XXL Nutrition

Nieuw Dutch League Vrachtwagentrekken

sorry man kost gewoon teveel tijd en geld zitten me gewoon wat dingen dwars sorry

ja klote dan... heb net 2 operaties achter de rug, ben nog bezig met anti biotica, van de week voor het eerst getraint sinds 6 weken, ben een hoop kracht kwijt, conditie (en veel kg's spek:)) even kijken hoe ik me zondag voel..

Ben benieuwd hoeveel teams er dan nog overblijven, weinig maar geloof ik. Jammer dat mensen deze competitie niet afmaken, Jaimy en Destrey zonde, weet niet wat er gebeurd is dat jullie er geen zin meer in hebben, maar vind 't echt jammer.
Johnny en Kelvin en de rest van de Ruiters laten ook niks meer horen helaas, schijnt iets met de eerste wedstrijd te maken te hebben.

Alles valt uit elkaar.

Jongens, wat is er toch aan de hand???

Weet iemand precies waar het is , brinkplein in hoek maar tomtom pakt dit niet

om deze topic wat op te fleuren:)
kijk eens naar die megamonsterborstpartij, die machtige bicepsssssss mmmm..

ou5taf.jpg

Zie het niet, staat een dikke opa voor??????

Jammer dat wij Fam. de Ruiter en Johnny Meyerhof nu al afgeschreven worden dat wij niet zouden komen.Volgens mij gaan wij zondag gewoon naar de Hoek van Holland.Jammer alleen dat wij vorige keer door een sterf geval van een tante van mijn vrouw wij verhinderd waren Dit ook keurig te hebben gemeld.En heel respectloos hoe hier door diversemensen op word gereageerd.Leuk in je gezicht doen en lekker lullen jongens achter ons rug.Dit maakt wel dat je nu door dit gelul geheel gedemotiveerd naar deze wedstrijd komt.Door deze boulshit hebben er meer mensen afgezegt.En trouwens een TIP:Denken moet je voor je zelf doen en niet voor een ander.DOE ER WAT MEE!Zie jullie zondag.

Jammer dat wij Fam. de Ruiter en Johnny Meyerhof nu al afgeschreven worden dat wij niet zouden komen.Volgens mij gaan wij zondag gewoon naar de Hoek van Holland.Jammer alleen dat wij vorige keer door een sterf geval van een tante van mijn vrouw wij v

Ben benieuwd hoeveel teams er dan nog overblijven, weinig maar geloof ik. Jammer dat mensen deze competitie niet afmaken, Jaimy en Destrey zonde, weet niet wat er gebeurd is dat jullie er geen zin meer in hebben, maar vind 't echt jammer.
Johnny en Kelvin en de rest van de Ruiters laten ook niks meer horen helaas, schijnt iets met de eerste wedstrijd te maken te hebben.

Alles valt uit elkaar.

Jongens, wat is er toch aan de hand???
Jammer dat wij Fam. de Ruiter en Johnny Meyerhof nu al afgeschreven worden dat wij niet zouden komen.Volgens mij gaan wij zondag gewoon naar de Hoek van Holland.Jammer alleen dat wij vorige keer door een sterf geval van een tante van mijn vrouw wij verhinderd waren Dit ook keurig te hebben gemeld.En heel respectloos hoe hier door diversemensen op word gereageerd.Leuk in je gezicht doen en lekker lullen jongens achter ons rug.Dit maakt wel dat je nu door dit gelul geheel gedemotiveerd naar deze wedstrijd komt.Door deze boulshit hebben er meer mensen afgezegt.En trouwens een TIP:Denken moet je voor je zelf doen en niet voor een ander.DOE ER WAT MEE!Zie jullie zondag.
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter

Volgens mij op de kruising van de Prins Hendrikstraat en Rietdijkstraat.

Prins Hendrikstraat is wel groot, dus misschien is de laatstgenoemde makkelijker om op te navigeren.

Mijn excuses!!!
Het is niet mijn bedoeling geweest om jullie af te schrijven en daar heb ik het recht ook niet toe.
Ik had zelf een mailtje naar Kelvin gestuurd of jullie nog mee deden en daar had ik geen reactie op gekregen en inderdaad, doordat er verder niet veel meer werd vernomen kregen we het idee dat jullie niet meer mee wilden doen.
Nogmaals EXCUUS!

Vind het erg leuk dat jullie er ook weer bij zijn.
Laten we er een leuke dag van maken zondag en hopen dat 't weer een beetje mee zit.

Tot dan!

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jul 2011 om 18:16 ----------

Dit is het plein in het centrum van Hoek van Holland.

Als je centrum aanhoudt rijd je er zo naartoe, kan niet missen.

Een stuk van de A20 schijnt afgesloten te zijn morgen, dus mensen die via de a20 moeten kunnen beter internet even raadplegen.

Ja tussen terbregseplein en kleinpolderplein volgens mij, niet zo'n groot stuk, kan je makkelijk binnendoor rijden en dan bij spaanse polder er weer op

Thnx en 1 uur begint het toch?

Jep!

nog 5 minuten rij ik aan, skinnie gaat medaille winnen!:)

gefeliciteerd gigantische mooi gespierde, knappe man, met je 2de plaats bij het gemengde team!!
skinnie zeker blij?:)

Lol netjes skinnie.

Zelf 4e geworden bij de heren. Niet bepaald tevreden.

1. Kelvin en Johnny
2. Rick en Patrick
3. Ruby en Nino

Gefeliciteerd nogmaals!

Terug
Naar boven