AndroidHealthClinic

Duitse rechter: tuchtigen mag van Koran

Je arrogantie getuigt van je kijk op het leven Eric: Jij hebt alle wijsheid in pacht en iedereen die het niet met jou eens is, die leeft op 'stompzinnige uitingen'. Niks kan je bekoren wat een ander meemaakt, alleen wat jij zegt is 100% in orde.

Ik zou bijna taart uit de kast trekken. We vieren bijna een jaar 'DBC afschilder-campagne'.
Je probeert me al tijden af te schilderen als iemand die hele volkeren graag ziet verdwijnen maar zo makkelijk als jij me graag wil afvoeren als rascist lukt niet zo eenvoudig.

DBC spoelt het liefst het kind met het badwater weg. dat is wat je graag wil laten zien aan anderen hier, maar gelukkig zijn er nog mensen die jouw aantijgingen doorhebben.

Als ik een heel volk zou willen laten verdwijnen, dan moeten vele vrienden en kennissen ook oprotten, alsof ik geen menselijke Moslims zou kennen.
DBC de barbaar he Eric, ach gelukkig hebben mensen je zinspelingen door.

:roflol: Daar gaan we weer, Calimero is weer wakker geworden. Altijd hetzelfde jankliedje als je een straffe uitspraak richting DBC01 doet. Man wie is hier nou arrogant? Als iemand wel doorzichtig is dan ben jij het wel, ik hoef niet met clowneske uitspraken te komen om mijn hachje te redden.

Wat jij doet is al jarenlang een heel volk (of volkeren) afschilderen als de nieuwe boeman, daar mag ook een tegengeluid tegen worden gezet. Alleen zie jij dat dan als persoonlijke aanval en dat is kenmerkend hoe jij een discussie in gaat. De wereld draait niet om DBC01, wake up.

De rechter was een vrouw. Echt niet te geloven. Hoewel ze nu haar excuses heeft aangeboden vind ik dat zij geen rechter meer mag zijn. Dit zijn fouten die zeker door rechters niet gemaakt mogen worden.

Ze kon wss die andere vrouw niet uitstaan :p

Ik vind dat die rechter nu ook moet mishandeld worden omwille van haar uitspraak, the Islam way :D

On-topic, die rechter gelijk ontslaan. Niet capabel genoeg en de kans op herhaling lijkt me te groot.

Je arrogantie getuigt van je kijk op het leven Eric: Jij hebt alle wijsheid in pacht en iedereen die het niet met jou eens is, die leeft op 'stompzinnige uitingen'. Niks kan je bekoren wat een ander meemaakt, alleen wat jij zegt is 100% in orde.

Ik zou bijna taart uit de kast trekken. We vieren bijna een jaar 'DBC afschilder-campagne'.
Je probeert me al tijden af te schilderen als iemand die hele volkeren graag ziet verdwijnen maar zo makkelijk als jij me graag wil afvoeren als rascist lukt niet zo eenvoudig.

DBC spoelt het liefst het kind met het badwater weg. dat is wat je graag wil laten zien aan anderen hier, maar gelukkig zijn er nog mensen die jouw aantijgingen doorhebben.

Als ik een heel volk zou willen laten verdwijnen, dan moeten vele vrienden en kennissen ook oprotten, alsof ik geen menselijke Moslims zou kennen.
DBC de barbaar he Eric, ach gelukkig hebben mensen je zinspelingen door.

Het enige dat Eric (en ik) volgens mij wilt zeggen is dat dit soort zaken absoluut niet door de beugel kunnen! Niet voor vreemdelingen, niet voor autochtonen... Maar om iedereen over dezelfde kam te scheren... is echt gewoonweg dom! (en ik zeg dat dat dom is, niet dat jij dom bent voor alle duidelijkheid!) Je zegt zelf dat je allochtonen kent, dus weet jij ook dat ze niet allemaal zo zijn. Maar niet iedereen hier maakt dit onderscheid!

Feit is dat dit soort tolerantie en positieve discriminatie zo niet kan doorgaan en dat niemand echt een goede oplossing weet! Het pamperen van de moslims en andere allochtonen is GEEN goede oplossing. Eén ding vind ik en dat is dat dit soort topics enkel zorgt voor meer verspreiding van haat!

De selectiecriteria die volgens mij worden gehanteerd om zulke straffe verhalen hier te posten zijn meestal "vreemdeling of allochtoon of islam of moslim" OF "autochtoon, maar dan wel een hééééél straf verhaal"... En dat is gewoon wat jammer!

Het is hier net Memri soms. Selectief tot op het bot om de eigen visie maar te kunnen versterken.

EricR vind ik een wijs man, maar in dit geval is DBC wel duidelijk over "dat volk". "We" weten immers dat er vaak zat gedonder is met die gasten, OOK JIJ EricR. Je vervuld je taak als "onafhankelijke" moderator erg goed, anderzijds ben ik toch wel heel benieuwd naar je reactie als blijkt dat het weeeeeeeeeeer die zelfde marokkaan met southpole jas en jointje op z'n lip is die je dochter de prostitutie in wil hebben.

