Fitness Seller

Dutch strongman cup Kampen

Jan Wagenaar en Rick van der Torre legden beide de 180 (echte!) kg steen erop! Jan in een tijd van 1.46.71 s en Rick in een tijd van 1.29.44 s.

De 200 kg weegt 205 echte kg's. Deze steen is door mij gemaakt en verkocht aan Robbert Wolters. Volgens mij is er nog nooit iemand in Nederland geweest die zo'n gewicht op 130 cm heeft gelegd. Vraag me af of er uberhaupt iemand anders in Nederland zo'n zware steen heeft.

Allereerst gefeliciteerd aan de deelnemers van deze Mannen wedstrijd.

Jan ik heb al eens een steen van 210kg op 130cm geladen...
En ook al een 170 op 165cm.
Maar of het in nederland al eerder voor gekomen is weet ik niet..

Wij hebben hier nog ergens 2 stenen liggen die ook ver boven de 200kg wegen, de zwaarste rond de 220kg.
Dus als zich iemand geroepen voelt. ;) :D

Allereerst gefeliciteerd aan de deelnemers van deze Mannen wedstrijd.

Jan ik heb al eens een steen van 210kg op 130cm geladen...
En ook al een 170 op 165cm.
Maar of het in nederland al eerder voor gekomen is weet ik niet..

Wij hebben hier nog ergens 2 stenen liggen die ook ver boven de 200kg wegen, de zwaarste rond de 220kg.
Dus als zich iemand geroepen voelt. ;) :D

Ik zat het mezelf inderdaad af te vragen. Maar dat was dus een buitenlandse wedstrijd waar je 210 kg hebt geladen? Dus dat is i.i.g. het record voor een Nederlander. Kunnen we dan ook spreken van een Nederlands record?

Anders zouden we een keer een recordpoging in NL kunnen opzetten.

Ik zat het mezelf inderdaad af te vragen. Maar dat was dus een buitenlandse wedstrijd waar je 210 kg hebt geladen? Dus dat is i.i.g. het record voor een Nederlander. Kunnen we dan ook spreken van een Nederlands record?

Anders zouden we een keer een recordpoging in NL kunnen opzetten.

Ik dacht dat Sjaak ook al eens zo'n steen heeft geladen.
Het waren i.i.g. grote stenen. Denk ook niet dat je kleine stenen van 200kg of meer kan maken. :D

Misschien wel een keer leuk om zoiets te organiseren.

Die van mij zijn 20 inch (de 170, 180 en 205 dan).

en wie mocht al die troep weer opruimen....

ben je nu pas klaar met opruimen ofzo hahaha..sjongejongejonge

Terug
Naar boven