1 woord voor dit allemaal "Boeiend !!"
Waar zijn we idd mee bezich !! ( wel kapot liggen "p*ssy"

nice one )
Kijk Fouad je maakt je zo niet populair he vriend.
Ik weet trouwens niet waarom je zo op ge****t loopt over dit, je mag zelfs meedoen als je wil (keb nog "kanone vlees" nodig

)
En wat ik bedoelde "met het kind moet een naam hebben" dat is een spreek woord hier bij ons voor ja ik moet die wedstrijd toch een naam geven en keb geen zin om er lang overna te denken. Zoiets was da ... Meer ni man.
En gasten "lay off the loin" hij heeft misschien ook zijn redenen om zo te reageren.
Ik doe dat niet maar kan jullie zweren keb er soms ook zin in als ik sommige dingen lees.
Maar dit alles kan op een beschaafde manier ook denk ik mijn NL vriend, zo maak je geen vrienden en geen atleten voor de volgende jaren.
Je bent wel fel veranderd vriend tegen de 1ste keer dat we elkaar zagen en spraken.
En jij hebt mijn nr ook als er iets is en je kan altijd terug bellen van op zee, dat deed je vroeger ook. Ik vindt dit spijtig ...
En leden van DBB forum doe me een plezier en stop om dit naar boven te halen en te posten hier, dit is het niet waard vindt ik. Begin een nieuw topic of zo of mail prive.
Maar als mensen van buiten af dit lezen (lol) komt ni echt goe over. (en ze doen da "trust me" )
Maar mensen die willen deelnemen aan de "Strong Man Cup Belgium" weten het topic staan

-