ZAT mensen hebben slechte ervaringen met "HUN". Sterker nog; het overgrote deel. Ik vind dat het gezegd mag worden dat "ze" een bedreiging vormen, dat is ook zo. Over een jaar of 10 is het heel normaal dat we meerdere vrouwen hebben, vrouwen bekogelen met stenen, of 2 maanden niet eten en drinken, en wordt rammadan een officiele nederlandse feestmaand :)

Het enige dat Eric (en ik) volgens mij wilt zeggen is dat dit soort zaken absoluut niet door de beugel kunnen! Niet voor vreemdelingen, niet voor autochtonen... Maar om iedereen over dezelfde kam te scheren... is echt gewoonweg dom! (en ik zeg dat dat dom is, niet dat jij dom bent voor alle duidelijkheid!) Je zegt zelf dat je allochtonen kent, dus weet jij ook dat ze niet allemaal zo zijn. Maar niet iedereen hier maakt dit onderscheid!

Feit is dat dit soort tolerantie en positieve discriminatie zo niet kan doorgaan en dat niemand echt een goede oplossing weet! Het pamperen van de moslims en andere allochtonen is GEEN goede oplossing. Eén ding vind ik en dat is dat dit soort topics enkel zorgt voor meer verspreiding van haat!

De selectiecriteria die volgens mij worden gehanteerd om zulke straffe verhalen hier te posten zijn meestal "vreemdeling of allochtoon of islam of moslim" OF "autochtoon, maar dan wel een hééééél straf verhaal"... En dat is gewoon wat jammer!

Goed pleidooi, maar voor dat bijna iedereen hier al inlogd was die haat er ook al, dus wake up.
Ik ken geen mensen die GEEN MOEITE hebben met "de interculturalisatie" en zijn of haar invloeden op de maatschappij :)

PS: Vond je bijdrage in het geile hanenhok vele malen beter dan hier, bedankt nog trouwens :thumbs:

:roflol:

Jouw mening ken ik, Die Lange. In een PM aan mij gericht werd me dat wel behoorlijk duidelijk. Had geen andere reactie van je verwacht dus.

Vooral lekker doorgaan met generaliseren, het gaat echt bijdragen aan de oplossing.

:roflol: Daar gaan we weer, Calimero is weer wakker geworden. Altijd hetzelfde jankliedje als je een straffe uitspraak richting DBC01 doet. Man wie is hier nou arrogant? Als iemand wel doorzichtig is dan ben jij het wel, ik hoef niet met clowneske uitspraken te komen om mijn hachje te redden.

Wat jij doet is al jarenlang een heel volk (of volkeren) afschilderen als de nieuwe boeman, daar mag ook een tegengeluid tegen worden gezet. Alleen zie jij dat dan als persoonlijke aanval en dat is kenmerkend hoe jij een discussie in gaat. De wereld draait niet om DBC01, wake up.

Nooit beweerd kerel.

Wat jij doet is mij betichten van het veroordelen van een heel volk wat onzin is, maar je doet het graag. Wat reply jij nou nog op DBC Eric? Je zingt maar één liedje telkens weer. Ben ik Calimero? ben jij Pieter Eend: Altijd tot vervelens toe hetzelfde zingen: 'DBC is raaaa-scist!' 'DBC is populist!'

Je wilt niet inhoudelijk ingaan op wat ik zeg; je blijft steken bij 'stompzinnige uitspraken', en 'heel volk van de kaart vegen'. Goedkope stemmingmakerij onder leden.

Nergens zie ik dat je ingaat op de problematiek, op de gebeurtenissen.
Je bent er altijd als de kippen bij om bepaalde mensen gráág af te schilderen als gevaarlijke rascistische figuren, populistisch lullende etters.

Ik Calimero. Ik was allang vertrokken als ik me Calimero voelde.:D:D
Ik post gewoon door, laat me niet ontmoedigen door je hoor :D

Het blijft wel lachen dat iemand met zo'n uitgesproken linkse mening zo heel duidelijk de toon probeert te zetten voor wat ie wil horen en wat niet.
En zonodig z'n mod-powers aanwendt om z'n gelijk te krijgen.

@DBC01 Ja ik ben machtsgeil, dat weet je toch nu wel? Niet de eerste keer dat je me beticht van machtsmisbruik trouwens, alleen is er geen bewijs voor te vinden. Voor jouw Calimerogedrag echter wel, als je een tegenaanval krijgt kom je eigenlijk altijd met dezelfde beweringen. Ik (of een ander) probeert jou in een hoek te drukken. Terwijl je zelf maar al te graag hele groepen in een hoek drukt met bepaalde uitspraken. Enige nuance is je vaak vreemd. Je denkt echt dat het jouw taak is om megafoon te spelen en zo luid mogelijk de noodklok te laten luiden.

