AndroidHealthClinic

Dutch strongman cup Kampen

• Topic Starter Topic Starter

He Mo op jou reken ik ......dus madness of niet jij staat er toch gewoon???

ik heb echt nachtmerries overgehouden van dat anker op zuid holland...wat zie ik hier weer een anker van 300:S...

maargoed kdenk datk et wel aandurf...al ben ik bang dat het zwaar afgaan wordt:S

Deze is beter te doen.. en gewoon meedoen man. Je zal er echt niet voor lul staan. Plus dat wij dan weer de strijd aan kunnen gaan! Misschien valt het kwartje nu naar jouw kant toe...

Mooie wedstrijd en deelnemers veld.

idd spijtig dat er geen Belgen mee doen.

CL Bulgarije heb ik niet op kunnen in gaan om dat men werk zo wisselvallig is en niet altijd vrij kan krijgen zonder dat ze zagen en onozel doen daar. Deze wedstrijd is we dichter dan Bulgarije, mocht ik een gaatje vinden en toch kunnen komen kijken, en ik mag mee doen zou ik dit wel zien zitten ;) Maar dit is niet zeker. (maar zoals Alex zegt gaat bij ons Int. atleten de CL voor)

Misschien idd wel iets voor David, Didier & Karel !!!

Laatst bewerkt:
thnx guys voor de support but Im still shittin my pants:P.....en squatbeast..beter doe je mee..zou wel keiharddd zijn!!

CL Bulgarije heb ik niet op kunnen in gaan om dat men werk zo wisselvallig is en niet altijd vrij kan krijgen zonder dat ze zagen en onozel doen daar. Deze wedstrijd is we dichter dan Bulgarije, mocht ik een gaatje vinden en toch kunnen komen kijken, en ik mag mee doen zou ik dit wel zien zitten ;) Maar dit is niet zeker. (maar zoals Alex zegt gaat bij ons Int. atleten de CL voor)

Jimmy als jij kan meedoen ben je van harte welkom.
Dus als je wil en kan meedoen dan hoor ik het graag of laat het even aan fred weten.
En als je wilt komen kijken is dat ook leuk.
Mochten er andere jongens uit Belgie willen meedoen zijn die ook welkom.

greets Fouad

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

thnx guys voor de support but Im still shittin my pants:P.....en squatbeast..beter doe je mee..zou wel keiharddd zijn!!

Mo,ik vind het erg leuk dat je meedoet en ik zal aan Fred doorgeven dat hij jou op de deelnemers lijst moet zetten.
En je gaat echt niet af niemand die meedoet gaat af.
Dat je al meedoet maakt van jou al een winnaar.

greets Fouad

zeer goede deelnemers,
ben benieuwd naar de uitslag

Jimmy kan je even laten weten of je meedoet of niet maat???
We willen het graag weten ivm met de boekingen van het restaurant en ook voor in de krant.
Kan je het even laten weten?

grt Fouad

Jimmy kan je even laten weten of je meedoet of niet maat???
We willen het graag weten ivm met de boekingen van het restaurant en ook voor in de krant.
Kan je het even laten weten?

grt Fouad

die slaapt nu wslijk nog maar ik vraag hem vanmiddag om je iets te laten weten Fouad

Ik zou heel graag meedoen, mar helaas laat en werk het momenteel niet toe. Het is een veel te drukke periode bij ons + men voorbereiding was niet echt goed (maar dat is bij zaak).
Ik zal nu en hier beloven dat ik volgend jaar mee zal doen en ik hoop dat het weer zo'n mooi deelnemers veld is.
Ik baal hier wel van, want de events lagen me zeker en ken de meeste van de deelnemers en is altijd fun ;)

Ik wens jullie succes en zeker tot volgend jaar, en Fouad , je moet zeker nog eens langs komen kunnen we eens praten over de Cups in de buur landen. Misschien kunnen we een kleine League in elkaar steken samen , zoals vroeger de Strong Man Cup :D

Deelnemers

Volgens RDP (www.RealDutchPower.NL) zijn dit de deelnemers:

1. Fouad Hsaini (Hellevoetsluis)
2. Jan Wagenaar (Scharnegoutum)
3. Kelvin de Ruiter Surhuisterveen)
4. Mark van Dijk (Zwolle)
5. Matthieu Onderdijk (Eindhoven)
6. Mohamed Zoundri (Leeuwarden)
7. Dennis Gort (Haarlem)
8. Fabrice Barbier (Frankrijk)
9. Jonathan Renaud (Frankrijk)
10. Alan Chapman (Zuid-Afrika)
11. Paul Wood (Engeland)
12. John Hobson (Engeland)

Rick vd Torre doet ook mee zei die.

