Fitness Seller

Aankondiging DUTCH STRONGMAN CUP 2010 "Hellevoetsluis"

wie was die ene die hem liftte dan?

Jefrey philips

ik vind het zo raar dat Nederland zo fel reageert op een beetje sneeuw..
als je naar andere landen kijkt waar veel meer sneeuw valt is er ook niet zo'n ophef als er een beetje sneeuw valt.

het leven gaat toch gewoon door

In landen als Duitsland zijn winterbanden dan ook verplicht en over het algemeen strooit men daar ook meer en is men er op voorbereid. Hier verwacht bijna niemand dat het zo erg is en schiet de helft meteen uit zijn/haar panty.

Was een mooie wedstrijd, me benen zijn flink kapot :)

Haha kom maar in me log spieken ;) Maar het ging zeker goed :)

Denk jij niet dat ik de sport een warm hart toedraag? Zelf ben ook ik graag bij strongman wedstrijden aanwezig dus ik zal de laatste zijn om mensen op andere ideeën te brengen. Het is uiteindelijk ieders eigen keuze om te bepalen of het verantwoord is om de weg op te gaan.

Waarom ga je dan paniekzaaiende geruchten publiekelijk posten (en dan doel ik op je "gaat het nog wel door?" post ) over een wedstrijd waar je niet eens gaat kijken, laat staan meedoet of zelfs meehelpt in de organisatie daarvan. Niet echt een warm hart toedragen aan de sport ;)

En verder kun je nog veel leren van Mike ;) Wat als t morgen weer zo'n weer is? Gaat iedereen dan met een kopje soep thuiszitten? Neen, iedereen gaat gewoon de weg op. En al die mensen die nu naar de sneeuwstormen toerijden om op skivakantie te gaan?

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

Ow nog over de wedstrijd:

120 kg logpress (pr) en 9e van de 11 geworden. Aangezien m'n doel was om niet laatste te worden als veruit de lichtste deelnemer ben ik dus dik tevreden.

Fouad bedankt voor de organisatie! Kon goed ziien dat je er veel tijd en moeite in had gestoken.. en tja van die autodeadlift is gewoon een les voor volgende keer.

Laatst bewerkt:
He jongens, het was super tof de wedstrijd!!!!
Voelde me wel een beetje een klein ventje tussen jullie ;)

Maar goed, toch die tractor band omhoog gekregen en 9x met die bokszakken heen en weer gelopen.

Die lumberwalk jezus man, kreeg die dingen bijna niet op zen plaats, laat staan 2 :P
Hoop dat ik een nuttig hulpje was vandaag he :)

Volgend jaar weer? kijken of ik dan wat meer kan liften.

Laatst bewerkt:
Mike is al zo'n verstandige jongen he voor zijn leeftijd. Heb mijn verslag in mijn log gezet.

Ha mannen. Was een topwedstrijd. Weer wat PR's om de oren gevlogen ook.

Eddine, ook echt top dat jij daar met jouw leeftijd tussen staat. Jij gaat nog ver komen zo. Nette prestatie!

Killy: ah jij was die hulp dus daar die de band ging liften :)

@ iedereen die riep dat het niet te doen was vanuit het zuiden: vanuit tegen de limburgse grens (Someren) was het net tegen de 2 uur. Totaal geen ellende op de snelwegen en je kon gewoon 150km/h doorplanken. Terugweg was de boel goed volgesneeuwd, maar was nog goed te doen. Volgende keer een beter excuus verzinnen!

Ha mannen. Was een topwedstrijd. Weer wat PR's om de oren gevlogen ook.

Eddine, ook echt top dat jij daar met jouw leeftijd tussen staat. Jij gaat nog ver komen zo. Nette prestatie!

Killy: ah jij was die hulp dus daar die de band ging liften :)

@ iedereen die riep dat het niet te doen was vanuit het zuiden: vanuit tegen de limburgse grens (Someren) was het net tegen de 2 uur. Totaal geen ellende op de snelwegen en je kon gewoon 150km/h doorplanken. Terugweg was de boel goed volgesneeuwd, maar was nog goed te doen. Volgende keer een beter excuus verzinnen!

ik ben zo'n held :), grootste prestatie was niet zozeer het gewicht, maar meer het zelf vertrouwen, klein ventje tussen van die beren + publiek dat je zit uit te lachen wanneer je de yoke probeert te verschuiven.....

ik ben zo'n held :), grootste prestatie was niet zozeer het gewicht, maar meer het zelf vertrouwen, klein ventje tussen van die beren + publiek dat je zit uit te lachen wanneer je de yoke probeert te verschuiven.....

Ach daar moet je niet op letten, iedereen moet ergens starten toch. Ik zat op dat moment ook in het publiek (daarna bij de jongens op de bankjes), en heb weinig gelach gehoord. Alleen iemand die zei: heuj, die band is toch niet zo zwaar, hij kan hem ook tillen! :rolleyes: Maarja, veel onwetend volk in het publiek hoor :)

Ach daar moet je niet op letten, iedereen moet ergens starten toch. Ik zat op dat moment ook in het publiek (daarna bij de jongens op de bankjes), en heb weinig gelach gehoord. Alleen iemand die zei: heuj, die band is toch niet zo zwaar, hij kan hem ook tillen! :rolleyes: Maarja, veel onwetend volk in het publiek hoor :)

viel ook wel mee, deed gewoon heel erg moeilijk om ervoor te zorgen dat de rest niet door de mand viel.

(its all fake)

zolang je maar niet uit je broek scheurt

hahahahaha, nu zie ik het :p

Trouwens heeft er nog iemand een foto van ik die die band lift? was zo'n fotograaf met best een coole foto. Wie was dat kleine mannetje met die snor en die gigantische camera.

Ik wist niet dat wij helderziend waren? het enige wat wij hebben kunnen zien is dat het hier bij ons NIET te doen is... er ligt dik 10cm, en ook op de gewone wegen. Verder is het meerdere malen op het nieuws geweest dat het niet te doen was...

Dus niet zo'n onzin lullen dat wij een excuus gebruiken want die limbo's hier zijn al stad en land afgereisd om een wedstrijd te bekijken of te zien ;)

Top 5?....

Terug
Naar boven