MuscleMeat

durf jij al te zeggen dat je aan bodybuilding doet?

ik doe aan taibo

Als iemand iets vraagt zeg ik ook krachttraining.

yup ik zeg ook krachttraining..

fitness doe ik namelijk niet en bij bodybuilding is het eerste wat bij andere mensen door het hoofd gaat 'spuiten, glimmen, string'

nope, ik doe beautybuilding

Tja, algemene tendens is dat de leek het verschil niet weet tussen BB en powerliften. Dan hou ik het ook wel es op 'fitnessen'.

al die ecto's in mn klas weten het toch al... :mad:

Ik train zeg ik altijd, BB komt vaak negatief over, dan vragen ze of je een string draagt en je vaak met olie insmeert etc.. Geen zin daarin..

Houd het zelf idd vaak in eerste instantie wazig! Maak er een grapje over mbt tot hun eigen lijf of levensstijl.. ( vaak weet je toch wel ongeveer hoe dat ze leven! je ziet het gewoon :P )

als ze echt meer willen weten en door blijven vragen, tja dan zal ik ze wel proberen om het fijne ervan uit te leggen. Dan wel gelijk op een manier dat ze ook geen kans krijgen om er zelf een beeld bij te interpeteren. Dan vertel je met trots en passie hoe het zit.

(ookal ben ik nog best klein in verhouding. 1.82 bij 92 kg, het gaat immers ook om de doelen die je jezelf stelt!)

Ik ben trots op wat ik doe, dus zeg gewoon dat ik aan bb doe.

meestal in een zin: doe krachtraining fitness of hoe noem je het, ja ik eet meer ja, dat moet ik van de dokter wegens onder gewicht. (ja maar je ziet er gewoon goed stevig uit nu toch) nee de dokter zegt dat ik te mager ben:D

Ik eet eieren.

het leukste vind ik, is zeggen dat je helemaal niks doet! :D

dan krijg je pas een blik :eek:

Ik ga naar de sportschool is het antw als ze iets erover vragen.

ik zeg meestal dat we loodzware trainingen hebben...

bij voetbal:rolleyes:

Terug
Naar boven