AndroidHealthClinic

Nieuws Dutch Strongman Cup 2009

ja idd dat maakte toch wel de sfeer!!

Ik vind het alleen dom dat ze het altijd de sterkste man van nederland noemen... dit zou al de 3e zijn dit jaar ... grand prix werd namelijk ook al sterkste man van nederland genoemd... verder een heel leuk stukkie idd ;)

De pers hoort iets en maakt er daarna iets mooiers van.
Dit was een leuk stukje. Alleen wel kort door de bocht om te stellen dat het vroeger populairder was.
Toen hadden we nog geen 30 zenders alleen NL 1,2,3 en later RTL 4
Nu al 14 zaterdagen achter elkaar Sterkste Man op RTL 7
Er zijn meer wedstrijden als ooit tevoren en meer deelnemers.

Maar goed het stukje was ook bij ons op tv oost te zien en op meerdere zenders in regio ned. Wel weer de aandacht en dus reclame voor de sport.

??

Laatst bewerkt:
Nog even en we hebben net zoals bij het Amerikaans show worstelen met Hulk Hogan hele shows rondom iedere strongman atleet. Ieder zijn eigen entree nummer en kleine shows :P

Gijs, schrijf naar Nutricia - denk dat ze jouw sponsor wel willen worden!
Mooie reclame: hoe Gijs zo sterk geworden is......

zoiets had ik inderdaad ook al gedacht, ook in zijn hele log promoot hij Nutricia Chocomelk, misschien gaan ze hem inderdaad wel sponsoren

re

je kan zeggen wat je wilt over die jongen maar hij verdient het grootste respect qwa organisatie en prestatie ik doe me pet af voor hem

• Topic Starter Topic Starter
skinnie zegt: fouad, klasse!

dank je wel

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

Was idd een gave wedstrijd! En niks anders dan hulde!

bedankt

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

bedankt

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

Het organizeren van deze wedstrijd en de manier waarop is al een prestatie op zich!! grote klasse !!!!!

dank je wel

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

voor de liefhebbers:

hahahahaha

jij hebt wel tijd...:rolleyes:
iedereen heeft zijn eigen smaak met muziek en dit nummer vind ik leuk en werkt voor mij goed tijdens de wedstrijd.
Ik had zelf deze clip nog geeneens gezien

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------

je kan zeggen wat je wilt over die jongen maar hij verdient het grootste respect qwa organisatie en prestatie ik doe me pet af voor hem

Bedankt Rinie

• Topic Starter Topic Starter
Valt wel op dat je ineens allemaal Strongman Cup wedstrijden hebt.
Niet echt origineel van onze Belgische vrienden....
Je kan beter zelf een goede naam verzinnen ,die aan jou wedstrijd een goede naamsbekendheid geeft en altijd wordt gelinkt aan die wedstrijd.

Je kan beter zelf een goede naam verzinnen ,die aan jou wedstrijd een goede naamsbekendheid geeft en altijd wordt gelinkt aan die wedstrijd.

100 % mee eens !!!!!!!

Had je geen patent aangevraagd?

mwaaaah strongman en cup zijn geen beschermde namen.... zijn juist heel algemeen, dus vind het niet zo raar.

Lekker belangrijk allemaal, wees blij dat er zulke zware wedstrijden worden georganiseerd!

what's in a name?

Terug
Naar boven