AndroidHealthClinic

Aankondiging DUTCH STRONGMAN CUP 2010 "Hellevoetsluis"

• Topic Starter Topic Starter
shit klinkt te goed om niet mee te doen...ik zal wel ff overleggen

Mo,
Ik reken op je;)
Kan je aan Jan vragen of hij ook meedoet?
En hoe gaat het voor de rest met jou en met het trainen?

grt Fouad

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

Ik heb het bijgewerkt Frenk,kijk maar naar de eerste post.

---------- Toegevoegd om 13:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

Helaas heb ik 18 december al een powerlift wedstrijd volgende keer doe ik mee Fouad

Jammer Wesley,volgende keer beter.
Willen niet 1 van die jongens van jullie groep meedoen?
Kees,Jan Pieter of Richard?

---------- Toegevoegd om 13:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------

Wie geeft die prijzen in natura weg?:eyebrow:

Doe je ook mee Gijs?
dat zou wel leuk zijn.

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:16 ----------

haha zijn zeker net zulke leipe gewichten als vorig jaar?

Dit keer niet Eddine.
gewoon normale gewichten niet te zwaar,maar ook niet te licht.

---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:17 ----------

Dan zorg ik voor een taart voor jou Matthieu.
En dan gaan we met z,n allen voor je zingen.
Het publiek er ook bij.

is dat geen super verjaardag dan:D

Je zou ze even kunnen mailen Richard Dennis JP en Kees

oww khad et vandaag met jan erover...als er weer wat te vreten was op eind dan vond ie het best..ik denk dat ik dan heel weinig keus heb

en achja we doen niet echt in season of off season dus het tuft hier wel op een mooi tempo door;)

oww khad et vandaag met jan erover...als er weer wat te vreten was op eind dan vond ie het best..ik denk dat ik dan heel weinig keus heb

en achja we doen niet echt in season of off season dus het tuft hier wel op een mooi tempo door;)

Eten is er altijd mohamed dat weet je toch.....En wil Johan ook meedoen?
Ik zet jou en Jan er in ieder geval op.

greetz sahbi

haha ja weten we...ik denk dat we er wel weer zullen zijn...maar als je veel aanmeldingen binne krijgt komen we evengoed ff kijken hoor..vinden we ook wel es leuk:P ipv altijd overal kapot gaan en zelf nooit kunnen kijken haha..ik zal johan wel ff vragen ,die wil mischien ook wel mee doen

Je kan het ook filmen Mo, kan je het daarna terugkijken ;)

ja indd ziyed..kmoe nie zo janken je hebt gelijk.

haha ja weten we...ik denk dat we er wel weer zullen zijn...maar als je veel aanmeldingen binne krijgt komen we evengoed ff kijken hoor..vinden we ook wel es leuk:P ipv altijd overal kapot gaan en zelf nooit kunnen kijken haha..ik zal johan wel ff vragen ,die wil mischien ook wel mee doen

Wedstrijden kijken kan je doen als je oud bent Mo!!!!
Nu gewoon lekker meedoen en er weer een leuke gezellige dag van maken.

Wel ja Fouad dit ziet er wel prima uit zo. Lekker wat tussendoor zo en dan heb ik daarna toch bijna lekker kerstvakantie. Je wilt gewoon wat competitie in de -105 of ben je al zwaarder nu? hoorde dat je al op 113 zat. Zet mij er maar bij dan.

En die taart voor Matthieu kunnen we dan wel regelen toch als ie meedoet!

@ fouad haha..kvoel me 80!!!:P..

en als gijs meedoet wordt et al helemaal 1 groot stuiterfeest hahah

Destrey doet wrs ook mee

Hey gasten...... Goede onderdelen, word toffe wedstrijd denk ik zo... Ik ben niet in vorm en het is aan de andere kant van de wereld vanaf groningen haha maar succes jongens!

Wel ja Fouad dit ziet er wel prima uit zo. Lekker wat tussendoor zo en dan heb ik daarna toch bijna lekker kerstvakantie. Je wilt gewoon wat competitie in de -105 of ben je al zwaarder nu? hoorde dat je al op 113 zat. Zet mij er maar bij dan.

En die taart voor Matthieu kunnen we dan wel regelen toch als ie meedoet!

Tof dat je meedoet Gijs!!!
Ik zat inderdaad een kleine maand geleden rond de 113Kilo,maar ben nu sinds een week of 2 erg ziek en heb in de afgelopen 2 weken ook niet getraind en ben ook nog op vakantie geweest.
En op het moment weeg ik 106,3 kilo!!!!!!:mad:
Dus er is 7 kilo afgegaan in ongeveer 3 weken.
Na de finale ben ik een beetje hoger in mijn eiwitten en koolhydraten gaan zitten waardoor ik steeds zwaarder werd en gelukkig niet vetter,maar doordat ik ziek werd is het meeste jammer genoeg alweer weg.
ik ben nu nog steeds aan uitzieken en ik hoop dat ik binnen een week weer kan trainen.
Trouwens ik doe naar alle waarschijnlijkheid niet mee met de wedstrijd.
En hoe zit jij met je gewicht en training??

En als Matthieu meedoet beloof ik dat er een taart staat!!!!

grt Fouad

---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:14 ----------

Destrey staat erop

Deelnemers tot en met nu staan nu in de eerste post

weet iemand hoe ik Jitse kramer kan bereiken?
Het zou leuk zijn als hij ook meedoet

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven