Fitness Seller

ec(y)a stack MP

Colossalx

Advanced Bodybuilder
Waardering
41
Lengte
1m72
Massa
101kg
Vetpercentage
9%
Ik weet niet of hier fakes van zijn maar ik dacht toch altijd dat er op het potje ook vermeld stond dat er ephedrine hcl inzat. Mijn vriendin heeft er vanmorgend eentje ingenomen maar voelt niet veel ik weet dat een eca niet veel doet maar je zou wel iets moeten voelen.

IMG_0412.jpg

IMG_0413.jpg

Ik heb deze ook en merk er ook niks van.
Net ook een cap opengemaakt., het poeder moet toch bitter proeven?
Doet het namelijk niet.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb deze ook en merk er ook niks van.
Net ook een cap opengemaakt., het poeder moet toch bitter proeven?
Doet het namelijk niet.
ja idd nee zijn fake hoor Mijn gf heeft niets ervaring met ephi en heb haar capsules laten innemen op nuchtere maag en niets 100mg ephi hcl moet je wel voelen hoor. ???

Aardbeienjam zegt etiket. Inhoud geen aardbeien, maar aardappelschillen, wat een mong**l ben je dan om te denken dat je aardbeien gaat krijgen, had jullie hoger ingeschat, wat een debielen.... Fake nee, te goed van vertrouwen ..ja

• Topic Starter Topic Starter
Aardbeienjam zegt etiket. Inhoud geen aardbeien, maar aardappelschillen, wat een mong**l ben je dan om te denken dat je aardbeien gaat krijgen, had jullie hoger ingeschat, wat een debielen.... Fake nee, te goed van vertrouwen ..ja
Sorry hoor maar hier word al jaren geroepen van ug labs zijn geen fakes standaard antwoorden. Als ik dan het potje toekrijg ik vermeldde het in de eerste post dat ephi niet op het potje stond en dan vind jij het dom dat ik probeer 5 caps in te nemen. Dus jij zou het gesealde potje weggooien zonder te openen

En als je suplier ook zegt dat t aardbeienjam is maar je komt er daarna achter dat het aardappelschillen zijn ben je gewoon genaaid. :mad:

Goedgelovig dus, hehehe, zo als zovelen. IEDEREEN heeft belangen,zelf de plaatselijke dealer...

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jul 2012 om 19:24 ----------

Sorry hoor maar hier word al jaren geroepen van ug labs zijn geen fakes standaard antwoorden. Als ik dan het potje toekrijg ik vermeldde het in de eerste post dat ephi niet op het potje stond en dan vind jij het dom dat ik probeer 5 caps in te nemen. Dus jij zou het gesealde potje weggooien zonder te openen

Vind het zowiezo achterlijk als je 5 caps van een listig goedje neemt. Zelfde als die hersendode die 1 vail hgh nemenen om bijwerkingen uit te lokken,... Kansloos

ja idd nee zijn fake hoor Mijn gf heeft niets ervaring met ephi en heb haar capsules laten innemen op nuchtere maag en niets 100mg ephi hcl moet je wel voelen hoor. ???

nooit of te nimmer was er een lab dat 100mg ephidrine hcl in een cap stopte.
25mg, dat heb ik wel al geweten.

Terug
Naar boven