- Waardering
- 196
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het alleen dom dat ze het altijd de sterkste man van nederland noemen... dit zou al de 3e zijn dit jaar ... grand prix werd namelijk ook al sterkste man van nederland genoemd... verder een heel leuk stukkie idd![]()

Gijs, schrijf naar Nutricia - denk dat ze jouw sponsor wel willen worden!
Mooie reclame: hoe Gijs zo sterk geworden is......

Was idd een gave wedstrijd! En niks anders dan hulde!
Het organizeren van deze wedstrijd en de manier waarop is al een prestatie op zich!! grote klasse !!!!!

je kan zeggen wat je wilt over die jongen maar hij verdient het grootste respect qwa organisatie en prestatie ik doe me pet af voor hem
Valt wel op dat je ineens allemaal Strongman Cup wedstrijden hebt.
Niet echt origineel van onze Belgische vrienden....
Je kan beter zelf een goede naam verzinnen ,die aan jou wedstrijd een goede naamsbekendheid geeft en altijd wordt gelinkt aan die wedstrijd.
Valt wel op dat je ineens allemaal Strongman Cup wedstrijden hebt.
Je kan beter zelf een goede naam verzinnen ,die aan jou wedstrijd een goede naamsbekendheid geeft en altijd wordt gelinkt aan die wedstrijd.
mwaaaah strongman en cup zijn geen beschermde namen.... zijn juist heel algemeen, dus vind het niet zo raar.
neemt niet weg dat het nog steeds niet echt orgineel is
Ja, wat lekker origineel:Valt wel op dat je ineens allemaal Strongman Cup wedstrijden hebt.