Fitness Seller

Nieuws Dutch Strongman Cup 2009

Foto's

Foto's staan hier:

[Link niet meer beschikbaar]

zeer leuke dag gehad
wat was het spannend

Fouad Hsaini wint de Vitamins & More Dutch Strongman Cup
Zondagmiddag 15 november werd in een afgeladen sporthal De Eendracht in Hellevoetsluis de Vitamins & More Dutch Strongman Cup gehouden. Deze wedstrijd werd georganiseerd door Fouad Hsaini, die zelf ook deelnam aan deze wedstrijd en die deze wedstrijd zag als een soort van (kleine) comeback na een slecht verlopen seizoen waarin Fouad werd geplaagd door wat gezondheids-problemen. Er verschenen 10 deelnemers aan de start van de wedstrijd die werd geleid door Berend Veneberg en Jarno Hams. De onderdelen waren aan de pittige kant, maar dat was ook de bedoeling van deze wedstrijd. Na zeven zware onderdelen was het Fouad Hsaini zelf die de eerste plaats behaalde. Op de tweede plaats eindigde de Fransman Fabrice Barbier en op de derde plaats, weliswaar met een gelijk aantal punten als de nummer vier, maar met twee gewonnen onderdelen, Rick van der Torre. Einduitslag: 1. Fouad Hsaini (60 ptn.), 2. Fabrice Barbier (Frankrijk) (52 ptn.), 3. Rick van der Torre (49,5 ptn.), 4. Dave Mossing (49,5 ptn.), 5. Alex Moonen (46 ptn.), 6. Gijs Boeijen (45 ptn.), 7. Kelvin de Ruiter (28,5 ptn.), 8. Nando Stoll (Duitsland) (22 ptn.), 9. Jonathan Renaud (Frankrijk) (21 ptn.) en 10. Raymon Merckx (7,5 ptn.). (15 november 2009)

Leuke wedstrijd vandaag, geweldig georganiseerd fouad hulde-- hulde-- zeer sterk deelnemersveld. Loei zware onderdelen. mooie uitslag. groetjes uit Limburg

was een mooie wedstrijd, jammer dat ik eerder weg moest... stones net gemist

Was een leuke dag, organisatie verliep ook lekker. Moesten wel rete vaak schijven wisselen bij de boom! :D

Fouad Hsaini wint de Vitamins & More Dutch Strongman Cup
Zondagmiddag 15 november werd in een afgeladen sporthal De Eendracht in Hellevoetsluis de Vitamins & More Dutch Strongman Cup gehouden. Deze wedstrijd werd georganiseerd door Fouad Hsaini, die zelf ook deelnam aan deze wedstrijd en die deze wedstrijd zag als een soort van (kleine) comeback na een slecht verlopen seizoen waarin Fouad werd geplaagd door wat gezondheids-problemen. Er verschenen 10 deelnemers aan de start van de wedstrijd die werd geleid door Berend Veneberg en Jarno Hams. De onderdelen waren aan de pittige kant, maar dat was ook de bedoeling van deze wedstrijd. Na zeven zware onderdelen was het Fouad Hsaini zelf die de eerste plaats behaalde. Op de tweede plaats eindigde de Fransman Fabrice Barbier en op de derde plaats, weliswaar met een gelijk aantal punten als de nummer vier, maar met twee gewonnen onderdelen, Rick van der Torre. Einduitslag: 1. Fouad Hsaini (60 ptn.), 2. Fabrice Barbier (Frankrijk) (52 ptn.), 3. Rick van der Torre (49,5 ptn.), 4. Dave Mossing (49,5 ptn.), 5. Alex Moonen (46 ptn.), 6. Gijs Boeijen (45 ptn.), 7. Kelvin de Ruiter (28,5 ptn.), 8. Nando Stoll (Duitsland) (22 ptn.), 9. Jonathan Renaud (Frankrijk) (21 ptn.) en 10. Raymon Merckx (7,5 ptn.). (15 november 2009)