Ik zou heel graag meedoen, mar helaas laat en werk het momenteel niet toe. Het is een veel te drukke periode bij ons + men voorbereiding was niet echt goed (maar dat is bij zaak).
Ik zal nu en hier beloven dat ik volgend jaar mee zal doen en ik hoop dat het weer zo'n mooi deelnemers veld is.
Ik baal hier wel van, want de events lagen me zeker en ken de meeste van de deelnemers en is altijd fun ;)

Ik wens jullie succes en zeker tot volgend jaar, en Fouad , je moet zeker nog eens langs komen kunnen we eens praten over de Cups in de buur landen. Misschien kunnen we een kleine League in elkaar steken samen , zoals vroeger de Strong Man Cup :D

Dat is erg jammer Jimmy,het was leuk als je mij had kunnen doen.
Maar volgend jaar rekenen we op jou.:D

Ik zal zeker weer eens een keer bij je langskomen,maar ook ik heb het erg druk met mijn werk.
Ik zit momenteel ook op zee en kom dus ook weer vlak voor de wedstrijd terug.
Maar ja het werk is toch belangerijk.
We houden contact maat.

grt Fouad

---------- Toegevoegd om 09:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:18 ----------

Rick vd Torre doet ook mee zei die.

Zoiets heeft Rick mij ook laten weten,
Dus ik hoop dat het doorgaat.
Is weer een sterke deelnemer erbij.
Het zal een spannende strijd worden

hoe fouad of iemand anders die het weet...wat zal de cardeadlift zijn omgerekend naar stang en schijven en is dit op reps of max??...kenk me er even mentaal op voorbereiden..of word et echt een pijnlijke verassing??

Ik hoop dat 't ongeveer dezelfde is als 2 jaar terug.. Was toen lekker zwaar.

hoe fouad of iemand anders die het weet...wat zal de cardeadlift zijn omgerekend naar stang en schijven en is dit op reps of max??...kenk me er even mentaal op voorbereiden..of word et echt een pijnlijke verassing??

Mo,Ik moet je eerlijk toegeven dat ik het ook niet weet.
Ik zit op zee en heb geen kans gehad om naar Kampen te gaan en de onderdelen uit testen.
Dus voor mij wordt het ook een grote verrassing.
Ik weet dat de boom dezelfde maten heeft als de boom van de finale en dat de deadlift pest pittig is.(op Reps)
De carcircle is die van Robbert wolters(die ken ik zelf niet)
De yoke heeft fred nieuw laten maken

grt

Mo,Ik moet je eerlijk toegeven dat ik het ook niet weet.
Ik zit op zee en heb geen kans gehad om naar Kampen te gaan en de onderdelen uit testen.
Dus voor mij wordt het ook een grote verrassing.
Ik weet dat de boom dezelfde maten heeft als de boom van de finale en dat de deadlift pest pittig is.(op Reps)
De carcircle is die van Robbert wolters(die ken ik zelf niet)
De yoke heeft fred nieuw laten maken

grt

oke thnx fouad..we zullen het zien dan..wel thuis nog en ik zie je zaterdag

Ik heb helaas de trieste mededeling dat ik niet meer meedoe. Ik heb net Fred en Fouad al gebeld.

Ik was al een paar dagen niet in orde en inmiddels behoorlijk ziek. Ik baal er stevig van... mede omdat al zoveel mensen zich hebben afgemeld en ik het echt niet chill vind als mensen zich zomaar afmelden. :mad:

Voor de deelnemers die nog meedoen: veel succes..

Ik ga wel even kijken straks, ik heb niet voor niks een vrije dag genomen.

iedereen veel succes toegewenst vandaag

Terug
Naar boven