Fitness Seller

durf jij al te zeggen dat je aan bodybuilding doet?

Nee ik zeg het niet omdat men dan al gelijk over je oordeelt. Voor de normale mens is bodybuilding en anabolica onafscheidelijk.

Ik zeg gewoon dat ik train om sterker te worden, krachttraining.

Nee ik zeg het niet omdat men dan al gelijk over je oordeelt. Voor de normale mens is bodybuilding en anabolica onafscheidelijk.

Ik zeg gewoon dat ik train om sterker te worden, krachttraining.

+1

Ik zeg meestal dat ik aan krachttraining doe.

Door de naam 'bodybuilding' niet te gebruiken, speel je alleen in de kaarten van zij die er kwaad over spreken. Als je echt iets wil veranderen aan de reputatie moet je gewoon met trots spreken over je sport, zodat mensen gaan inzien dat het helemaal niet zo negatief is als media en outsiders proberen doen uitschijnen.

Door de naam 'bodybuilding' niet te gebruiken, speel je alleen in de kaarten van zij die er kwaad over spreken. Als je echt iets wil veranderen aan de reputatie moet je gewoon met trots spreken over je sport, zodat mensen gaan inzien dat het helemaal niet zo negatief is als media en outsiders proberen doen uitschijnen.
Dit heb ik al vaak geprobeerd maar de meeste mensen zijn zo koppig en weten toch alles beter. Op een gegeven moment heb je gewoon geen zin meer in telkens dezelfde discussies en vermijd je het liever.

wordt al vierkant uitgelachen als ik vertel dat ik aan 'krachttraining' doe.. laatstaan dat ik het woord BB in mijn mond ga nemen :o

Ik doe aan ectobashing, weten ze genoeg mee.

Dit heb ik al vaak geprobeerd maar de meeste mensen zijn zo koppig en weten toch alles beter. Op een gegeven moment heb je gewoon geen zin meer in telkens dezelfde discussies en vermijd je het liever.
Mja denk dat het ook een beetje de manier waarop is... maar ik begrijp het wel. Sommige mensen snappen het niet en willen het ook nooit snappen.

Mja denk dat het ook een beetje de manier waarop is... maar ik begrijp het wel. Sommige mensen snappen het niet en willen het ook nooit snappen.
Dan krijg je de bekende verhalen...

"Ja, ik heb ook twee jaar getraint en ik zie er toch ook niet zo uit? Zie je wel jij gebruikt gewoon anaboluhhh" :kots:

ik doe aan fitness zo af en toe.

"Ik train af en toe" :D

Vragen ze door geef ik wel eerlijke antwoorden.

Dan krijg je de bekende verhalen...

"Ja, ik heb ook twee jaar getraint en ik zie er toch ook niet zo uit? Zie je wel jij gebruikt gewoon anaboluhhh" :kots:

rofl, dat hoor je te vaak inderdaad :D

"ik heb een vriend die traint al 3 jaar, en die is lang niet zo breed, hoe komt dat dan?? van dat spul??"

het woord bodybuilding asocieeren de meeste mensen gewoon met anabolen, veel te bruine geoliede mannen die in een string op het podium hun spieren staan te showen. dat is de betekenis dit de normale mens eraan geeft.
voor ons heeft het woord een andere betekenis en onderling begrijpen we elkaar dus ook. maar wanneer ik tegen iemand zeg dat ik aan bodybuilding doe vormt die persoon zich een beeld dat eigenlijk niet klopt. in zijn ogen is wat ik doe fitness. daarom zeg ik ook dat ik fitness.

dat heeft niks met schaamte te maken, dat is je gewoon realiseren dat een woord door verschillende groepen verschillend geïnterpreteerd wordt.

Ik ga voor ochtendgymnastiek. :)

Mensen die neerkijken op de sport zijn vaak van die zuurkijkende conservatieve types
De Telegraaflezer die zijn wijsheid uit lands sensatieblaadje vandaan haalt.
dan kun je beter stoppen met uitleggen want deze figuren zitten al teveel vastgeroest in vastgeeikte denkpatronen zonder enige vorm van nuanceren.

Ja ik doe aan Bodybuilding als mensen het aan me vragen,fitness is heel iets anders.
Overtuigen en confronteren is het medicijn voor zei die evt.welwillend positief tegenover de sport staan.

ik zeg dat ik fitniss of aan gewichtheffen doe
niet van ik ben Bodybuilder klinkt meer als iemand die wedstrijden enzo doet

Iemand vroeg mij of ik aan bodybuilding deed, ik zei hem nee ik wil alleen wat groter:cool:

Ik zeg altijd dat ik aan yoga doe en er af en toe wat Tai Chi en origami bij doe.

Terug
Naar boven