MuscleMeat

Nieuw Dutch League Vrachtwagentrekken

ik zag in 1 keer iedereen het hoekie omrennen, wat was daar aan de hand dan ??

hoorde dat een deelnemer gezocht werd door een gozer die hem moest "hebben" die wist dat hij die dag zou meedoen...
ik dacht dat met spoed de EHBO gehaald werd voor kelvins vader....

Chris het lijkt me alsof je tempo te hoog is en je krachtsoverbrenging op de grond niet optimaal. Het lijkt eerder alsof je tippelt op de grond (als je me snapt) als dat je goed je kracht overbrengt. Het verschil met de persoon naast je is ook wel extreem groot.

Skinnie kan goed trekken :)

• Topic Starter Topic Starter
Chris het lijkt me alsof je tempo te hoog is en je krachtsoverbrenging op de grond niet optimaal. Het lijkt eerder alsof je tippelt op de grond (als je me snapt) als dat je goed je kracht overbrengt. Het verschil met de persoon naast je is ook wel extreem groot.

Hmm Misschien heb je daarin gelijk, ik zal er de volgende training eens op letten.
Wat bedoel je trouwens met extreem groot? De snelheid van de stapjes of ons gewicht? Laatste scheelt namelijk 13kg dus dat valt mee.

Laatst bewerkt:
vandaag bij tv rijnmond nieuws, een heel leuk stuk van de wedstrijd van gisteren, met oa interviews met patrick van der kraan, johnny meyerhof, ted van der parre en veel deelnemers in beeld...
skinnie niet in beeld, ze vonden mij te lelijk, te oud en niet mooi gespierd....:(

maar... (tromgeroffel) vandaag in het rotterdams dagblad of AD editie rotterdam een levensgrote foto van.... Skinnie en teammaat sylvia, die volop in actie zijn en ook nog een interview met beide superatleten.
skinnie nu wereldberoemd:)

k*t!!! ik zit in de ziektewet... hoop niet dat mijn baas vandaag de krant leest....:o

Laatst bewerkt:
skinnie nog gefeliciteerd met je :2e: plek bij de gemengde. ik gun je ook een bekertje :P

ben toch wel blij met de :3e: plek bij de mannen. gelukkig staan ruby en ik nog 2de in het klassement. de volgende wedstrijd ben ik helaas niet bij.

maar in beerta zal ik er zeker weer staan. hopelijk ben ik dan weer iets zwaarder, ben toe aan vakantie. 20kg afvallen was toch iets teveel sinds vorige wedstrijd.

kelvin en johnny gefeliciteerd, in beerta gaan jullie eraan !!! :army:

skinnie nog gefeliciteerd met je :2e: plek bij de gemengde. ik gun je ook een bekertje :P

ben toch wel blij met de :3e: plek bij de mannen. gelukkig staan ruby en ik nog 2de in het klassement. de volgende wedstrijd ben ik helaas niet bij.

maar in beerta zal ik er zeker weer staan. hopelijk ben ik dan weer iets zwaarder, ben toe aan vakantie. 20kg afvallen was toch iets teveel sinds vorige wedstrijd.

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 19:30 ----------

MINIMAAL 5 MEGABURGERS PER DAG EN EEN X AANTAL LANGE LUMMELS MET PINDA ERBIJ, VRETEN KRENG!!!!!!!:meal::meal::meal::meal::meal:

Laatst bewerkt:
Chreiz, hoe kom je aan die filmpjes, wie heeft ze gemaakt, leuk man!!

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

ja, pascal was met vakantie, ga dus met pascal en sylvia.
skinnie weer 2 medailles erbij dan:)

Ik ga komende wedstrijd met Jan Willem omdat Nino er niet bij is en bij hem Chreiz die op vakantie is, puur om punten en natuurlijk een medaille te pakken:D(GOUD)

---------- Post toegevoegd Wed 3 Aug 2011 om 16:50 ----------

Als je er dan toch twee wil, pak je die van Syl anders af joh;)

ik heb die medaille van pascal ook afgelopen zondag gekregen van die wedstrijd op de beyerlandselaan.
zeg wel dat ik hem kwijt ben:)

Volgende wedstrijd is 13 augustus in Nieuwegein, op de Nedereindseweg t.h.v. de fietsenhandel.

Terug
Naar boven