AndroidHealthClinic

Nieuws Dutch Strongman Cup 2009

Ach iedereen moet doen en laten wat ie wilt. Op internet mag alles.

--

Laatst bewerkt:
Ik vind dreigen ook niet op zijn plek, maar volgens mij ben jij de enige die hier dreigt, Petrof.
Ik citeer: "en denk al helemaal niet dat ik bang voor je ben!!! want jij bent de laatste die mijn kop er af trekt! ik vreet je op joh! gek!"

Verder worden de uitspraken van Atlaslion uit zijn verband getrokken.
Ik citeer Atlaslion: "En op Peter reageer ik geeneens meer........dat is hopeloos."
Waarop Petrof antwoordt: "En je reageert niet meer op mij omdat ik hopeloos ben??? Ik zeg net als jij wat ik denk.... en laat me door jou de bek niet snoeren..."

Atlaslion zegt in bovenstaande citaat dat hij niet op Petrof gaat/wilt reageren, omdat hij dat als hopeloos beschouwt. Je zou in deze zin "dat is hopeloos" kunnen vervangen door "daar zie ik totaal geen heil in". Petrof trekt de hele zin uit zijn verband en stelt de suggestieve vraag die hierboven te lezen is.

Voor zover mijn analyse.

Je vergeet er bij te vermelden dat ik me zo heb laten gaan nadat hij even doodleuk hier neer zet dat hij mijn kop er wel van af kan trekken! Dat ik vreet je op joh was een reactie op zijn uitspraak dat hij mijn kop er wel af kan trekken.

Ik vind het zelf ook al jammer dat ik daar zo op gereageerd heb maar dat hoef ik me niet te laten vertellen.

Trouwens jij trekt het verhaal nu uit z'n verband door allerlei dingen er bewust uit te laten in het voordeel van fouad.

En volgens mij werd hij kwaad om het feit dat er gezegd is .....Maar ja, "het klein kind moet een naam hebben" zeker ik weet niet hoe dat bedoeld is maar dat moet hij niet afreageren op mij.

Laatst bewerkt:
:roflol:!!!!

--

Laatst bewerkt:
Dat is uiteraard gezegd, Peter. Feit dat hij het kán doen, wil alleen niet zeggen dat hij dit ook daadwerkelijk zou doen. Misschien was het een ietwat afwijkende formulering van het feit dat hij niet zo blij met je is, een vrij duidelijk formulering weliswaar. Zo te lezen is dat wederzijds. Ik laat dus niks noemenswaardig weg.

Het lijkt mij voor alle partijen verstandig om de discussie via persoonlijke kanalen voort te zetten.

De wereld is niet zwart of wit, maar deze is grijs..

Ik geef louter mijn mening en vind het jammer dat er in zo'n kleine "wereld" als die van de Sterkste Man dit soort discussies moeten plaatsvinden.

jaja je neemt mijn uitspraak van dat hij mij hopeloos vind zwaar serieus en die zin zit je helemaal te ontleden...

En hetgeen fouad tegen mij zegt over dat hij mijn kop er wel even af kan trekken moet ik maar met een korreltje zout nemen? dat is meten met 2 maten.

Wat ben jij? z'n advocaat?

Laatst bewerkt:
--

Laatst bewerkt:
ik ga ff weg, chroom niet om elkaar de waarheid te vertellen jongens!

Hij heeft niet gezegd dat hij jou hopeloos vindt, hij heeft alleen gezegd dat hij het hopeloos vindt om op jou te reageren. Dat was het punt wat ik duidelijk wilde maken en daarom heb ik heel die zin "ontleed".

Het feit dat je denkt dat ik met 2 maten meet, stelt me enigzinds teleur. Ik leg het verschil uit tussen de uitspraak van Fouad en die van jou en constateer dat er maar één iemand is die een bedreiging heeft gedaan.

Ik ben geen advocaat. Ik ben iemand die probeert wat orde in de chaos te brengen en onwaarheden uit de wereld te helpen.