Ik kan ook niet anders zeggen als Hulde voor Fouad..
Heeft aan bijna alles gedacht, behalve een schrijfdoos om de score en stand bij te houden waardoor ik dat moest doen :( ;)
En ik geen tijd heb gehad om met deelnemers of ander aanwezigen te praten.
De wedstrijd was goed georganiseerd en hij is niet vergeten om zelf ook nog te presteren.
We moeten Fouad alleen wel introduceren met andere muziek. het was volgens mij wel z'n favoriete nummer, ik kon er niets van verstaan, maar het klonk elke keer hetzelfde :D
Fabrice draaide ook een goede wedstrijd en is erg gegroeid. Vooral z'n deadlift was goed.
Rick deed lekker mee, maar is op beslissende punten niet constant genoeg.
Dave gaf naar mijn mening af en toe te vroeg op en dat koste hem punten.
Alex is op enkele onderdelen vooruit gegaan, Hij moet meer onderdelen gaan trainen, kwam door conditie tekort op sommige onderdelen net achter de feiten aan.(dit had hij zelf al gemeld).
Gijs heeft aan spirit genoeg. Hij buigt maar breekt niet.. Vooral met de stones was dit te zien. Hij moet hier wel mee oppassen, want de kans dat het misgaat is groot..
Kelvin is op sommige onderdelen top andere weer slecht. Hij is nog jong en heeft nog tijd genoeg om te werken aan z'n slechte onderdelen.

Laatst bewerkt:
Leuk om te zien hoe je de atleten helpt en adviseert Jarno. Goed gejureerd !

fouad introduceerde zich inderdaad wel goed.
weet dat hij bij een wedstrijd in brunssum toen ook zijn eigen muziek bij zich had.

jammer dat je niet meer tijd had voor de andere jarno

twas overigens wel jammer dat degene die alles aan elkaar aan het praten was op de tribune waar wij zaten haast niet te verstaan was

klopt het geluid was daar niet zo goed te horen

trouwens, heeft iemand nog aan die fransoos gevraagd wat zen max was @ deadlift?

Jarno jij was echt top als wedstrijdleiding. Wat mij betreft zou ik je veel vaker willen zien als scheids. Ten eerste ben je betrokken en luister je naar de atleten, ten 2e geef je tijdens de onderdelen tips en geef je bv precies wat we willen in de zin van tussentijden etc. Ik was blij dat uiteindelijk de yoke verstelbaar was want dat was anders een domper geweest.

Iedereen nog gefeliciteerd met de prachtige prestaties!

Ben bezig met de uitslagen van gisteren, maar de afstanden van de carcircle zijn niet genoteerd, althans niet in graden, maar in iets van 1 rondje, 1+ rondje, etc. Daar kom ik niet uit. Weet iemand van jullie (delnemers) nog wat zij ongeveer hebben gelopen? Ik weet dat Kelvin, Dave en Gijs over de 2 rondjes zijn gegaan, maar hoe ver kwamen zij? Heeft iemand in het publiek nog opgelet en gekeken hoeveel de deelnemers hebben gelopen?

Ben bezig met de uitslagen van gisteren, maar de afstanden van de carcircle zijn niet genoteerd, althans niet in graden, maar in iets van 1 rondje, 1+ rondje, etc. Daar kom ik niet uit. Weet iemand van jullie (delnemers) nog wat zij ongeveer hebben gelopen? Ik weet dat Kelvin, Dave en Gijs over de 2 rondjes zijn gegaan, maar hoe ver kwamen zij? Heeft iemand in het publiek nog opgelet en gekeken hoeveel de deelnemers hebben gelopen?

Filmpje van mij staat hier in het topic Jan. Is net geen 2 en een kwart. Dave weer net eronder en Kelvin net paar graden over de 2.

Terug
Naar boven