AndroidHealthClinic

Dubbeldate die fout is gegaan..

slotje aub:slotje:

Druk met zijn allen de topic-report-knop in

Denk dat ze, voordat ze nog eens een topic opent hier heeel goed gaat nadenken eerst:P

Jullie zijn wel erg he:P

nice topic :D

OMFG :roflol:

Dat verhaal en die reacties. :D:D

Hoe kan door een oogonsteking nou je hele oog gewoon 5 cm lager komen te zitten ?

dan is de kans kleiner dat er een kwakkie in beide ogen terecht komt.. Cosmetische ingreep???

Hoe kan door een oogonsteking nou je hele oog gewoon 5 cm lager komen te zitten ?

die ontsteking heeft ook d'r schedelstructuur aangetast.

btw; ze heeft 1 glazen oog, haar echte oog is weggevreten.

ik schrok me kapot joh toen ik met d'r meeging voor een one night stand, ze deed zo haar oog uit en legde het in een glaasje water op het nachtkastje.

maargoed **** it, ik was zo geil, ik heb haar in haar oogkas gedoet, weer eens wat anders.

Noot;

Bovenstaand stuk tekst is ten eerste fictief, ten tweede respectloos, kwetsend, en getuigt van een gebrek aan normen en waarden, voor zover deze überhaupt op dit forum aanwezig zijn.
Bij deze verontschuldig ik me dan ook, voor iedereen die daadwerkelijk een oog mist en in zijn of haar oogkas gedoet is.

We hebben dit topic toch nog aardig om weten te vormen tot een echt DBB-topic trouwens.

Ik ben trots op jullie

Steek er geen tijd en moeite in,komt enkel maar miserie van. En no offence maar jullie kunnen beter krijgen als die 2 dweeps. Zoek een echte vent ;)

Terug
Naar boven