Nou ok..... nu ben ik degene die iemand bedreigd?....... Ik vind zeggen dat je iemand z'n kop er wel even van af KAN trekken een verkapt dreigement... en mischien nog wel schijnheiliger. En dat ik zei ik vreet je op was een reactie daar op. Mischien niet helemaal handig maar een uitspraak uit emotie, en dat heb je soms niet in de hand als iemand je verkapt bedreigd.

Laatst bewerkt:
kan dit niet buiten het forum geroggelt worden?

ik zit te denken aan een MMA wedstrijdje ofzo ;)?

Nog ff vuurwerk voor het einde van het jaar. Vermoed toch dat er meer achter dit gedoe zit. Kan me niet voorstellen dat het hier alleen maar om een naam gaat.

t gaat er wel hard aan toe

wat een idiote discussie.

Nog ff vuurwerk voor het einde van het jaar. Vermoed toch dat er meer achter dit gedoe zit. Kan me niet voorstellen dat het hier alleen maar om een naam gaat.

Wat moet er nog meer zijn dan?

Eeerlijk....... ik heb altijd super veel respect gehad voor fouad en z'n prestaties..... en voor z'n prestaties heb ik nog steeds respect.... alleen het valt me tegen van hem dat hij zo met mij omgaat en ik vind niet dat ik dat hoef te pikken... je kan niet tegen iedereen aan blijven trappen en af lopen bekken... er is een keer iemand die terug trapt.

--

Laatst bewerkt:
Dat is mijn constatering inderdaad.

Het is jouw goed recht om dat te vinden. Als dat jouw opvatting is, so let it be.

Waar er twee ruzie hebben, hebben er twee schuld. Daar ben ik het mee eens.

Het jammere van een forum is dat uitspraken erg zwart/wit gezien worden, aangezien men elkaar niet ziet.

Maargoed Peter, ik ga een eind maken aan onze discussie. Denk dat jij hebt gezegd wat je wilde en datzelfde geld voor mij. Als je nog wat wilt zeggen, kun je altijd pm'en.

Over de kern van de discussie ga ik me niet uitlaten, aangezien ik het hele verhaal niet ken.

Fijne avond verder, ik ga trainen.

Ik vind jou constatering een beetje eenzijdig dan maargoed.....Einde discussie.

Jij ook een fijne avond en trainse

jongens in dit gevoel moet ik peter gelijk geven!
Het is overduidelijk dat fouad last heeft van roidrage :grinny:! Hij is behoorlijk snel op z`n pikkie getrapt. En waarom ? omdat Jimmy voor een wedstrijd een naam gebruikt die volgens fouad door hem verzonnen is. Echter die naam bestaat al een paar jaar dus fouad was ook al niet origineel.
Vervolgens iedereen die wat zegt wat pro jimmy is wordt uitgekafferd en iemand die een stripje plaatst wordt ook meteen aangevallen.
Ik zou zeggen fouad doe maar ff rustig an en als je dit forum niet bevalt dan blijf je toch gewoon weg, want zoveel toegevoegde waarde heb jij nou ook al weer niet gehad voor dit forum.

Laatst bewerkt:
Wat moet er nog meer zijn dan?

Eeerlijk....... ik heb altijd super veel respect gehad voor fouad en z'n prestaties..... en voor z'n prestaties heb ik nog steeds respect.... alleen het valt me tegen van hem dat hij zo met mij omgaat en ik vind niet dat ik dat hoef te pikken... je kan niet tegen iedereen aan blijven trappen en af lopen bekken... er is een keer iemand die terug trapt.
Ik doelde hier meer op het naam probleem (post van fouad). Dat was namelijk ook de aanleiding in dit topic voor deze rel. Ik vermoed dus dat er meer gaande is waarom fouad over de naam begint. Kan me gewoon niet voorstellen dat een naam zo'n probleem is.

Terug
Naar boven