- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
So? Vorig jaar op midden delfland was ik ook jarig. Dat moet toch extra motivatie geven lijkt me!
idd, hele familie mee om aan te moedigen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
So? Vorig jaar op midden delfland was ik ook jarig. Dat moet toch extra motivatie geven lijkt me!
shit klinkt te goed om niet mee te doen...ik zal wel ff overleggen

Helaas heb ik 18 december al een powerlift wedstrijd volgende keer doe ik mee Fouad
haha zijn zeker net zulke leipe gewichten als vorig jaar?

Je zou ze even kunnen mailen Richard Dennis JP en Kees
Ik heb mail adressen niet wesley.
anders geef jij het even door of je kan hun mail adressen ook doorgeven.
oww khad et vandaag met jan erover...als er weer wat te vreten was op eind dan vond ie het best..ik denk dat ik dan heel weinig keus heb
en achja we doen niet echt in season of off season dus het tuft hier wel op een mooi tempo door![]()
haha ja weten we...ik denk dat we er wel weer zullen zijn...maar als je veel aanmeldingen binne krijgt komen we evengoed ff kijken hoor..vinden we ook wel es leukipv altijd overal kapot gaan en zelf nooit kunnen kijken haha..ik zal johan wel ff vragen ,die wil mischien ook wel mee doen
@ fouad haha..kvoel me 80!!!..
en als gijs meedoet wordt et al helemaal 1 groot stuiterfeest hahah
Wel ja Fouad dit ziet er wel prima uit zo. Lekker wat tussendoor zo en dan heb ik daarna toch bijna lekker kerstvakantie. Je wilt gewoon wat competitie in de -105 of ben je al zwaarder nu? hoorde dat je al op 113 zat. Zet mij er maar bij dan.
En die taart voor Matthieu kunnen we dan wel regelen toch als ie meedoet!