Fitness Seller

durf jij al te zeggen dat je aan bodybuilding doet?

sjapendoedel

Competitive Bodybuilder
Waardering
71
Lengte
1m88
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
oke in mijn vorig topic vinden mensen als snel dat je een bodybuilder bent.

ik zelf durf nog niet te zeggen dat ik aan bodybuilding doe, daar vind ik mijzelf te klein voor. toch ziet iedereen dat ik train en vind iedereen me groot.

zeg jij altijd dat je aan bodybuilding doet, bijvoorbeel op school de eerste week?

nee, dat is gay.

"Mn hobbie is sporten." is voldoende. Als iemand geinteresseert is vertel je hem/haar meer.

Niet aan mensen die ik voor het eerst zie.

ik fitness.

tuurlijk

en fitness vind ik zo'n boutwoord, alsof je hele dag als een gek aan die apparaten loopt te trekken, of loopt te fietsen

Ik doe aan krachttraining

Wat willy zegt. ik ben namelijk geen bodybuilder, en ook geen echte powerlifter, en ook geen echte gewichtheffer. Gewoon ergens daar tussenin

Ik doe niet eens bodybuilding ;)

Iemand zei hier iets over gay, wat is dat voor onzin dan? Ik zeg het liever niet op werk (zeg dan "fitness") maar verder overal.

Lulkoek!!!
Bodybuilding dat betekend je lichaam bouwen.
Iedereen die probeert spier te winnen en vet te verliezen mag best zeggen dat ze BB doen (je bent immers je lichaam aan het bouwen) Dat is niet gay of te stoer maar gewoon eerlijk. Wees er trots op.

ik durf te zeggen dat ik aan bodybuilding doe en dat met 80 kilo bij 1.83m lang (teruggevallen door pers redenen). In mijn ogen maakt t niet uit hoe groot je bent maar draait t erom waarvoor je traint. Ik train puur voor massa dus zie ik het als bodybuilding.

Mensen die je anders gaan bekijken na dit gehoort te hebben zijn mensen met een bekrompen geest.

Ik doe aan gymen

Lol alsof het een zonde is, pleur op man, als mensen nou vragen aan je gebruik je drugs dan snap ik dat je niet altijd even snel ja zegt, maar om dit, wat een onzin.

Ik raap weleens wat dumbbells op zeg ik altijd.

De naam/term bodybuild(ing) heeft nou eenmaal bij de grote massa een negatieve klank. En ik heb geen zin om dagelijks discussies aan te gaan met onwetende chips etende vetz*kken.

durft jij al met losse handen te fiesen :nut::nanner::scratch:

Ik speel met gewichtjes.

Ik zeg dat ik aan krachttraining doe. Dekt de lading het beste bij mij.

ik zeg dat ik vaak in de mac zit

dumbbells en bodybuilden zijn termen waar mensen niet eens weten wat het betekent vaak.

dus ik doe krachttraining :D

Terug
Naar boven