AndroidHealthClinic

Aankondiging DUTCH STRONGMAN CUP 2010 "Hellevoetsluis"

1 Gijs Boeijen 58ptn
2 Patrick van de Kraan 52ptn
3 Duitser (Anton) nr 6 van Duitsland (ergens 40ptn)
4 Jeffrey Phlips
5 Roy (hyped)

Ja nog steeds heel hoezo?

Gewoon vraagje, goed doorgekomen dus. Blessure zit in een klein hoekje.

Jep in deze sport hoort het er zowat bij.

ben benieuwd naar de foto's... doetze?

Ik vond het een goed georganiseerde wedstrijd.
De deadlift was iets te zwaar (klein leermomentje)
Maar de andere onderdelen waren goed te doen dacht ik zo.. En de meesten waren op het eind toch wel redelijk kapot.
Hoop dat Patrick vandaag nog kan lopen nadat hij gisteren te Timberwalk niet zo zachtzinnig op z'n eigen voet zette. (ook een leermomentje) ;)
Gijs was op het eind de verdiende winnaar met naar ik meen 3 vd 6 gewonnen onderdelen.
Wel jammer dat het publiek zich door het weer wat heeft laten afschrikken.
Ik heb er trouwens afgelopen donderdag 4 uur over gedaan om bij de première van de tv film 'De Sterkste Man Van Nederland' te zijn. Wat overigens een zeer geslaagde jeugdfilm is geworden. Opnames voor deze film waren o.a tijdens de kwalificatie wedstrijd midden NL in Lopik. o.a Richard vd Linden, Gijs Boeijen, Rick vd Torre en Partick vd Kraan zijn intens terug te zien in de film.. Zaterdag 8 januari 2011 zal deze film te zien zijn op tv.

Ik was gisteren ongeveer een uur (brabant) van de wedstrijd lokatie en ben er zonder problemen gekomen en op de terugweg ook geen problemen gehad. Gewoon rustig gereden en 250km in 3,5 uur gereden...

Maar goed, een ieder moet voor zichzelf bepalen of hij/zij het verantwoord vind om in de auto te stappen. Vind het onnodig om er iemand op aan te vallen omdat je liever thuis voor de kachel zit.. ;)

Laatst bewerkt:
1 Gijs Boeijen 58ptn
2 Patrick van de Kraan 52ptn
3 Duitser (Anton) nr 6 van Duitsland (ergens 40ptn)
4 Jeffrey Phlips
5 Roy (hyped)

hey gijs ik was 5de hahaha altans ik heb de beker met plek 5 ahah

was een leuke wedstrijd.

boom ging lekker 135 gedeeldelijk 2de
deadlift bekend he jefrey top gedaan.
yoke ging niet zoals ik wilde maar bracht hem in 50 sec aan de andere kant 5 of 6de
wheelflip 3de tijd 26 sec zat iets meer in maar ging erg hard en net achter patrick en gijs.
thimber, tja wat zal ik zeggen k*t. toch maar eens meer en anders op gaan trainen. stond toen 3de maar viel uiteraard een paar plekjes naar beneden.
medley . ging aardig rap geloof de 3de of 4de tijd.

uiteindelijk 5de geworden.

weer een goede les.....op naar volgend jaar.

Oei oei sorry man, dan heeft Roy mij verkeerd gezegt dat ie 5e was.....:o

Het was in ieder geval weer top om samen de strijd aan te gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Hallo allemaal,

Ten eerste wil ik alle deelnemers en sponsoren bedanken die het weer hebben getrotseerd en zijn komen opdagen.
Het was een mooie en leuke wedstrijd.
De deadlift was jammer genoeg toch te zwaar.
Ik heb tijdens de training mijn eigen auto gebruikt en dat ging wel goed,maar de auto van de sponsor was toch een dikke 200 kilo zwaarder.
Voor aanvang hebben we het nog geprobeerd en toen ging het zwaar maar het ging.Dus vandaar dat ik dacht dat het wel zou lukken.
Dit is inderdaad weer een leerpuntje en daar zal ik in de toekomst zeker rekening mee houden.
Ook bedankt aan Marcel(marcelisgroot) en Maarten(killy) voor hun hulp.
Zonder jullie was het erg moeilijk geweest.Dus bedankt.
Maarten die een hoop mensen heeft laten schrikken(ik ook) door de band te flippen!!!
En Marcel die door zijn broek scheurde tijdens de wheelflip.(hahaha)
Jarno en Jan waren een goed team wat betreft de wedstrijdleiding en presentatie.Alles ging in een goed tempo en was lekker duidelijk.

