XXL Nutrition

Dumbbell drukken

Balboa18

Competitive Bodybuilder
Waardering
2
Hoeveel drukken jullie plat bv 8x?

ik ben benieuwd naar aangezien ik dit weinig doe en dit wel weer in mijn schema wil stoppen..maar waar ik train gaan ze maar tot 30 kg:(
dus ik ben bang dat ik zo uitgedrukt bent:p

Aan 30kg zul je niet veel hebben bro, aangezien het totaal maar om 60kg gaat.
Owja, bij ons gaat het trouwens tot 40kg, te weinig om serieus bezig te zijn.Je kan beter gewone benchpress doen.

Balboa18 zei:
Hoeveel drukken jullie plat bv 8x?

ik ben benieuwd naar aangezien ik dit weinig doe en dit wel weer in mijn schema wil stoppen..maar waar ik train gaan ze maar tot 30 kg:(
dus ik ben bang dat ik zo uitgedrukt bent:p
Ik als slappeling druk 16kg 5x, met db's. Dus denk niet dat je veel aan die 30kg zult hebben.;)

• Topic Starter Topic Starter
d8 ik eigelijk al wel ja:S
tog k*t dit...wil zoveel mogelijk variatie in mun trainingen stoppen.

ik zie nu de log van zelda:
Dumbbell press
15x22
12x27
8x32
6x34
12x27

en dat is tog een gast die al een tijdje traint niet dan?

Ik doe de dumbbell press met 34 kg ... en aangezien ik schouderblessures heb gehad had het al wel weer meer kunnen zijn ... 30 kg is net te weinig ... 40 zou al mooier zijn.

Zeer klote die sportscholen die niet echt investeren in de krachtruimte ...
neem aan dat dat het geval is bij jou ... waarschijnlijk meer investering in
crosstrainers en dergelijke?

drukte vorige week 9x32kg. Neem aan dat 8x34kg me ook wel moet lukken, ga ik dinsdag proberen. Bij ons is de zwaarste dumbbell 40 kilogram..

Incline vorige week 10 x 46.

DB press flat 5x40, 8x36 dus mss 8x38 op een goeie dag :-)

Ik had een tijdje terug 17 keer 54 kg als laatste setje. 2 setjes daarvoor gedaan 10 keer 54 kg. We hebben geen zwaardere dumbbells.

plat: 8x40
schuin: 6x40 en dus ongeveer 8x38

bij ons gaat het ook maar tot 40.. getver..

jezus wat een gewichten hier allemaal (50+ kg :eek:). Ik zit op 34 kg

haha lekker boeie met 30kg en een perfecte bewegingsbaan kun je echt je borstspieren wel aanpakken hoor

gewicht is niet zo belangrijk, tenminste met 30kg kun je als je 10 of 12 herhalingen echt zo efficient mogelijk doet flinke vooruitgang boeken

mass_builder zei:
haha lekker boeie met 30kg en een perfecte bewegingsbaan kun je echt je borstspieren wel aanpakken hoor

gewicht is niet zo belangrijk, tenminste met 30kg kun je als je 10 of 12 herhalingen echt zo efficient mogelijk doet flinke vooruitgang boeken

:roflol: Hoe kan je dat nou zeggen? Als jij dat kan betekend het niet dat iemand anders dat ook kan. Als ik met 30 kg max zou moeten werken zou ik gek worden, dan moet ik zelfs op dumbbell flyes aardig gaan inkorten, en zou ik ook geen fatsoenlijke dumbbell curl kunnen doen.

mass_builder zei:

Agree:thumb:

30 kg is imo echt niet voldoende voor mij, ongeacht hoe langzaam en gecontroleerd ik de oefening ook uitvoer.

RichardV zei:
30 kg is imo echt niet voldoende voor mij, ongeacht hoe langzaam en gecontroleerd ik de oefening ook uitvoer.

haha nee maar ik ben nog niet zo beestachtig zoals jij he:p
ik zal het vandaag of volgende week es proberen wat ik kan.

Balboa18 zei:
haha nee maar ik ben nog niet zo beestachtig zoals jij he:p
ik zal het vandaag of volgende week es proberen wat ik kan.

Kerel, heeft niks met beestachtig te maken. Ik denk dat iedereen die langer als een jaar goed traint (met de bedoeling kracht/massa) dit makkelijk zou moeten drukken.

incline pak ik 8x44..
flat zal wel ongeveer hetzelfde zijn..

maar je kan desnoods toch 4x12 reps gaan? heb je ook wel wat aan hoor..

Terug
Naar boven