Fitness Seller

Dumbbell drukken

Ligt ook maar net aan de dumbbells, je eigen gewicht etc. Zou wel heel raar zijn als ik met ong 80kg ff hetzelfde zou drukken als bijv Richard met 140+kg. Voor mijn gewicht druk ik aardig wat dat weet ik wel.

Plat druk ik 8x 36kg, gelukkig gaan de db's bij ons tot 72kg :D dus ik kan nog wel een tijdje voort!

Db's tot 30 kg. Beetje creativiteit van jezelf dus.... cable fly enz.

40 ongeveer 6 keer als 3e setje.....de volgende zijn 45,.....dan 50 of 55 en daarna 60 of 65......ik kan nog effe vooruit!

maar ik zag hier iemand flys doen met 50 kg? damn!!

black rush zei:
en jij bent 19??:eek:
Heb je ergens foto's online staan?:cool:

Ik ben eigenlijk een man van 54, maar goed, dat weten jullie toch niet.

:roflol: ja natuurlijk ben ik 19, bijna 20, maar goed. Heb geen foto's, ik hoop wat foto's te maken na de cut, zit nog te hoog in bf nu.

• Topic Starter Topic Starter
RichardV zei:
Kerel, heeft niks met beestachtig te maken. Ik denk dat iedereen die langer als een jaar goed traint (met de bedoeling kracht/massa) dit makkelijk zou moeten drukken.

heb je gelijk in..

ik kan nu 3 x 6 met 28 kilo dumbbells .... met heel veel moeite.

Bij ons gaan ze tot 30 KG. Verder kun je met stangetjes denk ik 2 x 40 maken.

Biennkort ga ik eens een 5x5 schema maken. met de hoop om 3 x 8 met 30 kg te halen....

Moet deze oefening wel als 1ste doen anders is het nog beroerder.....

The Rock zei:
Ik ben eigenlijk een man van 54, maar goed, dat weten jullie toch niet.

:roflol: ja natuurlijk ben ik 19, bijna 20, maar goed. Heb geen foto's, ik hoop wat foto's te maken na de cut, zit nog te hoog in bf nu.

Ja je weet maar nooit he :P bij 3XL staat er ook 18 bij. Evegoed mooie stats.

mn dumbbell got mor tot 12 kilo ;)
& daarmee kannek ik maar 25 keer beide omhoog pompen op platte bank aan een langzaam tempo...

kheb nog dumbbell met meer gewicht ( kannek probably laden tot 50 kilo het stuk ) maar die schijven zin te groot( schijven voor op barbell ) & is nogal ongemakkelijk om daarmee preacher laat staan concentration curls te doen

Balboa18 zei:
ik zie nu de log van zelda:
Dumbbell press
15x22
12x27
8x32
6x34
12x27

en dat is tog een gast die al een tijdje traint niet dan?

Valt mee ik train net geen twee jaar, en ben het afgelopen jaar bijna niet vooruit gegaan door een sluimerende ziekte (soort pfeiffer).

met dumbbells van 30 kilo, op een goede dag misschien 32

bij ons tot 26kg.. maar hebben ook losse waar je max iets van 50kg op kan doen denk ik, is wel klote heletijd verwisselen. k*t sportschool

bij mij gaan ze maar tot 48, maar er zijn er mor weinig die die gebruike
ik press nu 26kg, 8 keer plat en 24 kg 6 keer incline:D

• Topic Starter Topic Starter
Dumbbell= Dumbbell

:o

ik kan maar benchen met 16 kg dumbbells (incline) maar kan dan wel 50 kg incline bench, vind het raar. Niet dat dat zoveel is maarja :D ben er nu op aan het oefenen.

Terug
Naar boven