El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Je arrogantie getuigt van je kijk op het leven Eric: Jij hebt alle wijsheid in pacht en iedereen die het niet met jou eens is, die leeft op 'stompzinnige uitingen'. Niks kan je bekoren wat een ander meemaakt, alleen wat jij zegt is 100% in orde.
Ik zou bijna taart uit de kast trekken. We vieren bijna een jaar 'DBC afschilder-campagne'.
Je probeert me al tijden af te schilderen als iemand die hele volkeren graag ziet verdwijnen maar zo makkelijk als jij me graag wil afvoeren als rascist lukt niet zo eenvoudig.
DBC spoelt het liefst het kind met het badwater weg. dat is wat je graag wil laten zien aan anderen hier, maar gelukkig zijn er nog mensen die jouw aantijgingen doorhebben.
Als ik een heel volk zou willen laten verdwijnen, dan moeten vele vrienden en kennissen ook oprotten, alsof ik geen menselijke Moslims zou kennen.
DBC de barbaar he Eric, ach gelukkig hebben mensen je zinspelingen door.
Ik zou bijna taart uit de kast trekken. We vieren bijna een jaar 'DBC afschilder-campagne'.
Je probeert me al tijden af te schilderen als iemand die hele volkeren graag ziet verdwijnen maar zo makkelijk als jij me graag wil afvoeren als rascist lukt niet zo eenvoudig.
DBC spoelt het liefst het kind met het badwater weg. dat is wat je graag wil laten zien aan anderen hier, maar gelukkig zijn er nog mensen die jouw aantijgingen doorhebben.
Als ik een heel volk zou willen laten verdwijnen, dan moeten vele vrienden en kennissen ook oprotten, alsof ik geen menselijke Moslims zou kennen.
DBC de barbaar he Eric, ach gelukkig hebben mensen je zinspelingen door.

Daar gaan we weer, Calimero is weer wakker geworden. Altijd hetzelfde jankliedje als je een straffe uitspraak richting DBC01 doet. Man wie is hier nou arrogant? Als iemand wel doorzichtig is dan ben jij het wel, ik hoef niet met clowneske uitspraken te komen om mijn hachje te redden.

don't worry