- Waardering
- 30
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee ik zeg het niet omdat men dan al gelijk over je oordeelt. Voor de normale mens is bodybuilding en anabolica onafscheidelijk.
Ik zeg gewoon dat ik train om sterker te worden, krachttraining.
Dit heb ik al vaak geprobeerd maar de meeste mensen zijn zo koppig en weten toch alles beter. Op een gegeven moment heb je gewoon geen zin meer in telkens dezelfde discussies en vermijd je het liever.Door de naam 'bodybuilding' niet te gebruiken, speel je alleen in de kaarten van zij die er kwaad over spreken. Als je echt iets wil veranderen aan de reputatie moet je gewoon met trots spreken over je sport, zodat mensen gaan inzien dat het helemaal niet zo negatief is als media en outsiders proberen doen uitschijnen.
Mja denk dat het ook een beetje de manier waarop is... maar ik begrijp het wel. Sommige mensen snappen het niet en willen het ook nooit snappen.Dit heb ik al vaak geprobeerd maar de meeste mensen zijn zo koppig en weten toch alles beter. Op een gegeven moment heb je gewoon geen zin meer in telkens dezelfde discussies en vermijd je het liever.
wordt al vierkant uitgelachen als ik vertel dat ik aan 'krachttraining' doe.. laatstaan dat ik het woord BB in mijn mond ga nemen![]()

Dan krijg je de bekende verhalen...Mja denk dat het ook een beetje de manier waarop is... maar ik begrijp het wel. Sommige mensen snappen het niet en willen het ook nooit snappen.

Dan krijg je de bekende verhalen...
"Ja, ik heb ook twee jaar getraint en ik zie er toch ook niet zo uit? Zie je wel jij gebruikt gewoon anaboluhhh"![]()

hoezo, jij bent beest.. jij doet shoulder presses met 15kg dumbbells![]()

Heette dat zo !hoezo, jij bent beest.. jij doet shoulder presses met 15kg dumbbells![]()
haha nou ja er is een beginnetje