sorry man kost gewoon teveel tijd en geld zitten me gewoon wat dingen dwars sorry
gooi het maar in de groep Jaimy
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sorry man kost gewoon teveel tijd en geld zitten me gewoon wat dingen dwars sorry
) even kijken hoe ik me zondag voel..
enken moet je voor je zelf doen en niet voor een ander.DOE ER WAT MEE!Zie jullie zondag.Jammer dat wij Fam. de Ruiter en Johnny Meyerhof nu al afgeschreven worden dat wij niet zouden komen.Volgens mij gaan wij zondag gewoon naar de Hoek van Holland.Jammer alleen dat wij vorige keer door een sterf geval van een tante van mijn vrouw wij verhinderd waren Dit ook keurig te hebben gemeld.En heel respectloos hoe hier door diversemensen op word gereageerd.Leuk in je gezicht doen en lekker lullen jongens achter ons rug.Dit maakt wel dat je nu door dit gelul geheel gedemotiveerd naar deze wedstrijd komt.Door deze boulshit hebben er meer mensen afgezegt.En trouwens een TIPBen benieuwd hoeveel teams er dan nog overblijven, weinig maar geloof ik. Jammer dat mensen deze competitie niet afmaken, Jaimy en Destrey zonde, weet niet wat er gebeurd is dat jullie er geen zin meer in hebben, maar vind 't echt jammer.
Johnny en Kelvin en de rest van de Ruiters laten ook niks meer horen helaas, schijnt iets met de eerste wedstrijd te maken te hebben.
Alles valt uit elkaar.
Jongens, wat is er toch aan de hand![]()
enken moet je voor je zelf doen en niet voor een ander.DOE ER WAT MEE!Zie jullie zondag. Weet iemand precies waar het is , brinkplein in hoek maar tomtom pakt dit niet
Jammer dat wij Fam. de Ruiter en Johnny Meyerhof nu al afgeschreven worden dat wij niet zouden komen.Volgens mij gaan wij zondag gewoon naar de Hoek van Holland.Jammer alleen dat wij vorige keer door een sterf geval van een tante van mijn vrouw wij verhinderd waren Dit ook keurig te hebben gemeld.En heel respectloos hoe hier door diversemensen op word gereageerd.Leuk in je gezicht doen en lekker lullen jongens achter ons rug.Dit maakt wel dat je nu door dit gelul geheel gedemotiveerd naar deze wedstrijd komt.Door deze boulshit hebben er meer mensen afgezegt.En trouwens een TIPenken moet je voor je zelf doen en niet voor een ander.DOE ER WAT MEE!Zie jullie zondag.
Weet iemand precies waar het is , brinkplein in hoek maar tomtom pakt dit niet
nog 5 minuten rij ik aan, skinnie gaat medaille winnen!![]()

gefeliciteerd gigantische mooi gespierde, knappe man, met je 2de plaats bij het gemengde team!!
skinnie zeker blij?![]()