MuscleMeat

Duitse rechter: tuchtigen mag van Koran

Waarom kun je dan maar één dingetje kwijt telkens weer Eric?
Waaromm geen reply op mijn content, je zegt alleen maar dat DBC generaliseert en hele volkeren weg wil hebben. Je herhaalt alleen maar 1 ding. Niks meer.

Bewijs van je machtsgeilheid is er genoeg; De talloze gesloten topics die kritisch waren over jou, als grapje bedoeld of als aantekening, zijn ONTELBAAR kerel.
Het regent slotjes, daar waar Ericr's naam voorkomt i.v.m. kritiek daar komen slotjes op.

Bewijs het dan maar, want je lult serieus uit je nek. Eigenlijk zou ik machtsgeil als ik ben je nu rood moeten geven, want ik sluit zelf nooit een topic waar een kritische kanttekening richting mij wordt geplaatst. Wel richting het beleid, dat is namelijk standaard.

Niet blaten over zaken die onbewijsbaar zijn, want ik daag je graag uit om 1 of meerdere threads hierover te laten zien. Geen provocatiethreads, want persoonlijke threads zijn jou ook een gruwel.

Ik heb al een on-topic posting geplaatst en inderdaad ik heb weinig tot geen last van die etterjochies. Ik zie ze doordeweeks toch echt dagelijks, met het Terra College om de hoek niet zo vreemd. Den Haag Zuidwest hoort bij die lijst van 40 probleemwijken, maar eerlijk gezegd merk je er over het algemeen weinig van die problemen. En ja ik kom er ook 's avonds, mijn moeder woont er midden in.

Ah ik snap het. Jij ervaart die problemen niet, dus als er mensen op TV , in de media of op fora zijn die zich er krachtig over beklagen omdat zij dat wel meemaken dan zijn het meteen kortzichtige figuren met stompzinnige uitspraken.

Jouw belevingswereld is de blauwdruk voor je mening, heb jij er geen last van dan kunnen anderen dat ook niet hebben, dat is nogeens kortzichtig! :D

Wannneer komt het slotje kerel? ;)

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-gehaald-voor-vandaag-103592/?highlight=ericr
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/ericr-ziek-103569/?highlight=ericr
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/ericr-n*ger-100762/?highlight=ericr
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/ericr-populair-98628/?highlight=ericr
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/ericr-98423/?highlight=ericr
http://forum.dutchbodybuilding.com/...r-allemaal-hallo-ericr-92832/?highlight=ericr

Gesloten en allemaal baggerthreads

http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/speciaal-voor-ericr-102124/?highlight=ericr
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/bijna-zomer-voor-ericr-100390/?highlight=ericr
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/ericr-mag-gewoon-kip-eten-90821/?highlight=ericr

Niet gesloten maar verder ook niet veel soeps eigenlijk. Zijn nog wel meer EricR-threads te vinden, ben wel populair geloof ik. Voor de duidelijkheid (en eigenlijk heb ik geen verplichting dit toe te lichten), bagger wordt gesloten, felle discussies die niet uit de hand lopen door provocatie zal ik nooit zelf sluiten. Loze aantijgingen dus.

En geen klein kind blijven spelen over een slotje want provoceren leidt wel tot een slotje op den duur.

Onterecht. Op een forum kun je reacties namelijk ALTIJD verwachten. te veel mensen met de meest uiteenlopende meningen. Voor alle duidelijkheid nog even de definitie:

provoceren
[regelmatig werkwoord]
iets doen of zeggen om een reactie uit te lokken
vb:je moet me niet zo provoceren!
synoniemen: uitdagen tarten

Hoe komt dat toch, al die Ericr-slotjes threads? :rolleyes:

Die komen niet zomaar uit de lucht vallen kerel.
Jouw modbeleid is niet 'conform forum-regels' maar heb je zelf in het leven geroepen. Heb ik verder niks mee te maken, moet je zelf weten en als je de ruimte krijgt, veel plezier ermee.

Maar dat je modereergedrag eenzijdig is en verdomd veel leden enorm irriteert, dat is een feit. Logisch dus dat er zulke onzinnige threads met een 'geintje' erin worden gepost. Maar eigenlijk zouden ze het liefst iets heel anders posten dat weet jij ook wel. Je manier van handhaven is soms way over the top en totaal niet nodig, Van zulk modgedrag komt vanzelf de mening dat je machtsgeil bent.

Verder OT I promise ;)

Hoe komt dat toch, al die Ericr-slotjes threads? :rolleyes:

Jouw modbeleid is niet 'conform forum-regels' maar heb je zelf in het leven geroepen. Heb ik verder niks mee te maken, moet je zelf weten en als je de ruimte krijgt, veel plezier ermee.

Maar dat je modereergedrag eenzijdig is en verdomd veel leden enorm irriteert, dat is een feit. Logisch dus dat er zulke onzinnige threads met een 'geintje' erin worden gepost. Maar eigenlijk zouden ze het liefst iets heel anders posten dat weet jij ook wel. Je manier van handhaven is soms way over the top en totaal niet nodig, Van zulk modgedrag komt vanzelf de mening dat je machtsgeil bent.

Verder OT I promise ;)

Nee, da's niet helemaal waar DBC01, :D
Jij provoceert die mening :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Zal ik maar gewoon ontopic reageren dan...

Een aanfluiting van jewelste dat er in een rechterlijk systeem rekening gehouden wordt met geloof.

Ik heb er geen woorden voor....deze wereld gaat alleen maar verder naar de t*ring en het enige wat we kunnen doen is er hulpeloos naar kijken.