De Deelnemers:
Gijs Boeijen-Verdiende winnaar maakte indruk en ook ik zie dat ik komend jaar hard er tegenaan zal moeten gaan om Gijs voor te blijven en dat geldt voor alle andere finalisten.Ik denk dat Gijs het iedereen erg moeilijk kan maken.
Patrick van der Kraan-Begon erg sterk maar heeft een paar steekjes laten vallen waardoor gijs de leiding overnam en deze niet meer uit handen gaf.Maar Patrick is beresterk en we moeten niet vergeten dat hij nog niet zolang bezig is.
Anton Schimke-Ik heb afgelopen september in Duitsland nog tegen deze jongen gestaan en wist dus dat dit ook een kanshebber was voor de eindoverwinning.Ook een goede wedtrijd gedraaid
Jefrey Phlips-Echt een indrukwekende deadlift en maar net naast het podium.Was in een goede vorm en verdiende een top 3 notering
Dennis van Beusekom-Als Dennis zijn zenuwen de baas kan dan zal hij ook altijd voor een top drie kunnen gaan. Was erg sterk ook met de boom alleen de zenuwen kosten hem volgens mij al zoveel energie.
Roy Madern-Was een van de lokale favorieten.Wordt ook met de wedstrijden steeds sterker en staat altijd tijdens de zware wedstrijden zijn mannetje.respect voor je inzet elke keer
Ziyed Badreddine-Jij was DE publiekslieveling.Niemand kon geloven dat jij pas 19 was en al zo sterk.Ik moet zeggen ook ik ben verrast de laatste tijd door je inzet en progressie op alles.Je komt met OV om te trainen al moet je daarvoor uren reizen.Ik denk dan ook dat je het ver zal trappen door je inzet en mentaliteit
Enrico Schutze-met allemaal blesurre,s zo presteren is top.Enrico is een symphatieke en sterke jongen,Hij vond het ook top om in Nederland deze wedstrijd te draaien.
Frank Peters-Jij en Gijs zijn allebei even gek als het gaat om intensiteit en doorzettingsvermogen.Met jou gewicht en lengte presteer je echt super.
Mijn respect daarvoor.
Andreas Hordan-De oudste deelnemer en ook een zeer sterke man.Was erg blij dat hij de wedstrijd kon finshen.Was ook tevreden dat hij de wedstrijd kan afmaken.
Jaimy Schuurman-Kon jammer genoeg niet de wedstrijd afmaken.Dit omdat hij de hele week al griep had.Toch kwam hij opdagen en starten.Begon ook sterk aan de wedstrijd alleen door de griep kreeg hij te weinig adem waardoor hij de wedstrijd moest staken.

Al met al ondanks het slechte weer toch een leuke wedstrijd met toch nog publiek die ondanks het weer kwam kijken naar deze atleten.

Bedankt allemaal.

grt Fouad

fouad petje af voor de wedstrijd...net als vorig jaar was het weer een leuke wedstrijd om bij te zijn!

:o Ik had het inderdaad verkeerd tegen je gezegd, Gijs. Ik zat later in de auto en toen bedacht ik me wie er boven me waren geeindigd en ik was inderdaad 6de achter Dennis. Ik heb het wel goed op mijn Hyves gezet!

Bij deze mijn excuses voor deze fout :(

wanneer komen de foto's online?
Jarno voegde trouwens nog een hoop leuke informatie en humor toe aan de wedstrijd! :p

Laatst bewerkt:
hey Roy, hoe ging t examen in Utrecht?

:o Ik had het inderdaad verkeerd tegen je gezegd, Gijs. Ik zat later in de auto en toen bedacht ik me wie er boven me waren geeindigd en ik was inderdaad 6de achter Dennis. Ik heb het wel goed op mijn Hyves gezet!

Bij deze mijn excuses voor deze fout :(

het is je vergeven hahaha

Ik wist niet dat wij helderziend waren? het enige wat wij hebben kunnen zien is dat het hier bij ons NIET te doen is... er ligt dik 10cm, en ook op de gewone wegen. Verder is het meerdere malen op het nieuws geweest dat het niet te doen was...

Dus niet zo'n onzin lullen dat wij een excuus gebruiken want die limbo's hier zijn al stad en land afgereisd om een wedstrijd te bekijken of te zien ;)

Jammer jongens :P En ik als tegen de limburgse grens aanzittende ben ook wel wat reizen gewend hoor ;) Ik moet net zo goed een flinke afstand overbruggen, maarja, dat heb je als je in het zuiden woont.

Wel vreemd van al die nieuwsberichten (daar heb ik zelf niet op gelet). Ik heb wat op geenfile.nl en traphic.nl gekeken en daar zag ik geen opstoppingen. En dat klopte dus idd gelukkig.

Gefeliciteerd mannen, zo te lezen een mooi wedstrijd!

Leuke wedstrijd. De uitslagen staan op RDP. Jammergenoeg geen foto's, want ik kan natuurlijk niet scheidsrechteren en foto's maken tegelijk. De fotografen die er waren, waren van diverse kranten en geven hun foto's meestal niet aan derden. En ik kan hier of op mijn site wel een oproep doen aan mensen die foto's hebben gemaakt maar mijn ervaring is dat er (bijna) niemand foto's aan me e-mailt. Dat vindt ik wel eens jammer, moet ik eerlijk zeggen. Maar het was weer een leuke middag en 's-avonds heb ik het weekend lekker afgesloten met een leuk feestje!

Terug
Naar boven