AndroidHealthClinic

Aankondiging DUTCH STRONGMAN CUP 2010 "Hellevoetsluis"

weet iemand hoe ik Jitse kramer kan bereiken?
Het zou leuk zijn als hij ook meedoet

Leuke wedstrijd, ik laat het nog wel even door me heen gaan :) maar eens kijken hoe we 7 november uit de strijd komen. Zitten op zich wel genoeg weken tussen..ik laat het nog wel ff weten Fouad.

Grtz Jitse!

Verdorie Fouad wat is dat nu, zelf niet meedoen. Wel minder dat je zoveel massa hebt verloren dan! Ik ga nu wel weer lekker alleen mijn bovenrug blokkeert steeds en ik kan niet elke keer langs de chiro blijven rennen. De yoke gaat bv op training makkelijk en kan ik wel naar 400+ alleen daarna lijken mijn wervels wel op elkaar te zitten wordt er gek van. Moet ik nog even leren hoa dat soepel te houden. Verder gaan de trainingen wel aardig de goede kant op. Benen zijn sterker dan ooit. Rug gaat goed, schouders komen weer op peil en mijn bodyweight is nu zo rond de 102 in de ochtend.

• Topic Starter Topic Starter
Leuke wedstrijd, ik laat het nog wel even door me heen gaan :) maar eens kijken hoe we 7 november uit de strijd komen. Zitten op zich wel genoeg weken tussen..ik laat het nog wel ff weten Fouad.

Grtz Jitse!

Is goed Jitse ik hoor het wel van je.
Veel succes op 7 November.

Grt Fouad

---------- Toegevoegd om 10:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:18 ----------

Verdorie Fouad wat is dat nu, zelf niet meedoen. Wel minder dat je zoveel massa hebt verloren dan! Ik ga nu wel weer lekker alleen mijn bovenrug blokkeert steeds en ik kan niet elke keer langs de chiro blijven rennen. De yoke gaat bv op training makkelijk en kan ik wel naar 400+ alleen daarna lijken mijn wervels wel op elkaar te zitten wordt er gek van. Moet ik nog even leren hoa dat soepel te houden. Verder gaan de trainingen wel aardig de goede kant op. Benen zijn sterker dan ooit. Rug gaat goed, schouders komen weer op peil en mijn bodyweight is nu zo rond de 102 in de ochtend.

Nee veel succes met je rug Gijs het klinkt wel pijnlijk wat je zegt!!!!!
Ik zou denken,rek je rug direct na de yoke op als je dat voelt bv even hangen of op de grond liggen en je knieen optrekken naar je borst.

En ja ik baal er ook van dat ik zoveel gewicht ben verloren,maar ik kan er ook niets aan doen misschien word ik ook een dagje ouder hahaha.
Als ik straks weer fit ben ga ik er lekker tegenaan.
Het zou leuk zijn als we nog 2 jongens vinden in de -105kg dan kunnen we er 2 klassementen van maken.

Succes met trainen
grt Fouad

Ik wens alle deelnemers Veel sucses toe.:)

ik had graag mee willen doen , maar helaas ben ik genakt met allemaal blessures , mocht ik er een deze dagen van af zijn doe ik graag mee

Zenuwknelling vanuit me nek richting me pols... En me onderrug voelt niet aan zoals het hoort

Zenuwknelling vanuit me nek richting me pols... En me onderrug voelt niet aan zoals het hoort

moet je naar de fysio gaan of naar een acupuncturist gaan in Noordwijk binnen zit een hele goeie Marcel de Vries heet hij. Als je daar heen gaat kan je die wedstrijd gewoon mee doen. Je heb nog dik 6 weken om te herstellen.

Ik denk er nog even over na ;).. Moet even overleggen omdat ik dat weekend al plannen had.

hey mannen,

laat ik eens gek doen!! ik doe mee.
Jits nu moet je wel

dennis

Gezellig, Dennis.

Zozo al 11 deelnemers.

Terug
Naar boven