MuscleMeat

Nieuw Dutch League Vrachtwagentrekken

Chreiz gefeliciteerd.

De harnus pull ging echt k*t, door de hitte en de oplopende weg totaal geen grip op de weg. gelukkig weer met hand over hand gecompenseerd.
2de en 1ste tijd. 3 plaats weer geeindigd.

en in de gemengde klasse kregen we de vrachtwagen niet van zijn plek af met harnas.
en jawel met hand over hand is het me toch gelukt om de eindstreep te halen.
hiermee toch de 1st plaats gehaald!!! hahahaha
en dat samen met een meisje van 1,60 en 55 kilo :eek:(die nog nooit in een sportschool is geweest en 2 dagen voor de wedstrijd besloot mee te doen)
ze heeft de smaak te pakken en doet volgende keer weer mee.:D

gefeliciteerd nog! je had geluk dat de supermegamonsterpomp nog in mijn armen zat.:)
moet wel zeggen dat vlgs mij de banden van de vrachtwagen aan het asfalt vastgeplakt zaten door de hitte na een half uur stilstaan...

• Topic Starter Topic Starter
Chreiz gefeliciteerd.

De harnus pull ging echt k*t, door de hitte en de oplopende weg totaal geen grip op de weg. gelukkig weer met hand over hand gecompenseerd.
2de en 1ste tijd. 3 plaats weer geeindigd.

en in de gemengde klasse kregen we de vrachtwagen niet van zijn plek af met harnas.
en jawel met hand over hand is het me toch gelukt om de eindstreep te halen.
hiermee toch de 1st plaats gehaald!!! hahahaha
en dat samen met een meisje van 1,60 en 55 kilo :eek:(die nog nooit in een sportschool is geweest en 2 dagen voor de wedstrijd besloot mee te doen)
ze heeft de smaak te pakken en doet volgende keer weer mee.:D

Thanks man. Jammer dat jullie het hadden laten liggen op de harnas pull.

Ook jammer dat Siem de scheidsrechter niet was, die had je vast beter kunnen omkopen met frikadellen!

Tja, die grip was echt helemaal klote, kon niet eens afzetten bij de start.
Gaan we gewoon weer extra op trainen!!
Maar dankzij de 2e en 1e plek met onze sterke hand over hand toch weer 3e geworden overall.

Dus volgende keer weer beter!!

Chreiz en Jan-Willem, nogmaals van harte met de 2e overwinning.
En maat Nino, jij ook van harte met de overwinning gemengd.

Parcours was idd ruk man, Jan-Willem en ik gleden ook steeds weg, iedereen volgens mij.

Heren, even het volgende:

Had het met Sarko over de regel dat je maar met één maat als duo in mag schrijven en de wedstrijden mag draaien en dus niet meer met een andere maat.

Aangezien er afgelopen wedstrijd een aantal teams niet bij waren, doordat er binnen de teams (duo's) wat onenigheid was, vroegen wij ons af wat jullie er van vinden als twee personen uit verschillende teams de volgende wedstrijden samen draaien, maar dan wel beginnen met 0 punten.
Wat Sarko en mij betreft geen probleem, maar laat even horen wat jullie vinden.

Maakt mij niet uit. Wie eigenlijk?

Lijkt mij ook het meest logische, er is nl. sprake van een nieuw team.

Bedankt.
Het gaat om Bilaal en Ayoub Essanoussi, de twee broertjes.

Heren, morgen 22 Juni is er geen training bij Ringer Sportplaza, Sarko is ook afwezig.

Volgende week woensdag 29 Juni is er een laatste training voor de wedstrijd in Essen op 3 Juli.
Zorg dan ook dat je bij deze training aanwezig bent.
Dat is ook wel leuk voor Sarko, aangezien hij een hoop moeite voor ons doet en dat we de laatste trainingen maar met 2 of 3 man waren.

Mensen die interesse hebben in het duo vrachtwagentrekken, GEEF JE OP!
We zoeken nog meer deelnemers.

31 Juli is de volgende wedstrijd van de Dutch League Vrachtwagentrekken in Hoek van Holland, dit beloofd een leuke wedstrijd waar waarschijnlijk ook een hoop publiek op af komt.

Sarko zal vanaf volgende week ook weer het forum van Ringer Sportplaza (fitness) bij gaan houden ivm de komende trainingen voor zowel Strongman onderdelen als Vrachtwagentrekken.

Heren, morgen 22 Juni is er geen training bij Ringer Sportplaza, Sarko is ook afwezig.

Volgende week woensdag 29 Juni is er een laatste training voor de wedstrijd in Essen op 3 Juli.
Zorg dan ook dat je bij deze training aanwezig bent.
Dat is ook wel leuk voor Sarko, aangezien hij een hoop moeite voor ons doet en dat we de laatste trainingen maar met 2 of 3 man waren.

Mensen die interesse hebben in het duo vrachtwagentrekken, GEEF JE OP!
We zoeken nog meer deelnemers.

31 Juli is de volgende wedstrijd van de Dutch League Vrachtwagentrekken in Hoek van Holland, dit beloofd een leuke wedstrijd waar waarschijnlijk ook een hoop publiek op af komt.

Sarko zal vanaf volgende week ook weer het forum van Ringer Sportplaza (fitness) bij gaan houden ivm de komende trainingen voor zowel Strongman onderdelen als Vrachtwagentrekken.

Damn morgen kon ik eindelijk weer:p.

Wie doen er mee in Essen?

Jij, Jan Willem, Nino, Sebas, Remco en Pascal als het goed is.

Kon zelf helaas geen vrij meer krijgen.

is er meer info over essen? link ofzo? kijken lijkt me wel leuk

Jij, Jan Willem, Nino, Sebas, Remco en Pascal als het goed is.

Kon zelf helaas geen vrij meer krijgen.

Ik:P? Kan me enkel herinneren dat ik 2 maanden geleden zei 'ik kijk nog wel'. Maarja misschien doe ik wel mee.

---------- Post added do 23 jun 2011 at 13:15 ----------

is er meer info over essen? link ofzo? kijken lijkt me wel leuk

http://www.realdutchpower.nl/aankondigingen2011/essen.htm

meedoen niet skinnie?

Whahahaha, sorry Chreiz, dacht dat je zeker meedeed.

Laatst bewerkt:
ehm, ik doe niet mee op essen!!

weet niet wie dat zegt,....

JW.

Volgens mij riep je toen op een training dat 't okay was.

De volgende wedstrijd is 31 juli, Deze zal plaats vinden in Hoek van Holland op het Brinkplein. dit is de 3de wedstrijd van de competitie.:lifter:

Hopelijk zal tegen die tijd de zon wel schijnen.

helaas moet ik mededeelen dat het zwaartse team er uit stapt ik en desrery komen niet meer op de wedstrijd

Zonde man.

sorry man kost gewoon teveel tijd en geld zitten me gewoon wat dingen dwars sorry

Terug
Naar boven