En dan zijn mensen nog verbaasd dat de normale burger die altijd open gestaan heeft voor andere invloeden nu racistisch gaat worden.....ik begrijp het volkomen en kan ze geeneens ongelijk geven ook.

Dit zijn geen incidenten meer maar gewoon orde vd dag.....jammer dat sommigen dat niet kunnen/willen zien.

Het zal alleen maar erger worden als we zo doorgaan...

Zal ik maar gewoon ontopic reageren dan...

Een aanfluiting van jewelste dat er in een rechterlijk systeem rekening gehouden wordt met geloof.

Ik heb er geen woorden voor....deze wereld gaat alleen maar verder naar de t*ring en het enige wat we kunnen doen is er hulpeloos naar kijken.

En dan zijn mensen nog verbaasd dat de normale burger die altijd open gestaan heeft voor andere invloeden nu racistisch gaat worden.....ik begrijp het volkomen en kan ze geeneens ongelijk geven ook.

Dit zijn geen incidenten meer maar gewoon orde vd dag.....jammer dat sommigen dat niet kunnen/willen zien.

Het zal alleen maar erger worden als we zo doorgaan...

Zegt onze opper-karmah**r van DBB, AMEN :cool:

Die komen doordat Eric meer dan de andere modjes aanwezig is en daardoor kan ingrijpen op het gebagger van een aantal nieuwelingen wat de laatste maanden speelt.

Het modbeleid is alle bagger topics sluiten en/of deleten. En dat gebeurt ook. Zie niet in wat daar mis mee is.

Maar dat je modereergedrag eenzijdig is

Bullshit.

en verdomd veel leden enorm irriteert, dat is een feit.

Misschien de notoire forum verziekers, maar dat zijn niet 'verdomd veel leden'.

Je manier van handhaven is soms way over the top en totaal niet nodig,

Absoluut niet waar. Als ik meer online zou zijn geweest zou ik veel eerder bans hebben uitgedeeld dan Eric. Eric is heeft zeer veel mod acties, maar dat is omdat hij vaak online is. Deze acties zijn gericht tegen een aantal forumverziekers die er lol in hebben de boel te verstieren en zijn absoluut niet 'over the top'.

Van zulk modgedrag komt vanzelf de mening dat je machtsgeil bent.

Dat ben je al snel in de ogen van een user. Zeker als je als forumverzieker een paar keer een kaart hebt gekregen. Een kaart die natuurlijk helemaal onterecht was want plaatjes van animal coïtus moeten toch gewoon kunnen?! :o

Er worden een hoop posts verziekt of bewust geplaatst als trash. Dat beaam ik.

Maar ik heb vaak genoeg gezien dat een pittige thread werd gesloten zodra ie niet de kant op ging zoals bepaalde mensen wilden.

Misschien moet Eric es leren dat als iemand hem belt en zegt dat het regent in Apeldoorn en Eric kijkt vervolgens uit het raam en ziet dat de zon schijnt in Den haag.... dat het dus niet zo is dat dan overal dus de zon schijnt.

Met andere woorden zijn beperkte beleving is geen maatstaf voor heel Nederland. Als zijn looproute naar z'n moeder rel-mocro vrij is, gefeliciteerd maar schilder andere mensen niet af als 'triest en stompzinnig' als zijn verslag doen van hun ervaringen.

Beperkte beleving :roflol: Laten we er maar over ophouden want in tegenstelling tot jij dat doet gebruik ik niet alleen mijn belevingswereld om tot een oordeel te komen.

Ik heb zo'n beperkte belevingswereld dat ik toch in 23 jaar wonen in probleemwijken cq achterbuurten toch echt wel een belevingsoordeel kan vellen. Alleen vind ik ondanks de incidenten het nog steeds goed leefbaar in mijn stad, een stad die jij regelmatig afschildert als het voorportaal van de hel.

Ok, fair enough allemaal.

Nu weer ontopic dan?

Alle pauperwijken op een hoop (zelfs die lijst klopte van geen kant) en laten we teruggaan naar mevrouw de Duitse rechter die geindoctrineerd was door een stel Moslims.

Dat is natuurlijk maar de vraag, die vrouw kan ook gewoon als rechter te politiek correct willen zijn, in ieder geval hoort ze dan niet thuis in zo'n functie. Dom wicht.

Als we die Duitse rechter nu eens laten verkrachten door die drie jongeren van dat ander topic?

:banana:

Ff serieus: zo'n rechter moeten ze ontslaan uit haar functie! As simpel as that! Scheiding van kerk en staat... scheiding van geloof en rechtspraak! Anders is het een stap terug in de geschiedenis!

Wijze woorden,Muy Thai.

"rechtvaardigt volgens de (vrouwelijke) rechter geen echtscheiding, omdat het in de ‘cultuurkring’ van de betrokkenen ‘niet ongebruikelijk is dat de man tegenover de vrouw het recht op tuchtiging uitoefent’."

WTF WTF??? Is die helemaal achterlijk ofzo? Hoe kan zoiets in Duitsland nog gebeuren anno 2007???

Dbc doet me ook altijd denken aan clown ja
Harstikke vermakelijk:roflol:
Ot: Zo mag ik het horen

Als linkse individu moet ik toch zeggen dat er het laatste jaar er zich fenomenen voordoen waar de linkse gemeenschap niet te ondoordacht voor aanvaarding moet kiezen.

Ondanks ik dan toch de kant van Eric moet kiezen in dit soort discussies, ben ik een stuk gematigter en vind dan wel dat de deur open moet blijven voor een verandering van het gedachtengoed. Wat DBC zegt, moet zeker niet uit linkse overwegingen worden afgeketst.

Terug
Naar boven