Over goedkoop stemmingmaken gesproken, bepaalde bijdragen die hier gepost worden dragen daar meer aan bij dan het tegengeluid dat ik laat horen.

Jouw mening ken ik, Die Lange. In een PM aan mij gericht werd me dat wel behoorlijk duidelijk. Had geen andere reactie van je verwacht dus.

Vooral lekker doorgaan met generaliseren, het gaat echt bijdragen aan de oplossing.

Probeer es 1 keer in te gaan op wat ie zegt ipv datzelfde zinnetje te posten.
Je blijft duidelijk buiten de discussie staan omdat je wéét dat die etterjochies die er aangehaald worden, dagelijks voor héél veel problemen zorgen.

Maar waarom praat je daar nooit over?
Ah ahd je inderdaad weleens gezegd. Jij ziet ze nooit in Den Haag had je gezegd.
:rolleyes:

wat weer velen vergeten dat moslim != marokkaan/turk/arabier/...
moslim = geloof = wit of zwart en alles ertussen
marokkaan/turk/arabier/... = jood/christen/moslim/...

ff meededelen ;)

@DBC01 Ja ik ben machtsgeil, dat weet je toch nu wel? Niet de eerste keer dat je me beticht van machtsmisbruik trouwens, alleen is er geen bewijs voor te vinden. Voor jouw Calimerogedrag echter wel, als je een tegenaanval krijgt kom je eigenlijk altijd met dezelfde beweringen.

Over goedkoop stemmingmaken gesproken, bepaalde bijdragen die hier gepost worden dragen daar meer aan bij dan het tegengeluid dat ik laat horen.

Waarom kun je dan maar één dingetje kwijt telkens weer Eric?
Waaromm geen reply op mijn content, je zegt alleen maar dat DBC generaliseert en hele volkeren weg wil hebben. Je herhaalt alleen maar 1 ding. Niks meer.

Bewijs van je machtsgeilheid is er genoeg; De talloze gesloten topics die kritisch waren over jou, als grapje bedoeld of als aantekening, zijn ONTELBAAR kerel.
Het regent slotjes, daar waar Ericr's naam voorkomt i.v.m. kritiek daar komen slotjes op.

"de oplossing" is helaas "racistisch", "fascistisch" en heeeeeel erg kortzichtig, bovendien ook mensonterend en mag niet verkondigd worden want dat is "verspreiding van haat" :rolleyes:

Ik doe het lekker toch; dit is namelijk MIJN MENING:

In de fik met het huidige bestand en poorten dicht, en ons VOORAL niet te "sociaal" opstellen als de laatste jaren. Probleem opgelost, of denk jij van niet>?

Probeer es 1 keer in te gaan op wat ie zegt ipv datzelfde zinnetje te posten.
Je blijft duidelijk buiten de discussie staan omdat je wéét dat die etterjochies die er aangehaald worden, dagelijks voor héél veel problemen zorgen.

Maar waarom praat je daar nooit over?
Ah ahd je inderdaad weleens gezegd. Jij ziet ze nooit in Den Haag had je gezegd.
:rolleyes:

Ik heb al een on-topic posting geplaatst en inderdaad ik heb weinig tot geen last van die etterjochies. Ik zie ze doordeweeks toch echt dagelijks, met het Terra College om de hoek niet zo vreemd. Den Haag Zuidwest hoort bij die lijst van 40 probleemwijken, maar eerlijk gezegd merk je er over het algemeen weinig van die problemen. En ja ik kom er ook 's avonds, mijn moeder woont er midden in.

wat weer velen vergeten dat moslim != marokkaan/turk/arabier/...
moslim = geloof = wit of zwart en alles ertussen
marokkaan/turk/arabier/... = jood/christen/moslim/...

ff meededelen ;)

idd!

moslims die echt hun koran verkeerd interpreteren steun ik 0,0%, ik pis er zelfs op, maar het is niet omdat iemands ouders van vreemde origine zijn dat hij/zij direct een rot ettertje is of omdat iemand een moslim is dat hij/zij een ettertje is!

en het probleem is dat hier dit onderscheid niet wordt gemaakt!

Is het niet zo dat men zich als Islam in een Europees land, Duitsland, zich dan moet aanpassen, en die rechter de Duitse wetten moet hanteren. Ach ja er zijn altijd gekkerds tussen.

Is het niet zo dat men zich als Islam in een Europees land, Duitsland, zich dan moet aanpassen, en die rechter de Duitse wetten moet hanteren. Ach ja er zijn altijd gekkerds tussen.

hehe, iedereen in dit topic en op DBB is het hiermee eens ;)

de discussie is weer voor de verandering off-topic :D over veralgemening

Terug
Naar boven