few days'?
die ontsteking heeft ook d'r schedelstructuur aangetast.
btw; ze heeft 1 glazen oog, haar echte oog is weggevreten.
ik schrok me kapot joh toen ik met d'r meeging voor een one night stand, ze deed zo haar oog uit en legde het in een glaasje water op het nachtkastje.
maargoed **** it, ik was zo geil, ik heb haar in haar oogkas gedoet, weer eens wat anders.
Noot;
Bovenstaand stuk tekst is ten eerste fictief, ten tweede respectloos, kwetsend, en getuigt van een gebrek aan normen en waarden, voor zover deze überhaupt op dit forum aanwezig zijn.
Bij deze verontschuldig ik me dan ook, voor iedereen die daadwerkelijk een oog mist en in zijn of haar oogkas gedoet is.

Je verontschuldiging is aanvaard. want tja naar 4 baco's en 5 sambucca's schoof je hem in plaat van in m'n oog zo recht me neus in.
En jij maar denken dat je was klaargekomen, man, dat pieletje kietelde zo dat ik ervan moest niesen
J/K![]()

Je verontschuldiging is aanvaard. want tja naar 4 baco's en 5 sambucca's schoof je hem in plaats van in m'n oog zo recht me neus in.
En jij maar denken dat je was klaargekomen, man, dat pieletje kietelde zo dat ik ervan moest niesen
J/K![]()
Je verontschuldiging is aanvaard. want tja naar 4 baco's en 5 sambucca's schoof je hem in plaats van in m'n oog zo recht me neus in.
J/K![]()
Monster comeback. Heb je hier nou 2 dagen over moeten denken?

haha nee, had ingesteld dat ik mijn mails naar ander mail adres kreeg, maar toen vergat ik mijn wachtwoord voor dbb, en voor mijn nieuwe mail![]()

Wanneer ga je alles eens persoonlijk opvatten, Sophiej? Want zo is het namelijk allemaal wel bedoeld.
Hoe had ik deze topic over het hoofd kunnen zien
@TS: Ik zou je de hele meute voor het gerecht slepen.
Judge Julie
![]()

J/K![]()
Mooie come back 
judge julie dat was nog eens lekker rukken toen ik 16 was![]()

judge julie dat was nog eens lekker rukken toen ik 16 was![]()